Erciyes Ski Center Cuntinueghja e so Promozioni Globali

erciyes ski center cuntinueghja a so prumuzione glubale
erciyes ski center cuntinueghja a so prumuzione glubale

Erciyes Ski Center hà accoltu 40 ghjurnalisti, bloggers è emittenti televisivi di diversi paesi di u mondu.

Erciyes, chì hè diventatu un centru di sport invernali è turisimu à i standard internaziunali, cuntinueghja à spiccà cum'è una destinazione di fama mundiale.

In questu cuntestu, i ghjurnalisti, i bloggers è i bloggers chì sò ghjunti à Kayseri Erciyes da paesi cum'è Pulonia, Bulgaria, Serbia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Croazia, Ucraina è Iran in cooperazione cù l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turisticu è Kayseri Erciyes A. Ş. introduttu à l'emittente.

Scopre a ricchezza turistica è culturale di a regione, i ghjurnalisti straneri anu sperimentatu e strutture meccaniche di punta è e piste standard alpine in u Centru di Ski Erciyes. Allora Kayseri Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahid Cıngı hà fattu una larga presentazione à i ghjurnalisti è hà parlatu di e pussibilità chì Erciyes hà.

Dichjarà chì Erciyes hà avà ghjuntu à un livellu impurtante di cuscenza in u settore di u turismu invernale in u mondu, u Dr. Murat Cahid Cıngı, "Quandu si tratta di u turismu invernale, Erciyes vene in prima fila in Turchia avà. Erciyes Inc. Realizziamo e nostre attività promozionali su ogni piattaforma. Spieghendu u putenziale turisticu di Erciyes è Kayseri, participemu à l'urganisazione glubale è facemu prumuzioni in fieri per purtà più turisti da più paesi à a nostra cità; Cerchemu di espansione u nostru putenziale facendu presentazioni à parechji circuli lucali è stranieri. Cù l'iniziativi di a nostra Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turismu, avemu avutu l'uppurtunità di presentà i nostri Erciyes à i ghjurnalisti, i broadcasters è i bloggers di diversi paesi di u mondu. Quandu i ghjurnalisti straneri vanu in i so paesi, scriveranu di e so sperienze in a nostra regione è sparteranu cù i so lettori. L'articuli di i ghjurnalisti seranu strumentali à dirigendu novi turisti in a nostra regione. I nostri sforzi in questa direzzione continuanu. Ringraziemu a famiglia di l'Agenzia di Sviluppu Turisticu per questa cooperazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*