Erciyes hè una grande stazione di sci

Erciyes hè una stazione di sci enormi: i pruprietarii è i dirigenti anziani di stazioni di sci in Austria, chì hè u centru di turismu invernale più impurtante in u mondu cù a so parte di u 25% di u turismu invernale di u mondu, sò venuti à Kayseri per vede Erciyes.

Esprimendu ch'elli eranu assai impressiunati cù u centru di u turismu invernale Erciyes, l'affari dichjaravanu chì Erciyes diventerà un magnificu centru di ski in pochi anni.

L'imprese austriaci, chì à tempu à scià è andonu à e stazioni vicinu à a cima, andendu in gondola è esaminendu e piste in Erciyes, sò stati maravigliati da Erciyes. Kayseri Erciyes Inc. U Diputatu General Manager Yücel İkiler hà dimustratu à i gestori di 10 diversi centri di sci intornu à e strutture in Erciyes è hà datu infurmazioni nantu à u Pianu Maestru di Erciyes nantu à u mudellu.

Franz Holzer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Skidata AG, chì era in a delegazione austriaca, hà dichjaratu ch'elli sò una cumpagnia internaziunale chì face shopping in 25 punti diversi è hà 600 imprese. Spieghendu chì anu visitatu i centri di sci in u mondu, Holzer hà dettu: "Avemu ghjunti in Erciyes per via di l'evoluzione in u turismu invernale in Kayseri. Semu assai impressiunati. Pensu chì Erciyes diventerà un grande centru di sci in pochi anni ", disse.

Franz Padinger, unu di l'affari austriachi, hà dettu ancu chì vene à Erciyes dapoi u 2000 è hè assai impressiunatu da u cambiamentu chì vede ogni volta chì vene. Dichjarà chì sò ghjunti à Kayseri cù u pruprietariu è l'alti funzionari di più di una stazione di ski in Austria, Padinger hà dichjaratu ch'elli vulianu vede u puntu induve vene u turismu di ski in Turchia.

Kayseri Erciyes A.Ş. hà ospitatu imprenditori chì ponu esse chjamati esperti di u turismu invernale in Erciyes. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Dr. Murat Cahid Cıngı hà dettu ancu chì Erciyes hè lentamente cuminciatu à fà u so nome cunnisciutu in u mondu. Spieghendu chì l'operatori turistici anu inclusu Erciyes in i so pacchetti è chì una massa turistica assai seria visitarà Erciyes in l'anni à vene, Cıngı hà dettu: "L'ospiti austriaci sò persone chì pussede stazioni di sci in l'Alpi. L'Austria cuntene u 25 per centu di l'industria di u sci di u mondu. Sò ghjunti perchè u nostru travagliu era intesu quì, è eranu veramente affascinati. Sò stati soprattuttu sorpresi chì a municipalità hà fattu un investimentu cusì grande, perchè in Europa sti attività sò realizati da u settore privatu. Li piacia assai i nostri tracce, l'integrazione di e piste è e nostre stazioni. Riceve l'acclamazioni da l'esperti di l'industria hà fattu unu assai felice ", spiegò.