GE Renewable Energy cumpleta a Centrale Idroelettrica di Kaleköy Lower

compie a centrale idroelettrica calekoy inferiore
compie a centrale idroelettrica calekoy inferiore

GE Renewable Energy hà finitu cù successu a Centrale Idroelettrica Aşağı Kaleköy, custruita nantu à a Diga Aşağı Kaleköy in Bingöl. GE Renewable Energy Hydroelectric Power Solutions hà furnitu 155 turbine Francis cù una capacità di 3 MW è equipaghji cunnessi à u prughjettu Aşağı Kaleköy.

A centrale idroelettrica, a custruzzione di quale hè stata finita, hà iniziatu ufficialmente l'operazione cummerciale dopu chì a cunnessione di a rete hè stata fatta.
U Prughjettu Lower Kaleköy hè un novu prughjettu di infrastruttura energetica naziunale à grande scala custruitu da GE Hydroelectric Energy Solutions cù Kalehan Energy Group, dopu à e centrali idroelettriche Beyhan-1 è Yukarı Kaleköy.
GE Renewable Energy hà finitu cù successu a Centrale Idroelettrica Aşağı Kaleköy, custruita nantu à a Diga Aşağı Kaleköy in Bingöl. A centrale elettrica hè diventata operativa à piena capacità dopu chì l'ultimi unità 3 sò stati cunnessi à a reta. GE Hydropower Solutions, capu di u cunsorziu, furnì trè turbine Francis verticali cù una capacità tutale di 155 MW per u prugettu, cumpresi u sistema di cuntrollu, i sistemi di pianta di supportu è l'idroelettrica. Cù una capacità installata di 500 MW, a Centrale Idroelettrica di Aşağı Kaleköy serà u 6u postu trà e centrali elettriche custruite da u settore privatu in Turchia in termini di capacità installata. Grazie à a centrale elettrica, circa un milione di persone serà furnitu cù energia pulita.

U General Manager di Kalehan Energy Group, Gültekin Keleş, hà dettu: "A Turchia usa solu u 60% di u so potenziale ecunomicu in l'idroelettricità oghje. Cum'è Kalehan Energy, vedemu a Centrale Idroelettrica Aşağı Kaleköy, chì risponde à a dumanda di energia in un modu ecologicu, pulitu è ​​sustenibile utilizendu u potenziale idroelettricu naziunale in u modu più efficiente, cum'è una tappa assai impurtante per fà a nostra visione di Turchia una realità. Sia u corpu di diga di béton è u core di asfaltu cumpletu struttura di diga. Lower Kaleköy Dam hè a prima centrale idroelettrica in Turchia cù un corpu di diga cumpostu. Inoltre, a centrale elettrica di Aşağı Kaleköy, chì ospita una centrale idroelettrica di 500 MW è una centrale solare di 80 MW sottu a stessa licenza, hè diventata a prima centrale ibrida di Turchia.

GE Hydroelectric Power Solutions hà fattu e turbine utilizzate in a centrale elettrica in i so stabilimenti di produzzione in Taubate, Brasile. A prima unità hè stata finita in maghju 2020. Cù a fine di a seconda è a terza unità in nuvembre è dicembre di l'annu passatu, Kalehan Energy hà iniziatu l'attività cummerciale di a centrale elettrica. Pascal Radue, CEO di GE Renewable Energy Hydroelectric Energy Solutions, hà dettu: "Felicitu Kalehan Energy per u successu lanciu di a Centrale Idroelettrica Aşağı Kaleköy è tutti i so contributori. U fattu chì a pianta hè oghji operativa hè una prova chjara di l'impegnu è a dedizione di tutta a squadra chì hà finitu u prugettu malgradu a pandemia è e sfide chì hà purtatu. Sò fieru di vede GE Hydropower Solutions in prima linea di i sviluppi idroelettrici di Turchia. Cum'è GE Renewable Energy, avemu furnitu una di ogni cinque turbine è una di ogni trè generatori chì sò stati messi in serviziu in Turchia dapoi u principiu di u XXu seculu ".

U Lower Kaleköy Power Plant si distingue cum'è u terzu prughjettu di GE cù Kalehan Energy Group in a stessa regione. In precedenza, GE Hydroelectric Energy Solutions hà finitu e centrali idroelettriche Beyhan-1 è Yukarı Kaleköy. Turchia hè un paese estremamente riccu in termini di risorse idroelettriche. A capacità idroelettrica installata di Turchia hè à un livellu significativu di 28,8 GW (tipu di fiume 8 GW, tipu di reservoir 20,8), ma sta zona hà un putenziale ecunomicu finu à 50 GW. A necessità energetica di Turchia hè aumentata da una media di 15% annu in l'ultimi 6 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*