Certificatu Internaziunale per a Gestione di Carbone di l'Aeroportu di Istanbul

certificatu internaziunale per a gestione di carbone di l'aeroportu di Istanbul
certificatu internaziunale per a gestione di carbone di l'aeroportu di Istanbul

Distintendu cù e tecnulugia intelligenti chì offre à i so passageri cum'è u hub glubale più impurtante in u mondu è un aeroportu 5 stelle, l'aeroportu di Istanbul hè stata premiata cù u "Certificatu di Emissioni di Carboniu di Primu Livellu" datu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti (ACI) in u scopu. di l'Accreditazione di Carbon di l'Aeroportu.

L'aeroportu di Istanbul, a porta di a Turchia in u mondu, hà u dirittu di riceve un certificatu internaziunale per via di i so sforzi per gestisce è riduce e so impronte di carbone in u scopu di u so prugramma di l'ambiente è di a sustenibilità. Cumpiendu i so obblighi in u scopu di l'Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu iniziata da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti in u 2009, l'Aeroportu di Istanbul hà ricevutu u "Certificatu di Emissioni di Carboniu di Primu Livellu" è hè statu inclusu in a lista di "aeroporti intelligenti climatichi" di u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti.

Gestione di l'impronta di carbone in l'aeroportu di Istanbul

À l'aeroportu di Istanbul, induve a sustenibilità si trova in u centru di tutte l'attività, u travagliu hè realizatu in cunfurmità cù u principiu di sustenibilità in ogni tappa, da u disignu à a fase di custruzzione, da u periodu di custruzzione à u prucessu di operazione. À l'aeroportu d'Istanbul, induve hè destinatu à riduce l'emissioni di carbonu, a Procedura di Gestione di l'Inventariu di Gas di Serra hè stata messa in cunfurmità cù a norma ISO 14064-1 di u Sistema di Gestione di Calculu è Verificazione di Gas Serra è i requisiti di u prugramma di Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu per a misurazione è u rapportu di emissioni di gasi di serra. .

In u scopu di i studii realizati; À l'aeroportu di Istanbul, e fonti di gas di serra sò state determinate è e metodologie di calculu sò state definite. Dapoi a data di apertura, i dati di cunsumu d'energia di tuttu l'aeroportu ponu esse monitorati è l'emissioni di gasi di serra ponu esse calculate. Per riduce l'emissioni di carbone in l'Aeroportu di Istanbul, azioni cum'è u monitoraghju è u cuntrollu remoti, u monitoraghju di u cunsumu d'energia cù u software di sistema di analisi di l'efficienza energetica, a gestione di l'energia da un centru unicu, l'applicazioni di u Sistema di Automatizazione Meccanica è l'applicazioni efficienti di rinfrescante invernale. Grazie à u sistema di gestione di gas di serra, chì travaglia in integrazione cù u Sistema di Gestione di l'Energia ISO 50001, e fonti di emissioni di gas di serra sò determinate in modu efficace è attività di migliione sò realizate nantu à i punti chì cunsumu energia impurtante. Tutti i sistemi sò cuntrullati da recensioni cuntinui. è a so cuntinuità hè assicurata.

Cusì, l'applicazioni di u Sistema di Gestione di Gas di Serra in l'aeroportu sò state verificate da l'ispettori appruvati da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti in cunfurmità cù i requisiti di u prugramma di Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu, è l'Aeroportu d'Istanbul hà ricevutu u certificatu "First Level Emission Carbon" d'impurtanza internaziunale in questu. campu. Un minimu di trè anni di registrazione di dati hè necessariu per i certificati di Secondu Livellu è superiore. Cù u cumpletu di i registri di dati per 3 anni, hè previstu di cuntinuà u prucessu di certificazione di u Terzu Livellu è dopu à u periodu di trè anni, l'impronta di carbonu tutale di l'aeroportu di Istanbul serà ridutta è u prucessu di certificazione di u Quartu Livellu serà iniziatu.

"Semu impegnati à minimizzà u nostru impattu annantu à u clima"

Kadri Samsunlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA, hà fattu valutazioni nantu à i sforzi per riduce l'emissioni di carbone in l'Aeroportu di Istanbul è u "Certificatu di Emissioni di Carboniu di Primu Livellu" datu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti; "U tema di a sustenibilità hè in u centru di tutti i prucessi in l'aeroportu di Istanbul. Mentre cuntinuemu e nostre operazioni in linea cù i nostri principii ambientali è di sustenibilità, facemu ancu i massimi sforzi per mantene l'equilibriu climaticu. Stu certificatu internaziunale chì avemu ricevutu hè un indicatore impurtante di a nostra sensibilità à l'emissioni di carbonu. Ùn avemu micca ancu un registru di dati nantu à a nostra impronta di carbonu, cusì ci hè statu attribuitu u certificatu "First Level Emissions Carbon", ma avemu più travagliu da fà in questu sensu. Ùn aghju micca dubbitu chì averemu i certificati di livellu 2, 3 è 4 cù a fine di trè anni di registri di dati. Cum'è İGA, simu determinati à minimizzà u nostru impattu annantu à u clima riducendu a nostra impronta di carbone in l'aeroportu di Istanbul. Cù u nostru sistema di gestione di l'energia efficace, ottimisimu u nostru cunsumu d'energia chì provoca gasi di serra è migliurà continuamente cù i nostri studii di efficienza. Avemu riesciutu à rializà i normi di l'aviazione impurtanti è l'innuvazioni chì facenu a diferenza in pocu tempu da a nostra apertura, è avemu u scopu di guidà u sviluppu è u prugressu di l'industria di l'aviazione in u prossimu periodu. "Cum'è un aeroportu intelligente di u clima, continueremu u nostru travagliu in u quadru di a nostra pulitica ambientale è di sustenibilità". disse.

"Diventatu un riferimentu trà i HUB globale"

Olivier Jankovec, Direttore Generale di ACI EUROPE ; "Sò assai felice di felicità l'Aeroportu d'Istanbul per avè righjuntu u Livellu 1 in l'Accreditazione di Carboniu di l'Aeroportu "Mappa di Risorse di Carbone"! Dapoi a so apertura 2 anni fà, l'Aeroportu d'Istanbul hè diventatu rapidamente un puntu di riferimentu trà i centri mundiali, grazia à a so eccellenza operativa cuntinuu è u serviziu di u cliente superiore. Mentre a participazione di l'aeroportu in l'Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu face parte di stu sforzu per l'eccellenza, si deve ancu elogiatu chì si trova in mezu à a più grande crisa chì l'industria di l'aviazione hà mai sperimentatu. Tutti capimu chì ùn avemu micca u lussu di aspittà chì a crisa di salute attuale finisci prima chì l'Emergenza Climatica pò esse indirizzata. Tuttavia, fora di l'attuale ruina finanziaria di l'aeroporti in Europa è in u mondu sanu, a riduzione di l'emissioni di carbone hà un costu chì ùn pò micca esse facilmente coperto ancu in circustanze normale. A nutizia d'oghje nantu à l'accreditazione di successu di l'Aeroportu di Istanbul mostra chì l'industria aeroportuale cuntinueghja à esse impegnata in l'azzione climatica, chì ùn hè micca sottovalutata da l'industria è ùn deve esse pigliata à a ligera.

Programma di Accreditazione di Carbon di l'Aeroportu

U prugramma di Accreditazione di Carbone di l'Aeroportu, iniziatu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti in u 2009, hè l'unicu prugramma di certificazione di gestione di carbone globale appruvatu istituziunale per l'aeroporti. L'Accreditazione di Carbon di l'Aeroportu hè custituita da sei livelli di certificazione climatica; Cartografia, Riduzzione, Ottimizazione, Neutralità, Trasfurmazione è Transizione. Attualmente, 334 aeroporti in u mondu participanu à u prugramma è raportanu e so emissioni di carbonu. L'emissioni di carbonu di u settore sò misurate è e riduzioni di l'emissioni di carbone furnite da i migliori sò annunziati in i rapporti annuali. Cusì, l'aeroporti sò incuraghjiti à gestisce è migliurà e so emissioni di carbone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*