Dopu à u terrimotu, l'inundazione hà colpitu İzmir! I spedizioni İZBAN ùn ponu esse fatte

Dopu à u terrimotu in Izmir, l'inundazione hà culpitu, avà l'espedizioni Izban ùn ponu micca esse fatte
Dopu à u terrimotu in Izmir, l'inundazione hà culpitu, avà l'espedizioni Izban ùn ponu micca esse fatte

A Direzzione Generale di Meteorologia hà emessu un avvisu aranciu in l'Egeu Costieru è hà avvistatu e zone intornu à Izmir è Aydın contr'à e precipitazioni assai forti. A forte pioggia chì hà cuminciatu in Izmir a notte passata hà quasi paralizatu a cità. Parechji case è posti di travagliu sò stati inundati. Quandu a municipalità è e squadre di u focu ùn anu pussutu seguità l'avvisi di evacuazione di l'acqua, i citadini anu mobilizatu e so risorse.

In Izmir, induve a Direzzione Generale di Meteorologia hà avvistatu di forti piogge, a pioggia chì hà cuminciatu à mezanotte a notte passata affetta negativamente a vita. A causa di a forte tempesta, i viali è e strade sò stati inundati in parechji distretti. U trafficu s'hè arrestatu. I cunduttori è i pedoni fermanu nantu à e strade.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer In e so dichjarazioni nantu à u so contu Twitter,

  • A nostra Izmir hè stata esposta à un disastru cù a pioggia straordinaria chì hà cuminciatu à a notte è hà aumentatu in intensità. Dopu à i nostri distretti, i fiumi sboccavanu ancu in u centru. I nostri squadre eranu in alerta per tutta a notte è sò avà in turnu. Dumandemu à i nostri citadini non essenziali di ùn esce in u trafficu in a matina.
  • Cari concittadini, a causa di l'inundazioni causate da l'inundazioni di i corsi, ci sò interruzioni in i servizii di İZBAN, tram è autobus in alcune linee. I nostri squadre travaglianu duramente per mantene aperte e rotte di trasportu publicu.
  • Cari residenti di Izmir, Izmir hà ricivutu più precipitazioni in ottu ore cà a media di ferraghju Per quessa, assai passaggi è strade sò bluccati per via di inundazioni. Per piacè, i citadini chì ùn anu micca da esce ùn anu micca esce I impiegati publichi seranu cunsiderati cum'è una mezza ghjurnata.
  • In particulare KarşıyakaVogliu chì i nostri concittadini preferiscenu i battelli per u trasportu. Per evità a congestione, i battelli operanu cù un sistema di riempimentu è scaricamentu senza aspittà l'ora di partenza. I nostri battelli di vittura operanu ancu ininterrottamente trà Üçkuyular è Bostanlı.

İZBAN Expeditions Stopped

I flussi sbulicati in i distretti di Gaziemir, Karabağlar è Konak. U flussu di certi corsi aumenta. U trenu suburbanu İZBAN chì viaghja trà Aliağa è Cuma Plain si ferma à 07.30. Mentre a piovana continuava, i pompieri è e squadre municipali cuminciaru i sforzi di evacuazione in e zone inundate. Hè statu dichjaratu chì i squadre di u focu cuntinuavanu u so travagliu per salvà i citadini intrappulati in e so case.

A grandine caduta à mezanotte in u distrittu di Aliağa hà causatu danni materiali à i veiculi parcheggiati. U mare crescente nantu à a costa di Büyükdeniz fusiona cù a costa. L'acqua di mare è di inundazioni si mischianu. E squadre di a municipalità è di u focu cuntinueghjanu u so travagliu in a regione senza interruzzione è cuntinueghjanu i so sforzi per prevene una eventuale inundazione evacuando l'acqua.

I servizii di Tram sò stati ancu affettati

Izmir Metro Inc. In a so dichjarazione nantu à u so contu Twitter; " Cari passageri, per via di a forte pioggia, l'operazioni sò realizate trà Ataşehir è Yunuslar. L'operazione trà Yunuslar è Alaybey hè realizata da autobus ESHOT. "Grazie per a vostra comprensione." Si dicia

Foça ùn hà micca ricevutu tali precipitazioni in l'ultimi 30 anni

U sindaco di Foça, Fatih Gürbüz, hà dettu chì Foça ùn hà micca vistu sta quantità di pioggia per 30 anni, è chì u flussu di l'acqua di pioggia è di inundazioni hè diminuitu per via di l'aumentu di l'acqua di mare durante u ghjornu. Gürbüz hà dettu: "Foça ùn hà micca ricevutu tali precipitazioni per l'ultimi 30 anni. L'acqua di l'inundazioni chì venenu da e muntagne è e muntagne è l'ascesa di u mare anu fattu chì e nostre carrughji si pieni d'acqua.

Avemu piazzatu 5 di i nostri citadini, chì l'alloghju in l'area terminale hè stata inundata, à l'Hospital di Foça State. I nostri pompieri è e squadre municipali cuntinueghjanu à travaglià sia nantu à e strade sia in case inundate è posti di travagliu. "Avemu dumandatu ancu squadre di rinfurzamentu da a Municipalità Metropolitana di Izmir", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*