L'esportazioni per Ferrovia anu aumentatu di 33 per centu à un livellu record

l'esportazioni per ferrovia anu aumentatu per centu è hà righjuntu un livellu record
l'esportazioni per ferrovia anu aumentatu per centu è hà righjuntu un livellu record

U CEO di Ares Logistics, Engin Kırcı, hà dichjaratu chì l'esportazioni per ferrovia anu aumentatu di 33 per centu durante u periodu pandemicu, righjunghjendu un livellu record. Dichjarà chì questu aumentu hà righjuntu u 43 per centu in marzu è aprili, quandu e misure di quarantena sò state intensificate, Kırcı hà dettu: "A causa di ispezioni strette nantu à l'autostrade è e porte di fruntiera è altre misure, a ferrovia è Ro-Ro è u trasportu intermodale sò ghjunti in prima linea". disse.

A causa di e misure pandemiche, l'esportazioni per ferrovia anu aumentatu di 33 per centu è hà righjuntu un livellu record. U CEO di Ares Logistics, Engin Kırcı, hà nutatu chì l'esportatori si rivolgenu à soluzioni di trasportu alternative per via di misure è di densità pandemiche.

Spieghendu chì l'intermodale, chì hè amichevule per l'ambiente è low-cost è usa diversi mudelli di trasportu inseme, hà attiratu più attenzione in questu periodu, Kırcı hà spartutu i dati di TUIK "esportazioni secondu i modi di trasportu". Kırcı hà enfatizatu chì a parte di u trasportu ferroviariu in l'esportazioni hè radduppiata cumparatu cù u listessu periodu di 2019, in particulare in marzu è aprile, quandu e misure di quarantena sò state intensificate.

Record di a Republica in l'esportazioni per ferrovia

Ricordendu chì i passaghji di e fruntiere eranu seriamente problematiche in marzu è aprile, Kırcı hà dettu chì l'esportazioni per ferrovia anu aumentatu di 43 per centu in valore in u periodu pertinente. Kırcı hà dichjaratu chì a preferenza di l'esportatori per a ferrovia cuntinuava in maghju è fora.

Ricordendu chì l'esportazioni totali sò diminuite di 2019 per centu cumparatu cù u 6 per via di l'impattu di a pandemia l'annu passatu, Kırcı hà dettu: "L'esportazioni per ferrovia anu righjuntu 33 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 288 per centu. Cusì, un record hè statu battutu in u trasportu ferroviariu d'esportazione. "Ancu se per via di a pandemia, l'impurtanza di a ferrovia in u trasportu di merci hè stata di novu vistu". disse.

L'investimenti ferroviari cunnessi à l'internaziunale anu aumentatu

Kırcı hà rimarcatu chì a Turchia hà focu annantu à l'investimenti ferroviari internaziunali in l'ultimi anni. Halkalı- Dichjarà chì u tempu di trasportu di merci nantu à sta strada serà accurtata di 4 ore è 10 minuti cù u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Kapıkule, Kırcı hà ricurdatu chì u trenu d'esportazione in Cina hè statu messu in serviziu è u trasportu Istanbul-Teheran-Islamabad. U trenu sarà messu in opera di novu.

"U trasportu internaziunale per ferrovia aumenterà ancu di più"

Kırcı hà spartutu l'infurmazioni chì un totale di 2020 milioni 2 mila tunnellate di merci internaziunali sò stati trasportati per ferrovia in Europa, Asia è Iran in ghjennaghju-settembre 600. Enfatizendu chì sta cifra significa un aumentu di 2019 mila tunnellate è 655 per centu paragunatu à u listessu periodu di 35, Kırcı hà aghjustatu chì e ferrovie seranu aduprate più in u trasportu internaziunale di merci in Turchia in u periodu à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*