A nova strada di logistica populari di l'automobile "Ferrovia"

a nova strada logistica populari di a ferrovia di l'automobile
a nova strada logistica populari di a ferrovia di l'automobile

DP World Yarımca Terminal, chì hà investitu in a cunnessione ferroviaria di u portu dui anni fà, hà aumentatu a quantità di carichi offrendu un metudu di trasportu alternativu per l'esportazione è l'importazione di carichi l'annu passatu.

E difficultà sperimentate in u 2020 anu revelatu una volta di più l'impurtanza di e catene di furnimentu è di u trasportu ferroviariu chì culliganu à i porti internaziunali, in particulare in l'industria di l'automobile. DP World Yarımca Terminal, chì hà investitu in a cunnessione ferroviaria di u portu dui anni fà, hà aumentatu a quantità di carichi offrendu un metudu di trasportu alternativu per l'esportazione è l'importazione di carichi l'annu passatu.

DP World Yarımca, chì hà aumentatu l'usu di a linea ferroviaria in u trasportu di cuntainer di più di 10 per centu, superendu a crescita organica nantu à a basa di TEU paragunatu à l'annu precedente, hè certa chì sta cifra aumenterà più cù l'impurtanza crescente di a ferrovia. in u trasportu glubale è u sviluppu di a reta trà l'Europa di l'Est è a Cina ghjornu per ghjornu.

L'annu passatu, unu di i settori più impurtanti chì beneficianu di a cunnessione ferroviaria di DP World Yarımca era l'automobile. Solu u settore di l'automobile hà fattu u 14 per centu di tuttu u trasportu ferroviariu. A pruduzzione di Toyota Sakarya, à 60 chilometri da u portu, hè ancu diventata unu di l'utilizatori più occupati di stu serviziu per via di a so situazione. U giant di l'automobile hà fattu più di 12 per centu di a carica tutale di l'automobile nantu à a linea ferroviaria cù i prudutti finiti, i pezzi è l'accessori chì portava.

U CEO di DP World Yarımca, Kris Adams, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à aumentà a cumminazione di ferrovia è via marittima, chì hè a soluzione di trasportu più economica è ecologica, grazie à i clienti cum'è Toyota. Adams spiegò chì in questu modu, ponu offre a suluzione più sustinevule in quantu à l'impattu finanziariu è ambientale in tutti i trasporti.

Adams hà dettu: "Dui anni fà avemu fattu l'investimentu in u ligame ferroviariu in u nostru portu. Aghjunghje a ferrovia è u mare inseme hè d'impurtanza critica per tutte e cumpagnie chì producenu in Anatolia. Grazie à i passi fatti da l'istituzioni privati ​​​​è publichi cum'è noi in Turchia, simu capaci di guadagnà vantaghji di velocità è di costu in l'esportazioni è l'impurtazioni. Inoltre, pudemu trasportà i carichi à i lochi desiderati in una manera più ecologica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*