TAV hà servitu 2020 milioni di passageri in 27

tav hà servitu milioni di passageri
tav hà servitu milioni di passageri

TAV Airports, a marca leader in Turchia in u mondu in l'operazioni aeroportuali, hà servitu un totale di 14,3 milioni di passageri l'annu passatu, 12,7 milioni in linee domestiche è 27 milioni in linee internaziunali, per via di e restrizioni di volu imposte da a pandemia.

Sani Şener, Chief Executive Officer di TAV Airports "2020 hè intrutu in i libri di storia cum'è un annu di grandi cambiamenti per via di l'epidemie di Covid-19. U voluminu di l'aviazione glubale hè cascatu à quasi zero durante stu periodu, postu chì l'autorità di l'aviazione fermanu completamente i voli internaziunali in u sicondu trimestre di l'annu per rallentà a diffusione di u virus.

E misure di restrizione di u volu pigliate in u sicondu trimestre sò state un pocu facilitate in u terzu trimestre, è per quessa, avemu sperimentatu un forte periodu di ricuperazione in u trafficu internaziunale di passageri di TAV Airports in u terzu trimestre di u 2020. Tuttavia, e restrizioni di viaghju cummerciale restanu sempre in piazza trà a maiò parte di i paesi, cumprese e geografie in quale operemu. In a maiò parte di i paesi chì permettenu viaghji cummirciali, i passageri sò previsti di passà un periodu di quarantena in u paese d'arrivu è documentanu un risultatu di test negativu Covid prima di imbarcà in l'aviò. In u risultatu di queste pratiche, a pussibilità di viaghju mutuale senza restrizioni hè sempre dispunibule trà assai pochi paesi.

A causa di e restrizioni di viaghju imposte à diversi gradi durante l'annu, u numeru di passageri chì avemu servitu in 2020 hè diminuitu di 2019 per centu cumparatu cù 70. Tutti i cumpunenti di l'industria, cumpresi l'operatori di l'aeroportu è e compagnie aeree in u mondu, anu avutu un annu simili. L'industria aspetta chì e restrizioni di u volu cummirciali saranu alzate versu a seconda mità di l'annu, postu chì e vaccinazioni chì sò iniziate in dicembre 2020 superanu un limitu criticu in 2021.

Avemu rispostu assai rapidamente è in modu efficace à a diminuzione di u nostru fatturatu per via di a crisa da a spesa. E nostre spese operative per i nove mesi trà aprile è dicembre 2020(*) Avemu riesciutu à riduzzione di 50 per centu. A diminuzione chì avemu ottenutu in e spese operative per l'annu sanu era 41 per centu. Ancu s'è avemu riisciutu à fà taglii significativi in ​​tutte e spese di spesa, a più grande riduzione di e nostre spese operative hè stata pussibile da u fattu chì tutti i nostri impiegati, cumpresu u livellu di gestione, anu pigliatu un permessu senza paga durante l'annu, chì beneficianu di u sustegnu di u travagliu parziale furnitu da i guverni. Per quessa, vogliu ringrazià una volta di più i nostri impiegati è partenarii cummerciale per a so cuntribuzione à a nostra lotta contru a crisa.

Avemu infurmatu in precedenza à i nostri investitori chì e pandemie sò definite assai chjaramente cum'è "Forza Majeure" in i nostri cuntratti è chì avemu fattu applicazioni di Forza Majeure à e nostre autorità regulatori di l'aviazione per cumpensà i tempi operativi persi in l'aeroporti in a nostra cartera. E nostre applicazioni per i nostri aeroporti in Turchia sò state finalizzate. I periodi operativi di tutti l'aeroporti chì operemu in Turchia sò stati allargati di dui anni è i pagamenti di leasing 2022 sò stati posposti à 2024.

I nostri aeroporti in Türkiye, Tunisia è Macedonia sò aperti da lugliu 2020. I nostri aeroporti in Georgia sò sempre aperti à i voli cù solu un numeru limitatu di paesi. Aspittemu l'apertura cumpleta di l'aeroportu di Medina, chì hà accoltu i so primi passageri Umrah in ghjennaghju, à a fine di marzu. L'aeroportu di Zagabria hè statu apertu durante tutta l'epidemie.

U fattore più impurtante chì determina u voluminu di u trafficu internaziunale di passageri dopu a riapertura di e fruntiere hè l'inclusione di i paesi in liste di destinazione sicure mutuali (lista verde). Ogni paese accetta passageri da i paesi nantu à a so propria lista verde, senza bisognu di quarantena. Cù i dui paesi chì si mettenu mutualmente nantu à a lista verde, principia un aumentu significativu di u trafficu di viaghju cummerciale. Avemu vistu una ricuperazione significativa in u trafficu di u terzu trimestre chì u numeru di paesi nantu à a lista verde cù Turchia hà aumentatu. Tuttavia, l'Inghilterra è a Germania, chì sò trà i paesi chì mandanu a maiò parte di i turisti in Turchia, limitanu i viaghji di novu in u quartu trimestre.

Da settembre 2020, i nostri aeroporti in Turchia accoltu passageri da un numeru limitatu di paesi nantu à liste verdi mutuali chì permettenu viaghjà senza restrizioni cù Turchia. Ancu se u numeru di paesi da i nostri passageri venenu hè abbastanza chjucu, Bodrum hà righjuntu u 2019 per centu di i passageri di u 59 in settembre, è Antalya hà righjuntu u 45 per centu.

Queste realizazioni mostranu chjaramente chì, se e restrizioni di viaghju sò alzate, ci sarà una forte dumanda per e destinazioni di vacanze chì custituiscenu a maiò parte di a nostra cartera, malgradu e cundizioni pandemiche. Inoltre, i sperti di l'industria in generale aspettanu chì i voli à corta distanza si ricuperanu più rapidamente di i voli à longu andà è i viaghji di divertimentu per ricuperà più veloce di i viaghji d'affari in u periodu à vene. L'aeroporti di a nostra cartera, chì generalmente servenu destinazioni di vacanze à corta distanza, anu dunque u putenziale di una ricuperazione rapida postu chì e restrizioni di viaghju sò alzate in u periodu à vene.

L'aeroportu di Almaty hà chjusu l'annu 2020, chì era assai difficiule per tutta l'industria, cù un prufittu netu grazia à u so mudellu di difesa di l'affari. Esperemu chì Almaty, chì si trova in un locu strategicu cù u putenziale di diventà unu di i principali centri di carica di a Nova Strada di a Seta trà a Cina è l'Europa, per fà una cuntribuzione significativa di crescita à u futuru di TAV, postu chì ùn hà micca pagamentu di affittu è ùn hà micca rinnuvamentu. risicu.

Avemu da annunzià i ditagli di a ristrutturazione di u debitu tunisianu, chì s'aspittava esse finalizatu in pocu tempu, quandu l'accordu hè chjusu. Esperemu chì sta ristrutturazione crea una quantità significativa di valore per noi in Tunisia.

L'annu 2020 hè statu unu di l'anni più sfide chì u mondu hà vistu in a storia recente. Ognunu di noi hè statu sfidau in modu diversu in tuttu l'annu, ma assai di noi anu avutu ancu l'uppurtunità di passà più tempu cù e nostre famiglie. Cum'è TAV, avemu fattu tuttu ciò chì pudemu per sustene i nostri impiegati è affruntà e so preoccupazioni durante stu prucessu. TAV, chì hè diventata una marca mundiale, hà da cuntinuà à gestisce cù successu sta epidemia è i so effetti senza precedente cù a forza chì deriva da u so forte bilanciu, l'alti sforzi di i so impiegati è u sustegnu invariabile di i so azionisti. "Vogliu sprime a mo gratitudine sincera à i nostri impiegati, partenarii cummerciale è azionisti chì anu purtatu a marca TAV induve hè oghje cù i so sforzi è u sustegnu", disse.

(*) Spese operative in cassa prima di deprezzamenti, ammortamenti è impairment

SUMMARY FINANCIAL AND OPERATION INFORMATION 

(milioni d'euros)   2019  2020  % cambiamentu  
Turnover cunsolidatu 749.2  301.4  -60%
EBITDA 280.4  22.6  -92%
Margine EBITDA (%) 37.4% 7.5% -29.9 punti
Profittu / (Perdita) Nettu da Attività Continuate 73.4 (278.1) ad
Profittu / (Perdita) Nettu da Operazioni Discontinued 299.7 (6.8) ad
Profittu nettu tutale / (perdita) 373.1  (284.9) ad
Numero di passageri (mn) 89.1  27.0  -70%
- Linea internaziunale  55.5 12.7 -77%
- Linea domestica 33.6 14.3 -57%

* I dati TAV Istanbul ùn sò micca inclusi in u calculu di u fatturatu è EBITDA. In listessu modu, l'Aeroportu Ataturk di Istanbul ùn hè micca inclusu in i numeri di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*