A Direzzione Generale di Sicurezza riceve u primu elicotteru T129 ATAK

U primu elicotteru di a fase di attaccu t hè statu consegnatu à u cumandamentu di e forze terrestri
U primu elicotteru di a fase di attaccu t hè statu consegnatu à u cumandamentu di e forze terrestri

Republica di Turchia Ministeru di l'Interior Direzzione Generale di Sicurezza hà pigliatu u primu elicotteru T129 Atak Phase-2. U primu di 9 elicotteri T129 ATAK sviluppati da Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) è pruduciutu per a Direzzione Generale di Sicurezza (EGM) hè statu furnitu.

U sviluppu hè statu annunziatu da u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu. U Ministru Soylu, in una dichjarazione nant'à u so contu di rete suciale Twitter, hà dettu:  "A nostra sicurità hà pigliatu u primu elicotteru ATAK. Benvenuti ATAK, FIDÀ UN Amicu, P-ATAK À L'NEMICU. Grazie, sgiò presidente ... In nome di u Dipartimentu di Pulizzia, esprimemu a nostra gratitudine ". hà fattu dichjarazioni.

U Ministru di a Difesa irachena, Jumaah Enad Saadoonn, hè ghjuntu à Ankara per mantene e discussioni ufficiali u 28 di dicembre di u 2020. Durante a so visita, Saadoonn hà ancu visitatu e strutture di l'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ) è hà ricevutu infurmazioni nantu à i prudutti. In l'imaghjini spartuti da u Ministeru di Difesa Iraqi in quantu à u viaghju, hè statu vistu chì l'elicotteru ATAK pruduttu per a Direzzione Generale di Sicurezza era nantu à a linea di produzzione seriale.

Dana, a cuda di l'helicopter ATAK era in l'imaghjini chì anu riflessu à u publicu in u prucessu precedente. numeru di fila "EM-101″ Hè statu dichjaratu chì l'helicopteru T129 ATAK, chì hè u primu di u so tipu, serà consegnatu à l'Unità di l'Aviazione di a Direzzione Generale di Sicurezza in pocu tempu.

tolgaozbek.com Cum'è informatu da a Direzzione Generale di Sicurezza, serà a prima forza di pulizza in u mondu à aduprà elicotteri d'attaccu. U primu di 2 elicotteri T9 ATAK cù l'equipaggiu chjamatu "Fase 129" da TAI era previstu da esse furnitu in 2021.

Hè pinsatu chì l'helicopteri T129 ATAK chì saranu di a Direzzione Generale di Sicurezza seranu utilizati in operazioni terroriste. Hè statu infurmatu chì l'EGM, chì hè intrutu in cunflitti caldi in l'operazioni realizate in cunghjunzione cù e Forze Armate Turche è u Cumandante Generale di Gendarmerie, aduprà u so propiu elicotteru T129 Atak in l'operazioni chì participa.

I testi di qualificazione di l'elicotteru ATAK FAZ-2 sò stati completati cù successu in dicembre 2020

U primu volu di l'elicotteru ATAK FAZ-2 hè statu realizatu cù successu in e strutture TAI in nuvembre 2019. A versione FAZ-129 di u T2 ATAK equipatu di ricevitore di avvisu laser è sistemi di guerra elettronica hà realizatu u so primu volu in nuvembre 2019 è sò stati iniziati i testi di qualificazione. A prima consegna di elicotteri ATAK FAZ-2, chì hà un tassu di domesticità crescente, hè prevista per esse fatta in 2021.

In u scopu di u prughjettu T129 ATAK realizatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa, 57 elicotteri ATAK pruduciutu da l'Industria Aeroespaziale Turca-TUSAŞ finu à avà sò stati consegnati à e forze di sicurezza. TAI a livré 51 hélicoptères ATAK au Commandement des Forces terrestres et 6 hélicoptères ATAK au Commandement général de la Gendarmerie. In a prima fase, 2 unità di a cunfigurazione ATAK FAZ-21 seranu furnite.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*