U Mari Neru Culuratu cù Vela è Canoe

u mare neru era culuratu cù vele è canoe
u mare neru era culuratu cù vele è canoe

L'atleti di u Club di Vela è Canoe di a Municipalità Metropolitana d'Ordu anu cuntinuatu a so furmazione in Fatsa prima di e corse à quale participeranu. Cù furmazione, u Mari Neru hà diventatu un mare culurita cù vele è canoe.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. U "Prughjettu di Training Sailing and Canoe" iniziatu da Mehmet Hilmi Güler per aduprà i mari in modu più efficaci, oltre à andà in u mare è fora di u mare cum'è attività sportiva, offre l'uppurtunità à i novi Barbarosi è atleti di successu di cresce nantu à a riva di Ordu. .

In u scopu di u prugettu, chì hè statu iniziatu per aumentà l'interessu di i zitelli è di i ghjovani in i sport acquatici, l'atleti registrati in u Club di Vela è Canoe di a Municipalità Metropolitana cuntinueghjanu a so furmazione è a furmazione senza interruzzione prima di e so vittorie future.

U MARU NEGRU DIVIRTU IN U MARU CULURU DI VELE È CANOA

L'abbaglianti sponde d'Ordu cù e so calette naturali è bellezze uniche accoltu l'atleti di vela è canoa. L'atleti di furmazione in tutti i distretti di Ordu nantu à a costa, in questu scopu, anu realizatu a so furmazione in Fatsa.

L'atleti, chì anu purtatu e so vele è canoe inseme cù l'acqua in Fatsa sta volta, anu trasfurmatu u Mari Neru in un mare culurita cù vele è canoe cù a so furmazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*