A rete di bicicletta si espande cù u "Progettu di strada di bicicletta" di Ankara

A reta di bicicletta hè in espansione cù u prughjettu di a strada di bicicletta di Ankara
A reta di bicicletta hè in espansione cù u prughjettu di a strada di bicicletta di Ankara

Unu di i prughjetti più impurtanti, chì hè trà e prumesse elettorali di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, u "Prughjettu di a Strada di Bicicletta" hè diventatu più diffusu ghjornu per ghjornu. A Direzzione Generale EGO urganizerà u "Primu Avvenimentu di Conduzzione" u venneri 1 di ferraghju 2,5, per via di a fine di a strada Biblioteca Naziunale-Beşevler di 5 chilometri, chì hè a prima tappa di u prugettu. L'avvenimentu serà trasmessu in diretta nantu à ABB TV.

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, allarga a reta di piste ciclabili in tutta a capitale.

U sindaco Yavaş, chì hà implementatu prughjetti di trasportu alternativu chì prevenerà a contaminazione di l'aria, riducerà a dipendenza da i combustibili fossili, prevene l'ingaghjamentu di trafficu, assicura un usu più efficiente di e strade è una vita più sana, hà u scopu di popularizà l'usu di e biciclette in u trasportu urbanu.

A strada Biblioteca Naziunale-Beşevler, chì hè a prima tappa di u "Prughjettu Strada Bicicletta", di 53,6 chilometri, chì hè stata iniziata da u presidente Yavaş dopu à u so postu, hè stata finita.

PRIMA CONDUZIONE U 5 FEVRIER CU A MOZIONE "DUE ROTE BASTA"

Per u prughjettu di a strada di bicicletta realizatu sottu a coordinazione di a Direzzione Generale EGO, e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici anu pigliatu precauzioni di sicurezza di guida trà a Biblioteca Naziunale è Beşevler, induve i studienti universitarii studianu è vivenu intensivamente, è anu realizatu 4 tunnellate d'asfaltu. travaglià cù 50 persone è 25 veiculi per 350 mesi.

A causa di a fine di a strada bidirezionale in bicicletta di 2,5 chilometri trà a Biblioteca Naziunale è Beşevler, u primu avvenimentu di corsa si terrà u venneri 5 di ferraghju 2021 à 10.30.

A causa di u prucessu pandemicu, 30 ciclisti pedalaranu da Eser Park à Beşevler Junction, cù l'avvenimentu chì serà urganizatu da a Direzzione Generale EGO in cunfurmità cù e regule di distanza suciale cù u slogan "Duie roti sò abbastanza per noi" cù un numeru limitatu. di i participanti.

SARÀ EMISSIONE DA ABB TV

U "Primu Eventu di Conduzzione", in u quale assisteranu u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş è u Presidente di u Cunsigliu Municipale di Ankara Halil İbrahim Yılmaz, serà trasmessu in diretta nantu à ABB TV.

Dopu avè finitu i percorsi in bicicletta trà l'Università Başkent Campus Bağlıca, l'Università Gazi, l'Università di l'Associazione Aeronautica Turca, a Zona Industriale Organizzata Anadolu è a Biblioteca Naziunale è Beşevler, a Municipalità Metropolitana, chì hà ancu cuminciatu à travaglià in METU, hà pensatu à mette in e seguenti rotte 2021. serviziu per via d'offerta in 8:

2ª Tappa - Percorsu Università

3. Strada tappa-Ümitköy-Etimesgut

4. Stage-Sıhhiye-Cebeci Route

5ª Tappa-Tobb Route

6. Stage-Eryaman West Route

7. Stage-Eryaman Göksu Route

8. Strada Tappa-Batikent-Ivedik Ostim

9. Stage-Ankara Metropolitan Municipality-AKM Route

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*