U Turismu Mondiale si riunisce in Digital İzmir

u turismu mundiale si riunisce in izmir digitale
u turismu mundiale si riunisce in izmir digitale

Travel Turkey Izmir Fair apre e so porte virtualmente u 25 di ferraghju. Travel Turkey Izmir Digital Fair, chì si terrà nantu à una piattaforma digitale per a prima volta quist'annu, ospitata da Izmir Metropolitan Municipality, passerà in a storia cum'è a prima fiera virtuale di u settore turisticu in Turchia.

Mentre tutte e fiere di u turismu settoriale di u mondu decidenu di annullà o posponi per via di a pandemia, Travel Turkey İzmir aprirà e so porte in l'ambiente digitale. A fiera, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è cù l'intensi sforzi di İZFAŞ è TÜRSAB Fuarcılık A.Ş. Serà tenutu virtualmente sottu u nome "Travel Turkey İzmir Digital". A fiera, chì si terrà sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR è u Ministeru di u Cummerciu TR, cù u sustegnu di a Camera di Cummerciu di İzmir, TÜRSAB, TÜROFED è a Fundazione İzmir, riuniscerà i prufessiunali di u turismu, u settore. rapprisentanti è destinazioni in a fiera virtuale di Turchia u 14-25 di ferraghju.

Izmir serà una cità turistica sustenibile

Mentre i viaghji internaziunali in tuttu u mondu si fermanu per via di e cundizioni pandemiche; Ancu s'ellu hè statu affettatu da u prucessu, unu di i settori chì pruduce a suluzione più veloce era u turismu. I tendenzi di u turismu in u mondu sò subitu un cambiamentu rapidu, è l'impurtanza di u turismu sustinibili hè diventata evidenti in Turchia. Hè nata una nova cunniscenza di u turismu, in quale e qualità di e destinazioni sò purtate à u primu pianu è e ricchezze lucali sò trasfurmate in valore aghjuntu. In questu cuntestu, hè stata creata una coalizione di cità cumpresi i partiti di u settore turisticu cù a previsione di a Municipalità Metropolitana di Izmir. In u risultatu di a mente cumuna sviluppata, a strategia turistica di Izmir hè stata preparata. A strategia hè basatu annantu à l'idea chì "assai di i cuncetti, idee è approcci chì formanu e civiltà di u mondu sò purtati da Izmir à u mondu". U so assi principalu hè a storia, a cultura è u turismu archeologicu di Izmir. A strategia, chì hà per scopu di prutege u patrimoniu culturale è naturali di a cità è di mette in u turismu sustenibile, è di aumentà u putenziale turisticu di İzmir, traccia una strada di strada innovativa è cumpleta per u turismu İzmir. Cù a fiera, hè u scopu di annunzià sta strategia à u mondu sanu. Revelà u turismu qualificatu di İzmir hè cunsideratu cum'è una opportunità per trasfurmà e tendenze di u viaghju mundiale in una percezione più boutique, più originale è più libera dopu a pandemia.

U presidente Soyer: "Disseremu a nova strada di u turismu"

Esprimendu chì a strategia turistica di Izmir hà un rolu impurtante in a prumuzione internaziunale di a cità, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu u seguitu nantu à a prima fiera di u turismu virtuale di Turchia: "U 25 di ferraghju, Travel Turkey İzmir Digital Fair, l'unica fiera di turismu digitale di İzmir è Turchia in 2021, aprirà e so porte per a 14a volta. Sta volta, a fiera serà aperta virtualmente. İZFAŞ hà preparatu una infrastruttura software assai forte è hà furnitu un grande vantaghju per e fiere chì ùn anu pussutu esse fisiche per via di a pandemia. Avemu fattu a fiera virtuale per l'industria di a calzatura per a prima volta l'annu passatu. Avemu avutu risultati pusitivi cù una participazione seria. Sta volta, una fiera virtuale serà tornata per Travel Turkey. Ci sarà una fiera induve i rapprisentanti di u settore è l'esperti di viaghju, cum'è cumpratori è venditori si scontranu in un ambiente virtuale.

Avemu riunitu cù tutti l'attori di u turismu in Izmir è hà sviluppatu una strategia turistica. Sta strategia turistica hà trè approcci basi. Storia, natura è archeologia. Avemu tracciatu a nostra roadmap nantu à questi. Cumminendu cù u turismu ecologicu, averemu l'uppurtunità di presentà un altru approcciu turisticu in Turchia è u mondu in più di u turismu di massa. Aspittemu tutti u 25 di ferraghju cun grande eccitazione. U 25 di ferraghju, urganizeremu una fiera chì inspirerà a Turchia è u mondu sanu. Cum'è a prima fiera turistica di u 2021, manderemu saluti da Izmir à u mondu sanu ".

Svezia, u pioniere di l'ecoturismu, paese partenariu

L'ecoturismu, chì si sviluppau in l'anni 1990 com'è una alternativa à u turismu di massa è hè statu aduttatu cum'è a megliu forma di turisimu sustenibile, hè vistu cum'è un strumentu impurtante per assicurà u sviluppu durevule in fronte à a distruzzione di u turisimu di massa incontrollatu nantu à l'ambiente è a sucità. I paesi scandinavi guidanu e tendenze di u turismu mundiale cù e so pratiche boni in u campu di u turisimu sustenibile è l'ecoturismu. Travel Turkey İzmir, chì hè a porta di u settore turisticu in Turchia à u mondu, hà rinfurzatu e so relazioni cù i paesi scandinavi in ​​questa direzzione. U pioniere di l'ecoturismu, a Svezia hà da participà à a 14th Travel Turkey Izmir Digital Fair cum'è un paese partner. Sta participazione, chì rinfurzà e relazioni diplomatiche è i partenarii cummerciale, introduverà ancu e tendenze di l'ecoturismo in Svezia à u settore turisticu turcu.

Tuttu u turismu hè in questa fiera

In u scopu di a fiera, l'avvenimenti webinar seranu urganizati in un ambiente virtuale. Temi cum'è presentazioni di i paesi participanti, turisimu sustenibile, tecnulugia di viaghju, campeghju è turisimu di caravane, destinazioni turistiche alternative in Turchia seranu discututi da prufessiunali di l'industria è esperti di viaghju. Inoltre, l'avvenimentu MICE (MPI - Meeting Professionals International), chì hè l'urganizazione di u paraplu di u turismu di cungressu è di l'avvenimenti, u turismu CORAL, a prumuzione SKAL International, l'Agenzia Statale di Sviluppu Turisticu di l'Ucraina, l'Associazione Tedesca di l'Agenzie di Viaghju, i Presidenti di l'Associazione Turchia di l'Agenzie di Viaghju è Izmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana. Tunç SoyerT10 Initiative - Round Table, chì serà urganizata cù a participazione di , aumenterà u valore di a fiera in l'arena internaziunale. In più di l'avvenimenti; I cumpratori, chì visitanu a fiera cun un clicu solu da u mondu sanu, farà un appuntamentu cù tutti i participanti nantu à a piattaforma è furnisce video riunioni B2B. Patara, chì hè statu dichjaratu u tema turisticu di u 2020 da u Ministeru di a Cultura è u Turismu di a Republica di Turchia, serà ancu u tema di a Fiera Digitale di Viaghji Turchia Izmir. Rinfurzendu l'iniziativa di u Ministeru, a fiera darà cuntributi significativi à a prumuzione internaziunale di a cità antica di Patara. İzmir Streets, chì hè stata tenuta per a prima volta l'annu passatu è hà attiratu una grande attenzione; A municipalità metropolitana di Izmir, e municipalità di distrettu è i stakeholder di a cità piglianu u so postu nantu à a piattaforma virtuale cù i so temi unichi. In l'area di i Strade İzmir, induve l'attività turistica in İzmir sò evidenziate; A storia, a cultura è i valori gastronomichi di İzmir scontranu cù i so visitatori.

Una nova era in l'urganizazione di fiera hà iniziatu cù a "Fiera Digitale di İzmir"

İZFAŞ, chì offre suluzioni alternative à i prufessiunali di l'industria in fieri da u ghjornu di a so fundazione, hà purtatu u centru fiera più grande è mudernu di Turchia, Fuarizmir, à a piattaforma digitale cù a fiera virtuale di Turchia "Fiera Digitale İzmir". Cù a so interfaccia user-friendly chì risponde à i bisogni di l'industria, a piattaforma virtuale adatta l'attività cummerciale à a percepzione cambiante di u tempu è u spaziu. Cù a so natura faciule, flessibile, affidabile è innovativa, Digital İzmir Fair offre parechje opportunità à i so utilizatori à u stessu tempu. L'utilizatori ponu accede facilmente à l'espositori, i prudutti è i servizii registrendu gratuitamente è entra in a piattaforma. I participanti, invece, creanu i so stands cù pannelli di cuntrollu detallati è urganizeghja cuntenutu cum'è servizii, cataloghi è video; allarga e so rete cummerciale cù u so sistema di cunfrontazione di i clienti.

14th Travel Turkey Izmir Digital Fair, trà 25-27 February "ttidigital.izfas.com.trPò esse tracciatu in linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*