Pone a Fundazione di u Novu Situ Industriale hè un Milestone per Konya

Pone a fundazione di u novu situ industriale hè una tappa per Konya.
Pone a fundazione di u novu situ industriale hè una tappa per Konya.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà tenutu una cunferenza di stampa in quantu à u trasferimentu di Eski Sanayi è Karatay Industry, unu di i più grandi prughjetti di trasportu industriale di Turchia, à u Novu Situ Industriale di Konya.

À a cunferenza di stampa tenuta in u Centru Culturale Metropolitan Municipality Mevlana, u sindaco Altay hà iniziatu u so discorsu felicitendu u Regaip Kandil di tuttu u mondu islamicu.

"A FUNDAZIONI DI A NOVA INDUSTRIA hè UNA SFIDA IMPORTANTE"

Nutendu chì travaglianu ghjornu è notte per cumpiendu e prumesse chì anu fattu mentre spiegà i prughjetti, u sindaco Altay hà dettu ch'elli s'impegnanu à purtà più à Konya, micca solu e prumesse chì anu fattu. U presidente Altay hà dettu: "Puntà a fundazione di u Novu Situ Industriale hè una tappa impurtante. Perchè l'Eski Sanayi è l'Industria Karatay, cù u so statu attuale, guasi finiscinu a so vita è divintò una persona morta, ma a cerimonia funeraria ùn pudia esse realizatu. Alhamdulillah avemu fattu questu u luni. Un passu impurtante hè statu fattu per a suluzione di stu prublema impurtante di Konya. Cù a so struttura fisica, eliminemu una situazione oltre à serve i nostri impiegati è i nostri citadini chì venenu à serve l'industria. Inoltre, un fattore chì affetta l'imaghjini, u rumore è a contaminazione ambientale in u centru di Konya, speru, serà spustatu in a nova zona industriale ". disse.

ACCORDU PIENA STATU TROVATA CU I TRADE

Spieghendu cumu hà iniziatu a trasfurmazioni di l'antica industria, u presidente Altay hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Ci hè una zona di 1 mila metri quadrati da esse spustata in una zona di 800 milione di metri quadrati in l'antica Industria è Karatay Industry. . À l'iniziu di u nostru travagliu cù 2 cummercianti quì, l'Associazione Industriale di Trasformazione Urbana hè stata stabilita. Per mezu di st'associu, tutti i nostri cummercianti sò stati intervistati. U nostru scopu quì era di traslassi in un locu novu in listessa manera per pudè cuntinuà a so vita inseme à tutti i gruppi occupazionali chì ci travaglianu, fora di i pruprietarii industriali. À a fine di e negoziazioni, un accordu hè statu ghjuntu è un protocolu preliminariu hè statu firmatu. Cù quellu protokollu, sia i titulari di u dirittu è i termini di pagamentu sò stati determinati cù i studii successivi. Per pagamentu, i nostri cummercianti sò stati pruposti una maturità di 858 à 36 mesi. Cusì, i nostri cummercianti, chì soprattuttu soffrenu di Eski Sanayi è Karatay Industry cum'è inquilini, avianu l'uppurtunità di pussede un locu di travagliu in cundizioni favurevuli. 120 mila 2 persone anu fattu applicazioni preliminari da 856 mila 2 persone. Solu 653 di elli sò i pruprietarii, u restu sò tutti inquilini, seranu i pruprietarii di l'imprese per a prima volta. Vogliu sottolineare ancu questu ".

A NOSTRA MISSIONE HÈ DI CONTRIBUIR À U SVILUPPU DI A CITTA, PER RISOLVERE I PROBLEMI

Enfatizendu chì l'area di 2 milioni 80 mila metri quadrati, chì hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana di Konya per a nova zona industriale, hè stata trasferita à TOKİ, u sindaco Altay hà dettu: "U valore attuale di questa zona di 2 milioni di metri quadrati hè di circa 1,5. miliardi di lire. Cum'è Konya Metropolitan, avemu trasferitu stu 2 milioni 80 mila metri quadrati di terra à TOKİ, cù un valore dichjaratu di circa 60 milioni di lire, per cuntribuisce à stu prughjettu è per i nostri cummercianti per diventà cummercianti. Avemu fattu questu cum'è un sacrifiziu per a nostra cità è per i nostri cummercianti. Cum'è avemu sacrificatu a stessa cosa nantu à a creazione di ASELSAN Konya è facendu una Zona di l'Industria Tecnologica. Perchè unu di i duveri più impurtanti di a Municipalità Metropolitana di Konya hè di cuntribuisce à u sviluppu di sta cità è di risolve i prublemi di sta cità. TOKİ farà un investimentu di più di 1 miliardi di lire quì in 2 anni. utilizatu l'espressioni.

U PIÙ GRANDE PROGETTI DI TRANSFORMAZIONE INDUSTRIALE

Nutendu chì u prughjettu hè unu di i più grandi prughjetti di trasfurmazioni industriali mai realizati in Turchia, u presidente Altay hà dettu: "Hè un compitu assai difficiule per ottene questu in una zona di 800 mila metri quadrati induve ci sò 2 mila 850 beneficiari. Eccu, vogliu ringrazià i nostri industriali è cummercianti. Avemu avutu successu à un ritmu di 2 per centu trasferendu 850 persone à l'affari chì avemu principiatu cù 2. Ùn avemu micca sperimentatu alcun risentimentu, qualsiasi argumenti, o prublemi durante u prucessu. In nome di tutti i Konya, vogliu ringrazià l'industriali è i cummercianti di Konya. Avemu finitu stu prucessu cù u curagiu chì avemu ricevutu da elli. Quandu u prucessu hè finitu, realizaremu una demolizione in una zona di 550 mila metri quadrati è fà un prughjettu degnu di Konya. Ultimi; Konya hà guadagnatu una nova industria degna di sè stessu. A nova industria hè di circa 90 è a mità di a grandezza di u vechju; Ci sò camini per caminari, camini di bicicletta, spazii di parcheghju, spazii d'istituzione educativa. U costu di custruzzione di tutta l'area di 800 milione di metri quadrati in relazione à e strade hè realizatu da TOKİ. Nisuna di e tasse relative à questu hè stata riflessa à i nostri cummercianti. In altri palori, u cummerciante paga solu u prezzu di a terra è u costu di custruzzione di l'area chjusa custruita per ellu. Tutte e spese di l'infrastruttura seranu cuparti da TOKİ gratuitamente ".

"RINGRAZIAMENTE A NOSTRA PRESIDENTE"

Dichjarà chì a custruzzione di u Novu Situ Industriale di Konya, chì hè assai impurtante per Konya, serà finita in dui anni è chì i cummercianti di l'Antica Industria seranu spustati in una zona industriale decente in 2023, u presidente Altay hà dettu: "À u nostru presidente Recep. Tayyip Erdoğan per u so sustegnu à i nostri prughjetti Konya, u nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u Signore, vogliu ringrazià Murat Kurum, u nostru Vicepresidente, a Sra Leyla Şahin Usta, i nostri deputati è u nostru presidente provinciale. In nome di tutti i residenti di Konya, vogliu ringrazià u nostru presidente di l'Unione di e Camere di l'Artigiani. U nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà un grande sforzu in a realizazione di un prughjettu cusì grande durante u periodu di coronavirus. Vogliu ringrazialli in nome di tutti i Kenyani. Un ringraziu à u nostru presidente TOKİ, u sgiò Ömer Bulut. Hè un travagliu assai caru per TOKİ, ma hè finitu. Facemu i sogni di Konya in realtà unu per unu, travagliendu inseme. Mevlana Bazaar hè statu demolitu, un novu bazar hè custruitu. L'operazioni di demolizione sò state iniziate in Altın Çarşı. Ci hè una trasfurmazioni in a vechja industria. Questi eranu l'agenda di Konya per 40 anni. Alhamdulillah, era u nostru privilegiu di risolve. Quantu più preghemu, più simu grati ". disse.

"L'ESPERIENZA DA NOI, A VITTORIA hè da Diu"

Dichjarà chì anu da annunzià duie altre boni nutizie in un futuru vicinu, in u so discorsu induve hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti in corso chì anu implementatu da u ghjornu chì anu pigliatu u postu, u sindaco Altay hà dettu: "Sperendu, à a prossima riunione, presenteremu voi una nova bona nutizia nantu à i depositi di munizioni, chì sò assai impurtanti per Konya. U prucessu hè avà ghjuntu à a fine. Un prughjettu in Akyokuş, induve tutti pigliamu i nostri invitati, hè per esse cumpletu. Avemu pensatu à principià ancu questu annu. 2020 hè statu un prucessu difficiule per via di e cundizioni pandemiche, ma cuntinuemu à travaglià senza piantà è riposu. Spergu chì u futuru di Konya serà assai megliu. Pruvemu, pruvemu. A spedizione hè da noi, a vittoria hè da Allah ". Finì u so discorsu cù e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*