İmamoğlu: L'innu naziunale hè u segnu di a lotta di a nazione turca per l'indipendenza

Per capisce u valore di u nostru innu naziunale, ci vole à ricurdà e cundizioni di quellu ghjornu.
Per capisce u valore di u nostru innu naziunale, ci vole à ricurdà e cundizioni di quellu ghjornu.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà assistitu à u 100 anniversariu di l'adopzione di l'Innu Naziunale è a cummemorazione di Mehmet Akif Ersoy. Parlendu à l'avvenimentu tenutu davanti à l'Appartamentu Misir in Istiklal Street, İmamoğlu hà dettu: "Per capisce megliu u valore di u nostru Innu Naziunale, forse duvemu ricurdà una volta di e cundizioni di quellu ghjornu, i nostri terreni occupati è u nostru populu in miseria. In queste cundizioni, u grande pueta Mehmet Akif Ersoy principia e so parolle dicendu "Ùn àbbia paura ...". Dà curaggiu è forza à u so populu è l'eroi in ogni linea ", disse. Pigliendu ritratti cù l'artisti chì anu pigliatu u palcuscenicu in i vestiti purtati da i suldati è u publicu durante u Periudu di a Lotta Naziunale, İmamoğlu hà dettu: "Pregu per portà questi costumi solu in spettaculi".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà assistitu à u 100 anniversariu di l'adopzione di l'Innu Naziunale è a commemorazione di Mehmet Akif Ersoy, urganizata da IMM.

In più di İmamoğlu, u membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Eren Erdem, u Cunsigliu di u presidente Murat Ongun, u Segretariu Generale Adjuntu IMM Şengül Altan Arslan, i rapprisentanti di u partitu puliticu è parechji citadini anu assistitu à l'avvenimentu tenutu davanti à l'Appartamentu Egizianu in Istiklal Street, induve a Naziunale Naziunale. U pueta Ersoy hà campatu per un pezzu.

In l'eventu induve un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale sò stati cantati, un spettaculu di video mapping cù sezzioni di u Periudu di a Lotta Naziunale è a vita di Mehmet Akif Ersoy; Hè stata prughjettata annantu à l'Appartamentu Mısır.

parlendu à l'avvenimentu Ekrem İmamoğluEllu disse chì l'avvenimenti chì eranu punti di svolta in a storia di e nazioni, l'eroi di questi avvenimenti chì saranu sempre ricurdati cun gratitùdine, è i pueti, scrittori è grande persunalità chì anu registratu e lotte di questi eroi à l'eternità.

L'EROI DI A LOTTA NAZIUNALE MUSTRANO GRANDE Curagiu

Nutendu chì a Lotta per l'Indipendenza era a più grande lotta per l'esistenza chì hà cambiatu u destinu di a nazione turca, İmamoğlu hà dettu: "Ùn puderemu micca parlà di una Republica di Turchia cumplettamente indipendente oghje se ùn avemu micca avutu i nostri eroi, in particulare Mustafa. Kemal, chì partenu dicendu "o l'indipendenza o a morte" è mette a so vita in ligna per sta causa senza pensà. A nostra bandiera rossa cù mezzaluna è stella ùn vole micca in u celu, è a nostra nazione seria cundannata à campà in cattività. Ma anu fattu ciò chì si diceva impussibule malgradu ogni tipu di difficultà, è affinchendu un grande esempiu di curagiu, ci anu datu sta bella patria, a Republica indipendente di Turchia ", disse.

MEHMET AKIF ERSOY BRILLS OGNI LINEA

Esprimendu chì anu celebratu u 100 anniversariu di l'adopzione di u nostru Innu Naziunale, chì hà fattu a lotta unica epica, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Per capisce megliu u valore di u nostru Innu Naziunale, forse avemu da ricurdà una volta di e cundizioni di quellu ghjornu, e nostre terre occupate è u nostru populu in a miseria. In queste cundizioni, u grande pueta Mehmet Akif Ersoy principia e so parolle dicendu: "Ùn àbbia paura ..." Dà curaggiu è forza à u so populu è l'eroi in ogni linea. In quelli anni, ancu sta carrughju duv'ellu ci ncuntramu oghje era occupata. Mentre l'armate nemiche sò appiccicate à i quattru cantoni di u paese, mentre campemu i ghjorni più scuri di a nostra storia, ci hè bisognu di un innu chì mantene viva a fede di a nazione è rinvivisce u focu di l'indipendenza. In queste cundizioni, u grande pueta Mehmet Akif Ersoy principia e so parolle dicendu: "Ùn àbbia paura ..." Dà curaggiu è forza à u so populu è l'eroi in ogni linea. "

L'INDIPENDENZA hè u nostru amore

Dicendu "L'Innu Naziunale hè un signu di a lotta di a nazione turca per l'indipendenza", İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cusì:

"L'Innu Naziunale hè una espressione di fede, di lotta in unità è sulidarità, ancu in e cundizioni più difficili. Esattamente 100 anni dopu, ciò chì ci dà a pelle d'oca ogni volta chì l'avemu lettu, ancu oghje, hè l'amore, a gratitùdine è a gratitùdine chì sentimu per sta grande lotta è i so eroi. L'indipendenza hè u nostru amore. Cummemurà cun rispettu i nostri antenati, martiri è veterani, in particulare Mustafa Kemal, chì hà battutu senza paura per a scrittura di sta epica, è u nostru grande pueta Mehmet Akif Ersoy, chì hà salvatu sta lotta per l'eternità. Felice 12 di marzu, l'Accettazione di l'Innu Naziunale è a Commemorazione di Mehmet Akif Ersoy ".

FATTA UNA FOTO DI MEMORIA

Pigliendu ritratti cù l'artisti chì anu pigliatu u palcuscenicu in i vestiti purtati da i suldati è u publicu durante u Periudu di a Lotta Naziunale, İmamoğlu hà dettu: "Pregu per portà questi costumi solu in spettaculi".

-VISITA A CASA DI ERSOY-

Dopu à l'avvenimentu, İmamoğlu hà visitatu l'appartamentu di u Poeta Naziunale Ersoy, chì hè statu trasfurmatu in una casa di souvenir da u Ministeru di a Cultura è u Turismu. In a mostra digitale è visuale, chì include a puesia, a sala documentale è e rùbbriche di a vita di Ersoy; I vestiti di u pueta, i ritratti è e lettere sò inclusi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*