Espropriazione urgente per u Centru Logisticu Iyidere

Espropriazione urgente per u centru logisticu di Iyidere
Espropriazione urgente per u centru logisticu di Iyidere

Per u Centru Logisticu da esse custruitu in u distrittu Iyidere di Rize, hè cunnessu à u distrittu İkizdere. CevizliUna decisione urgente di espropriazione hè stata presa per alcuni immubiliarii è furtificazioni in K è Gürdere Villages.

In u scopu di Rize Iyidere Logistics Port Construction Project, a decisione annantu à l'espropriazione urgente di alcuni immubiliarii chì chjappà a strada di cunnessione cù a cava necessaria per u fornimentu di materie prime per esse aduprate in u mare riempie da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ( Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali) hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale.

A decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan includeva e seguenti dichjarazioni: "In u scopu di u Prughjettu di Custruzzione di Portu Logisticu Rize Iyidere, u locu è i numeri di l'isula / di i pacchi sò mostrati in a lista di u pianu annessa, chì tocca a cunnessione. Strada cù a cava necessaria per l'approvvigionamentu di materie prime per esse aduprate in u riempimentu di mare. Hè statu decisu chì l'immubiliarii è i pussidimenti esse espropriati urgentemente da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture (Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture) in cunfurmità cù l'articulu 2942 di a Legge di Espropriazione N ° 27 ".

Espropriazione urgente per u centru logisticu di Iyidere

Espropriazione urgente per u centru logisticu di Iyidere

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*