Mehmetçik's New Hand Grenade OZOK

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà investigatu MKEK Barutsan Rocket and Explosives Factory
U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà investigatu MKEK Barutsan Rocket and Explosives Factory

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà fattu investigazioni in a Fabbrica di Rocket è Esplosivi Barutsan in Ankara Elmadağ di a Cumpagnia di l'Industria Chimica è Macchina, chì hè una filiale di u nostru Ministeru. Duranti a visita, in a quale u Vice Ministru Muhsin Dere è u Direttore Generale di MKEK, Yasin Akdere, eranu ancu presenti, u Ministru Akar hà visitatu prima l'esposizione di armi è munizioni prodotte da MKEK. U Ministru Akar hà ricevutu infurmazioni nantu à i prudutti chì hà esaminatu. Trà l'esibizioni eranu l'airportable 105 mm Light Towed Boran Howitzer è a versione alleggerita di u National Infantry Rifle MPT-76.

U Ministru Akar hà esaminatu attentamente u Veiculu di Combattimentu Elettricu (E-ZMA), chì hè cuntrullatu remotamente. U Ministru Akar, chì hà fattu esami in u Centru di Automatizazione di a Facilità di Produzione RDX, hà vistu i filmi promozionali nantu à i travaglii realizati in e strutture MKEK è RDX è hà ricevutu informazioni.

A BOMBA MANU DESIGNATA DA U MARTYR LEAGUE ERA ESIBITA IN "OZOK"

Trà i prudutti chì u Ministru Akar hà esaminatu in a mostra, a granata "OZOK" hà attiratu l'attenzione. OZOK hè statu cuncepitu da Martyr Engineer First Lieutenant Ozan Olgu Kereke è Maintenance Petty Officer Master Sergeant Mustafa Orman è hè statu prupostu à MKEK per a produzzione.

Pocu dopu à sta pruposta, MKEK hà implementatu u prugettu per mantene viva a memoria di u Primu Tenente Ozan Olgu Köreke, chì hè statu martirizatu in l'operazione in u distrittu Çukurca di Hakkari u 23 d'ottobre di u 2017. I granati di manu OZOK sò stati pruduciuti in u scopu di u prugettu, chì hè statu chjamatu cù l'iniziali di u nome è u cognome di u primu tenente Martyr Köreke.

Cù una lunghezza di 138 mm è un diametru di 27 mm, a granata OZOK permette di trasportà più granate nantu à u persunale grazia à a so dimensione.

Splusivi di tipu C4 o TNT sò usati in a granata OZOK, chì pò esse lanciata à distanzi più longu chì l'altri granate per via di u so pesu ligeru.

Martyr Köreke hè statu feritu per via di l'esplosione di un splussivi artighjanali chì era statu prima pusatu da i terroristi durante a rilevazione è a distruzzione di splusivi artighjanali realizati in l'area rurale di u distrittu di Çukurca di Hakkari in u scopu di "Major General". Operazione Aydoğan Aydın" u 23 d'ottobre di u 2017. Ùn pudia esse salvatu è mortu. Vulemu a misericordia di Diu nantu à u nostru martire.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*