Investimentu in Energie Rinnovabili da Doğuş Otomotiv

Investimentu in energie rinnovabili da i dogus automotive
Investimentu in energie rinnovabili da i dogus automotive

Doğuş Otomotiv face un altru passu impurtante in linea cù l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite è stabilisce un sistema di energia solare in a so sede in Şekerpınar per generà i so bisogni di energia elettrica.

In a prima fase di u prugettu, 12.5 pannelli solari seranu posti in u centru di logistica Doğuş Otomotiv cun un investimentu di circa 11 milioni di TL, è hè destinatu à risponde à u 500 per centu di i bisogni energetichi annuali di a cumpagnia. In a seconda fase di u prugettu, hè previstu di installà sistemi solari in tutti i rivenditori autorizati in tutta a Turchia.

In u mondu d'oghje, quandu l'effetti di u cambiamentu climaticu si sentenu sempre di più in u mondu sanu, e pratiche destinate à riduce l'effetti di l'istituzioni nantu à l'ambiente ecologicu sò cunsiderate in u scopu di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite è piglianu u primu postu. in e pulitiche di sustenibilità di u settore publicu è privatu in parechji paesi.

Doğuş Otomotiv aghjusta ancu un novu à u so travagliu realizatu in cunfurmità cù a so strategia di sustenibilità è a Politica di Gestione Ambientale è Energetica, installendu pannelli di energia solare nantu à u tettu di u centru logisticu in Şekerpınar.

A cumpagnia, chì pruducia una parte significativa di l'electricità chì hà bisognu cù pannelli solari, hà da scopu di riduce a so impronta di carbonu da circa a mità di l'energia chì deve esse prodotta annu.

12,5 milioni d'investimentu

19 pannelli solari da esse installati in l'area di 12,5 mila metri quadrati di Doğuş Otomotiv Logistics Center in Şekerpınar, cun un investimentu di circa 11 milioni di TL, risponderanu à u 500 per centu di i bisogni annuali di l'electricità di a cumpagnia. L'installazione hè destinata à esse cumpletata in 62.

Ali Bilaloğlu: "U cambiamentu climaticu hè un risicu finanziariu"

Dichjarà chì cunsidereghjanu u cambiamentu climaticu cum'è un risicu finanziariu perchè hà un impattu direttu nantu à u sviluppu ecunomicu è i fatturi di inuguaglianza in u mondu, l'executivu di Doğuş Automotive è u presidente di u Cunsigliu Ali Bilaloğlu hà dichjaratu ch'elli sò un mudellu per u settore in a riduzione di questi risichi previsti in u mondu. à mediu è longu termine è rializendu e migliure necessarie. . Bilaloğlu hà dettu: "A prutezzione di l'ambiente ecologicu, l'usu efficiente di e risorse è e pratiche di rifiutu zero sò trà l'aspettattivi più impurtanti di tutti i nostri attori chjave, in particulare i nostri investitori. Cum'è parte di i nostri sforzi di sustenibilità orientata à u scopu è di l'impegnu di i stakeholder, avemu stabilitu u Sistema di Gestione Ambientale ISO 14001 è sò in fase di certificazione. Allora dumandà u Certificatu ZERO WASTE ".

Ci muvimu in parallelu cù a visione di u paese, incuraghjemu ancu i nostri cummercianti.

Dichjarà chì pensanu à piglià passi concreti per prutege l'ambiente riducendu l'usu di risorse naturali trà i so scopi più impurtanti, Ali Bilaloğlu hà dichjaratu chì travaglianu per riduce l'impattu ambientale in i campi di u cunsumu d'acqua è di energia è di a gestione di i rifiuti.

Affirmando chì e so strategie energetiche avanzanu in parallelu cù a visione energetica chì Turchia hà stabilitu per u 2023, Ali Bilaloğlu hà dettu: "Vulemu assicurà chì micca solu a nostra sede, ma ancu i nostri rivenditori autorizati in tutta a Turchia pruducenu a so propria energia. In a seconda parte di u prugramma, pensemu à stallà pannelli di energia solare nantu à una zona di circa 235 mila metri quadrati cù a participazione di i nostri rivenditori autorizati. Ci hè un putenziale di risponde à circa 97 per centu di i nostri bisogni energetichi annuali da fonti d'energia rinnuvevuli.

Bilaloğlu hà aghjustatu chì anu u scopu di stabilisce u Sistema di Gestione di l'Energia ISO 2021 è u Sistema di Rapportu di l'Impronta di Carbone ISO 140001, dopu à a Gestione Ambientale ISO 50001, à a fine di u 14064.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*