Ministru Karaismailoğlu: "Apriremu a linea Ankara Sivas YHT in l'estiu"

U Ministru Karaismailoglu scrive a linea ankara sivas yht, a mette in serviziu
U Ministru Karaismailoglu scrive a linea ankara sivas yht, a mette in serviziu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà scontru cù i membri di a Cummissione di Travaglii Publici, Zonificazione, Trasporti è Turismu di GNAT in a riunione di colazione è hà ascoltatu l'opinioni è i suggerimenti di i membri di a Cummissione. Ascoltendu i suggerimenti è e valutazioni di i membri di a cumissioni, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu, da investimenti finiti è in corso à prughjetti di custruzzione-operazione-trasferimentu; Hà rispostu à e dumande di i membri di a cumissioni in ogni campu, da u trasportu à a cumunicazione à l'informazioni è a tecnulugia spaziale.

"Avemu focu annantu à l'investimenti ferroviari"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu ringraziendu i membri di a Cummissione per a so participazione, hà dichjaratu chì si sò riuniti oghje per cunsultà è scambià opinioni cù i membri di a Cummissione.

Parlendu dopu à a presentazione in quale sò stati spiegati i prughjetti è l'investimenti di u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'investimenti sò stati cuncentrati nantu à l'autostrade finu à u 2020 è chì anu fattu sforzi intensi in investimenti in autostrada, ma in l'ultimi anni anu focu annantu à a ferrovia. investimenti.

Karasiamiloğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "L'investimentu in l'autostrade è i tassi d'investimentu ferroviariu eranu à pari. In l'investimenti, a ferrovia cullà un pocu è l'autostrada scenderà un pocu. Ma i nostri investimenti in autostrada, in particulare in Anatolia, continueranu. Continueremu i nostri investimenti mantenenduli equilibrati. "Siccomu l'investimenti ferroviari sò à tempu costosi è di tempu, i prughjetti anu da esse spargugliati in u tempu".

"Connettaremu e Zone Industriali è i Porti di Ferru à e rete Ferroviaria è riduceremu i costi di logistica di u fabricatore"

Dichjarà chì metteranu in serviziu a linea Ankara-Sivas in l'estiu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Connettaremu Konya à Karaman di novu. Per d 'altra banda, u travagliu cuntinueghja à cunnette Bursa à a linea Ankara-Istanbul. I travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu trà Mersin è Gaziantep. Avemu ancu fattu l'offerta di a superstruttura. Quandu compie a linea chì unisce Konya à Mersin, espansione a nostra rete ferroviaria. Avemu un travagliu impurtante nantu à e linee di trasportu. Avemu u scopu di cunnette e Zone Industriali è Porti di Ferru à e rete ferroviaria è riduce i costi di logistica di u fabricatore. Avemu creatu a nostra infrastruttura in e compagnie aeree ".

"18 per centu di l'investimenti fatti sò custruiti in opera è 82 per centu sò investimenti fatti in u budgetu".

Sottulineendu chì u 18 per centu di l'investimenti fatti sò cù u mudellu di custruzzione è u 82 per centu sò investimenti fatti in u budgetu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn hè micca pussibule implementà tutti i prughjetti in una volta. I nostri amichi facenu studii di fattibilità. Cuntinuemu u nostru travagliu in ogni angulu di u nostru paese da tutti i quattru rami. Facemu u nostru megliu per furnisce u megliu serviziu à i citadini. Avemu riunitu quì oghje per cunsultà è scambià opinioni cù i nostri membri di a cumissioni. "Ti ringraziu per a vostra participazione", disse.

U presidente di a Cummissione Akyürek hà dettu: "Cum'è una cumissioni, daremu à u nostru Ministeru u megliu sustegnu chì pudemu per risolve i prublemi".

U deputatu di Konya di u Partitu AK Tahir Akyürek, presidente di a Cummissione di l'Opere Publice, a Reconstruczione, u Trasportu è u Turismu di a Gran Assemblea Naziunale Turca, hà dettu: "Unu di i ministeri più impurtanti nantu à i so investimenti ci focalizemu cum'è a cumissione hè i prughjetti di u Ministeru di i Trasporti è Infrastruttura. Cum'è una cumissioni, daremu u nostru megliu supportu per risolve i prublemi chì ponu accade in cuuperazione cù u nostru Ministeru di i Trasporti. "Credemu chì u nostru Ministeru di i Trasporti s'astenerà ancu da l'opinioni di i nostri preziosi membri di u parlamentu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*