U numeru di semafori in bicicletta hè in crescita in a cità di a bicicletta Konya

U numaru di semafori di bicicletta hè aumentatu in a cità di bicicletta konya
U numaru di semafori di bicicletta hè aumentatu in a cità di bicicletta konya

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ricurdatu chì Konya hè a cità cù a strada ciclistica più longa in Turchia cù 550 chilometri, è hà dichjaratu chì anu implementatu parechji prughjetti per incuragisce l'usu di e biciclette, per aumentà a sicurità di i ciclisti è per sensibilizà. nantu à sta questione.

U NUMERU DI SEMAFORO DI BICICLETTA SERA 220

Nutendu chì anu aumentatu u numeru di semafori apposta per chì i ciclisti ponu aduprà in modu sicuru l'intersezioni à l'intersezzione cù i camini di bicicletta, u sindaco Altay hà dettu: "In questu cuntestu; Pudemu semafori per i ciclisti in tutte e intersezioni in u centru di a cità, partendu da e strade induve ci sò strade assai usate da i ciclisti, cum'è Yeni İstanbul Street, Cevre Yolu Street, Beyşehir Street, Şefik Can Caddesi, Adana Ring Road. Cusì, u numaru di semafori chì avemu fattu per i ciclisti righjunghji 220. I ciclisti seranu più sicuri in e zone induve i camini di bicicletta si intersecanu cù u trafficu di veiculi, grazia à i so semafori speciali ". usatu e frasi.

KONYA, A CITTA PRINCIPALE DI CICLISMO IN TURCHIA

Enfatizendu chì pensanu à aumentà a tarifa di l'usu di a bicicletta in u trasportu urbanu, u sindaco Altay hà cuntinuatu cusì: "Piste di bicicletta, tramvii di bicicletta, autobus chì portanu biciclette, semafori per i ciclisti, stazioni di riparazione di bicicletta, stazioni d'attesa di bicicletta, furmazione di empatia di bicicletta, Guida elettronica è infurmazione.Avemu fattu Konya a cità principale in termini di bicicletta in Turchia, cù parechje attività cum'è i posti tematichi di bicicletta nantu à i so schermi. Semu cuscenti di l'impurtanza di a custruzzione di a via di bicicletta, è di a necessità di creà una cultura di bicicletta in a sucetà. Siccomu i nostri citadini chì usanu e biciclette cuntribuiscenu à l'ecunumia, l'ambiente, a salute, è riducenu a congestione di u trafficu è a contaminazione di u rumore usendu e biciclette, pruvemu di susteneli finu à a fine quandu usanu e biciclette ".

A RETE DI BICYCLE ROAD AMPLIARÀ

U sindaco Altay, chì hà dichjaratu ch'elli pensanu ancu di portà e strade di bicicletta in e strade chì ùn anu micca percorsi di bicicletta in u centru di a cità, in Konya, induve u Pianu Maestru di Bicicletta hè statu implementatu per a prima volta in Turchia cù a cooperazione di u Ministeru di Ambiente è Urbanizazione è a Municipalità Metropolitana di Konya, hà dettu: Hà dettu ancu chì i parchi di bicicletta seranu dispunibili à i citadini in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*