7a Audizione di u Casu di Disastru di u Trenu di Çorlu

A terza audizione di u casu di disastru di u trenu di Corlu hè stata fatta
A terza audizione di u casu di disastru di u trenu di Corlu hè stata fatta

In a 25a audizione di u casu di massacru di u trenu di Çorlu, in quale 340 persone anu persu a vita è 7 persone sò state ferite in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, una decisione interim hè stata presa per presentà una denuncia penale contr'à i funzionari di altu livellu. U casu hè statu rinviatu finu à u 7 di settembre.

A 1a audizione di u casu, chì hè stata tenuta in a sala di u centru di l'educazione publica da u Çorlu 7st High Criminal Court, hà assistitu da l'accusati pendenti, TCDD 1st Regional Directorate. Halkalı 14 ° Manager di Manutenzione Ferroviaria Turgut Kurt, Çerkezköy U capu di Manutenzione è Riparazione Stradale Özkan Polat, u capu di ponti Çetin Yıldırım è l'ufficiale di mantenimentu è riparazione di linea Celaleddin Çabuk, parenti di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu, feriti è avvucati di i partiti anu assistitu. L'audizione hà continuatu cù a lettura di l'infurmazioni è i ducumenti è u novu rapportu espertu supplementu.

A 7a audizione di u casu hà iniziatu da leghje i rapporti di l'esperti, chì eranu l'ultimi à entre in u schedariu, chì pò causà a lista di suspettati per espansione. Sicondu i rapporti di l'esperti, TCDD, chì era "essenzialmente difettu", hà dumandatu à esse implicatu in u casu di novu, ma u tribunale hà riittatu sta dumanda.

E seguenti dichjarazioni sò state aduprate in u rapportu di l'espertu supplementu: "A capacità di i culverts è i passaggi di tubi in u situ di l'accidentu sò insufficienti per i flussi di u bacinu. Inoltre, hè statu determinatu chì i passaggi di pipa ùn funziona micca perchè e so entrate sò sottu à a terra. Strutture di ingegneria idraulica ferroviaria è arrangiamenti di u lettu di u fiumu nantu à a strada di l'accidentu ùn sò micca adattati per u serviziu di l'ingegneria d'oghje, cumpresi arrangiamenti post-accidenti.

I risultati ottenuti in u risultatu di l'esaminazioni mostranu chì l'infrastruttura ferroviaria hè adatta è chì ùn ci hè micca un effettu infrastrutturali in l'occurrence di l'accidentu. Uzunköprü, induve l'accidentu hè accadutuHalkalı In u risultatu di l'esaminazioni fatti nantu à a linea, hè statu cunclusu chì a strada hè adattata per a so infrastruttura è a superstruttura è ùn affetta micca a sicurità di a navigazione.

In a so decisione interim, u tribunale hà dichjaratu chì l'altri accusati ùn anu micca l'autorità legale per aghjunghje à u casu. Frà elli, u Direttore Generale di TCDD à a data di u massacru, İsa Apaydın, Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Tasimacilik A.S., è Mümin Karasu, u cunsigliu di u Direttore Generale di TCDD, decisu di presentà una denuncia penale contr'à 26 alti ufficiali identificati da l'avucati.

L'accusati Kurt, Polat, Yıldırım è Çabuk ùn anu micca accettatu l'accusazioni contr'à elli. A dumanda di l'avucati di TCDD per vede u video è intervene in u casu cum'è vittima hè stata rifiutata da u tribunale. L'audizione hè rinviata à u 7 di settembre di u 2021

ciò chì era accadutu

8 persone anu persu a so vita è 2018 persone sò state ferite in u risultatu di l'inversione di alcuni di i vagoni vicinu à Çorlu, l'25 di lugliu di u 340, di u trenu di passageri chì hà fattu a spedizione Uzunköprü-Istanbul. In l'accusazione, hè statu dumandatu chì l'accusati Turgut Kurt, Özkan Polat, Çetin Yıldırım è Celaleddin Çabuk fussi cundannati à 2 à 15 anni di prigiò per i motivi chì sò stati trovati "in realtà difettusi in u casu di l'accidentu" per "causannu morte è ferite per negligenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*