Primu Regolamentu per l'Edifici Risichi Bayraklı' da

da a prima bandiera regulatoria per l'edificazioni risicate
da a prima bandiera regulatoria per l'edificazioni risicate

U primu passu dopu à a decisione presa da a municipalità metropolitana di Izmir in a riunione straordinaria di u Cunsigliu di a cità u 1 di marzu, chì affetterà a trasfurmazioni di strutture risicate. Bayraklı Venia da a cumuna. Bayraklı A nota di u pianu di zoning preparata da u Cunsigliu di a cità hè stata accettata à l'unanimità da CHP, AK Party, MHP è IYI Party.

A terza riunione di u Cunsigliu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir March hè stata tenuta in u Centru d'Arte Ahmed Adnan Saygun sottu a gestione di u Vice Mayor di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu. Passendu u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir straordinaria u 1 di marzu; Dopu à a regulazione in quantu à a trasfurmazioni di l'edifizii chì sò stati determinati per esse assai o moderatamente dannighjati dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, è quelli chì sò stati licenziati prima di u regulamentu in u 1998 o chì eranu cunsiderati risicatu cù a lege numerata 6306, u primu passu hè di piglià u primu passu in i zoni dannighjati da u terrimotu. Bayraklıvinutu da Bayraklı A pruposta di gradu di u pianu di zoning in scala 1/1000 fatta da l'Assemblea Municipale hè stata accettata à l'unanimità da l'Assemblea Metropolitana.

Chì u mudellu Izmir vene à a vita

Ringraziendu tutti per u so sustegnu, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "A sensibilità di a nostra assemblea, cù a so opposizione è u guvernu, nantu à i prublemi ligati à a legislazione è a zonificazione, hè una stampa estremamente piacevule per una vita più abitabile, più bella. İzmir. U nostru presidente Tunç Soyer ellu voli; Lasciate cambià a custruzzione di Izmir, ci duverebbe esse un mudellu di trasfurmazioni urbani turnkey in u locu, chì hè veramente desideratu in Izmir. In altri palori, lasciate chì u mudellu Izmir vene à a vita. Ognunu di i nostri citadini; Cambiendu a so casa in u quartieru duv'ellu hà campatu, natu è crisciutu, duveria avè u dirittu di campà in una cità chì hè più vivable, i so bisogni basi sò soddisfatti, è ùn hà micca persu nunda di u so dirittu. Tunç Soyer Hè vinutu cù a visione di cambià a faccia di İzmir, cù u sognu di "Un altru İzmir hè pussibule" vincendu u votu di u populu. Siccomu nunda ùn hè accadutu à noi in 2 anni, Diu ci hà pruvatu cù questi disastri cum'è per dì: "Sì resistenti, vedimu s'ellu pudete gestisce sta cità". A municipalità metropolitana di Izmir, a so Assemblea, a so burocrazia è u so presidente sò ghjunti da quì cun una cuscenza pulita ".

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prucessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*