Samsun Akdag Ski Center batte u record di visitatori

samsun akdag ski center attrae una grande attenzione
samsun akdag ski center attrae una grande attenzione

Samsun Akdağ Ski Center, chì hè trà e preferenze di divertimentu di ogni ghjornu di l'amatori di a natura è l'amatori di l'adrenalina, attrae una grande attenzione in a stagione invernale. Malgradu chì e regule di distanza suciale sò state cunsiderate per via di u periodu pandemicu, a facilità, chì hà battu u record di visitatori à una altitudine di 2 metri, hà accoltu 5 mila turisti domestici è stranieri in una settimana. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu chì anu da cuntinuà à sviluppà u turismu cù l'investimenti chì facenu in u distrittu.

Ladik, unu di i rari distretti in a Regione di u Mari Neru induve a natura, u turisimu termale è u turisimu invernale s'uniscenu, si distingue cù e so diverse destinazioni, putenziali è vantaghji di l'alloghju. Akdağ Ski Center, chì si trova à 84 chilometri da u centru di a cità di Samsun, à 24 chilometri da l'autostrada Samsun-Ankara è à 7 chilometri da u centru di u distrittu, attrae l'attenzione di l'amatori di sci cù a so pista di 1400 metri è 1360 metri di lunghezza di seggiovia.

Ladik, chì hè diventatu un distrittu in crescita in u turismu cù l'infrastruttura è l'opere di superstruttura di a Municipalità Metropolitana di Samsun è l'investimenti hoteli fatti di pocu tempu, hè ancu diventatu u centru di l'attenzione di i turisti lucali è stranieri.

NEW INVESTMENT DA U METROPOLITANU

In u centru, induve a Municipalità Metropolitana hà fattu investimenti significativi in ​​l'ultimi anni 2, u sistema di skilift hè statu rinfurzatu da a riparazione di a pista. Una cafeteria muderna hè stata custruita è a masjid è i lavandini sò stati allargati. Inoltre, mentre chì i parcheggi sò stati preparati, a strada di 8 chilometri à u centru di u distrittu hè stata rinnuvata. Akdağ, chì hè affollata da i dilettanti di u sci d'erba in i mesi d'estate per via di u so terrenu adattatu, accoglie ancu parechje urganisazioni. Cù e so bellezze naturali è a vista panoramica, hè diventatu un centru d'attrazione per i paragliders individuali è ancu per i sciatori. Akdağ, chì hè a prima scelta di i turisti domestici in cundizioni pandemiche grazia à a so infrastruttura sanitaria, offre à i sciatori l'uppurtunità di spiegà a natura incontaminata cù a so nevicata bianca cù a so pista di 1400 metri è 1360 metri di lunghezza di seggiovia. In più di l'alloghju è di e strutture per manghjà è beie; Ci sò parechje opportunità sportive cum'è ATV safari, tour in motoneve. In più di u sci, i slittini sò ancu affittati per esse utilizati nantu à piste menu inclinate. U stabilimentu, chì pò esse ghjuntu in 10 minuti in seggiovia, aspetta l'amatori di l'adrenalina.

7 PERSONE VISITATE IN 5 GIORNI

Oltri a Samsun; U centru, chì hè diventatu unu di i centri turistici invernali di a regione cù u so intensu interessu in e cità circundante cum'è Amasya, Çorum, Tokat, Ordu, Giresun è Sinop, accoglie millaie di turisti lucali ogni annu. U scopu di batte u record turisticu in 2021, Akdağ Ski Center hè statu visitatu da 5 mila persone l'ultima settimana. U più altu numeru di visitatori à settimana hè statu righjuntu da l'apertura di a stagione. Parechji amanti di l'esqui, chì venenu cù e so famiglie, godenu u divertimentu, mentre i paracadutisti individuali si scivolanu nantu à i celi di u distrittu.

"Svilupperemu u turisimu"

Espristendu chì Ladik hà un postu impurtante in u settore turisticu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu chì anu da cuntinuà à sviluppà u turismu cù l'investimenti chì facenu in u distrittu. Enfatizendu chì anu u scopu di purtà a cità à u locu chì si merita in u turismu, u sindaco Demir hà dettu: "Avemu da valutà assai bè u putenziale è i vantaghji di Samsun in u turismu. Avemu zoni sottu prutezzione è scavi archeologichi. Ci sò tracce di vita da parechje civilisazioni. Ma avemu bisognu di mette in a struttura di u turismu. Avemu investitu in a strada è u parcheghju di u centru di sci Akdağ. Avemu travagliatu nantu à un prughjettu più qualificatu è cumpletu per questu locu. Cume cù u lavu. Stabiliremu e destinazioni currettamente è faremu e prumuzioni in cunseguenza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*