A produzzione di energia elettrica rinnuvevule in Turchia hè aumentata di 72 per centu

A pruduzzione di l'electricità rinnuvevule in Turchia hà aumentatu per centu
A pruduzzione di l'electricità rinnuvevule in Turchia hà aumentatu per centu

U CEO di Zeren Group, Mustafa Yiğit Zeren, hà dettu chì a Turchia hè in strada per diventà un paese completamente indipendente in energia cù i so grandi investimenti in energia.

Mentre a pupulazione mundiale cresce da una media di 80 milioni ogni annu, u cunsumu d'energia cresce ancu cù a listessa accelerazione. Mentre i combustibili fossili cum'è l'oliu, u carbone è u gasu naturale ùn sò micca abbastanza per risponde à i bisogni energetichi à longu andà, dannu seriamente u mondu cù i sustanzi chimichi chì emettenu. Mentre chì sta situazione mette in risaltu e fonti d'energia rinnuvevuli, si vede chì i studii nantu à e tecnulugii energetichi guadagnanu impulsu in Turchia è in u restu di u mondu. Sicondu i dati TEİAŞ, mentre chì 2017 gigawatt / ora di l'electricità hè stata prodotta in u nostru paese in 26.562 cù energia geotermica, eolica è solare, sta cifra hà righjuntu 2020 in 72 cun un aumentu di 45.897 per centu. Mustafa Yiğit Zeren, CEO di Zeren Group, chì face investimenti in energia eolica in Turchia è in Europa, hà dettu: "E fonti d'energia rinnuvevuli guadagnanu sempre più impurtanza per u futuru di u mondu. Soprattuttu in questu periodu quandu avemu sentu l'effetti di u cambiamentu climaticu di più in più, Turchia hè in strada per diventà un paese cumplettamente indipendente in energia cù i so grandi investimenti.

U 30% di l'energia elettrica serà riunita da fonti rinnuvevuli

Nutendu chì u cunsumu d'energia di u mondu hè in crescita, è e risorse di carburanti fossili sò in constante diminuzione, Mustafa Yiğit Zeren hà dettu: "Ogni annu cunsumemu più energia chè u precedente. Per risponde à questa alta dumanda, avemu bisognu di sfruttà u più di e fonti d'energia rinnuvevuli. Turchia hà u scopu di risponde à almenu u 2023 per centu di a so dumanda totale di energia elettrica è u 30 per centu di i so bisogni di u settore di u trasportu da l'energia rinnuvevule finu à u 10. À u listessu tempu, hà da scopu di riduce l'intensità di l'energia, vale à dì a quantità di energia cunsumata per unità di PIB, da almenu 2011 per centu basatu annantu à 20. Cum'è un paese riccu di risorse energetiche rinnuvevuli, facemu passi fermi versu questi scopi, è vedemu chì u nostru successu hè un esempiu per l'Europa in particulare ".

Una cartera di 3 MW hè destinata in 50 anni

Mustafa Yiğit Zeren hà dettu ancu chì, cum'è una di e pruprietà radicate di Turchia, s'impegnanu a missione di furnisce un ingressu naziunale in u campu di l'energia è chì esportanu prughjetti di energia rinnuvevuli in questu cuntestu, "Credemu chì u futuru hè in energia rinnuvevule. . In 2021, avemu u scopu di fà investimenti internaziunali è cresce in spazii strategichi. Priuritàmu l'investimenti in energia rinnuvevule. Sviluppemu prughjetti di energia rinnuvevuli per i paesi europei, in particulare l'Olanda, a Pulonia, l'Ucraina è a Romania. In questi paesi, pensemu à ghjunghje à una cartera di 3 MW in i prossimi 50 anni cù l'investimenti chì faremu in energia solare è eolica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*