A prova umana principia in u vaccinu spray domesticu

L'esperimentu umanu principia cù l'acidu spray nativu
L'esperimentu umanu principia cù l'acidu spray nativu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà toccu i primi sforzi di sviluppu di vaccini domestici intranasali (vaccine spray) di Turchia, chì cuntinueghjanu sottu à u tettu di a listessa cumpagnia, à a Cerimonia d'Apertura di Graphene Mass Production Facility di a cumpagnia Nanografi. Dichjarà chì i prucessi umani di Fase-1 seranu iniziati assai prestu per u primu candidatu di vaccinu domesticu intranasale chì i so stadi preclinici sò stati cumpletati cù successu, Varank hà dettu: "L'approvazione di TITCK hè aspittata. Avemu u scopu di rende stu novu tipu di vaccina dispunibile in l'annu, dopu chì tutte e fasi cliniche sò finite rapidamente è cun successu ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à a ceremonia d'apertura di u Nanograph Firm Graphene Mass Production Facility in a Zona Industriale Organizzata İvedik (OSB). Furnendu infurmazioni nantu à i studii di vaccinazione realizati in u scopu di a lotta contru Covid-19, Varank hà dettu:

A cumpagnia, chì hà travagliatu successu in u campu di a nanotecnologia, hà cuminciatu à travaglià in u campu di i vaccini durante u periodu pandemicu. I scientisti chì operanu sottu à l'umbrella di a nanografia sviluppanu un tipu innovativu di vaccina per esse amministratu cum'è spray nasale, à u cuntrariu di i vaccini cunvinziunali. Cù a cuntribuzione di l'infrastruttura, e cumpetenze scientifiche è l'esperienza accademica di l'Università METU, Hacettepe, Gazi è Ankara, i primi studii di sviluppu di vaccini domestici intranasali di Turchia cuntinueghjanu. A cuntrariu di l'mRNA è a tecnulugia di vaccina inattivata, sta vacuna hè stata cuncepita nantu à una basa di prutezione.

Siccomu a vacuna nasale seguita a manera chì u virus infetta a ghjente, hè previstu chì sta tecnulugia cummattiri u virus in modu più efficace. Stu tipu di vaccina hà u putenziale di remodelà assai rapidamente in u casu di mutazione è rinfurzà a nostra manu in a pussibili progressione di l'epidemie. I prucessi umani di Fase-1 accuminciaranu prestu per u nostru primu candidatu à a vacuna nativa intranasale, chì i so stadi preclinici sò stati cumpleti cù successu. L'approvazione di TITCK hè aspittata. Avemu u scopu di rende stu novu tipu di vaccina dispunibule in l'annu, dopu chì tutte e fasi cliniche sò finite rapidamente è cun successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*