Training da u Gendarme per i Conduttori in İzmir Ankara Custruzzione di Treni d'Alta Velocità

A furmazione di gendarmeria per i cunduttori di turnu in a custruzzione di treni d'alta velocità Izmir Ankara
A furmazione di gendarmeria per i cunduttori di turnu in a custruzzione di treni d'alta velocità Izmir Ankara

60 cunduttori chì travaglianu in a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità İzmir Ankara sò stati furmati da a gendarmeria in u distrittu Alaşehir di Manisa. In a furmazione induve parechji sugetti sò stati dati, hè stata sottolineata chì Alaşehir hè una cità agricula è chì cù l'aumentu di l'attività agricule in i ghjorni à vene, più attenzione deve esse pagata à l'utilizatori di trattori è motociclette.

A furmazione, chì hè stata tenuta in a sala di riunioni di u cantiere di custruzzione di l'imprenditore di a cumpagnia di custruzzione di ferrovia d'alta velocità in u Distrittu Matarlı di Alaşehir, hè stata data da u Comandante di Gendarmerie di u Distrettu di Alaşehir, Sergeant Major Mehmet Can Hazer, incaricatu di u trafficu. Durante a furmazione, i cunduttori di i veiculi sò stati infurmati nantu à u mantenimentu di i veiculi, e regule di velocità, a priorità di attraversà à l'intersezzione, l'impurtanza di i cinture di sicurezza, u sorpassu, l'usu di i telefunini, a priorità di i pedoni, l'arrestu è l'arrestu, e precauzioni da piglià in accidenti di trafficu, è caratteristiche strutturali di a regione.

Dopu avè spiegatu e regule da seguità, u Sergeant Senior Mehmet Can Hazar di u Comandante di Gendarme District di Alaşehir hà spiegatu chì i veiculi duveranu esse guardati in veiculi cum'è riflettori, equipaghji di luce, tachigrafi, pneumatici, kit di primi aiuti è parti di i veiculi devenu esse fermamente attaccati, usu attentu. di i veiculi, evitendu i zoni residenziali, hà infurmatu à i cunduttori ciò chì deve fà in casu di traversate, traversate in intersezzione, accidenti cù danni materiali, ferite è accidenti fatali.

Fornendu infurmazioni nantu à e caratteristiche strutturali di a regione, Hazer hà dettu: "Hè u periodu quandu i travagliadori agriculi cumincianu in i ghjorni à vene. I periodi attivi di trattori è motociclette cumincianu. Per quessa, u serviziu publicu chì avete fattu quì, u trenu d'alta vitezza hè fattu, ci hè a custruzzione. Per via di questu, u trafficu serà assai pesante. Vulemu ricurdà e regule di trafficu quì per prevene l'accidenti, riduce è minimizzà e lagnanze da i citadini. disse.

Edip Gülhan, u capu generale di u cantiere, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a furmazione datu è hà dettu: "Hè statu estremamente pusitivu chì i cunduttori di i nostri veiculi commerciali, camioni, equipaghji pesanti, serviziu è miscelatori à a nostra alta velocità. U cantiere di a custruzzione di a ferrovia hè statu furmatu da e squadre di cumandamentu di a gendarmeria Alaşehir. Sta furmazione deve avè avutu un impattu nantu à i cunduttori. U fattu chì sò stati infurmati da i nostri cumandanti di u trafficu, chì sò cumpetenti in questu affari, hà fattu i nostri cunduttori ancu più cuscenti ". disse.

Halil Karaoğlan, unu di i cunduttori chì anu participatu à a furmazione, hà dettu: "Avemu ricevutu infurmazioni nantu à a furmazione tecnica da a Gendarmeria, ci anu datu l'infurmazioni necessarii, eramu soddisfatti di a furmazione chì avemu ricevutu. Un altru participante, Mehmed Ali Dalga, hà dettu: "U nostru cumandante di a gendarmeria ci hà visitatu oghje. Ci hà datu una bona educazione dicendu chì ubbidimu à e regule di u trafficu, quantu sò impurtanti sti reguli, è i difetti materiali è murali chì ci affettanu. I cunduttori chì anu participatu à a furmazione anu infurmatu nantu à a furmazione di u trafficu, l'accidenti di trafficu è l'accidenti causati da movimenti di trafficu incontrollati cù diapositive. Les règles exigeaient absolument qu'elles soient suivies.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*