ASELSAN risolverà u prublema di l'energia di TRNC

Aselsan travaglia per l'energia di Cipru
Aselsan travaglia per l'energia di Cipru

Un protokollu di cuuperazione hè statu firmatu trà a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC) Vice Primu Ministru, u Ministeru di l'Ecunumia è l'Energia è ASELSAN per risolve i prublemi energetichi in a TRNC.

Un protokollu di cooperazione hè statu firmatu trà a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC) Vice Primu Ministru, u Ministeru di l'Ecunumia è l'Energia è ASELSAN per inizià studii di R&D per risolve i prublemi energetichi in a TRNC. Parlendu prima di a ceremonia di firma tenuta in u campus di Güzelyurt di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU), u Vice Primu Ministru TRNC, u Ministru di l'Ecunumia è di l'Energia Erhan Arıklı hà dichjaratu chì ASELSAN hè una marca glubale chì incuraghja a Turchia à sfida à u mondu in u campu di a tecnulugia. . Apuntendu chì METU hè una marca è un simbulu di qualità trà l'università, Arıklı hà dichjaratu ch'ellu crede chì METU guidà investimenti basati nantu à a cunniscenza è a tecnulugia in TRNC, in particulare cù i studii KALTEV è TEKNOPARK.

"TRNC SARÀ APERTA"

Arıklı hà enfatizatu l'impurtanza di l'attività di ASELSAN in a TRNC è a cooperazione, in particulare in u campu di l'energia. Arıklı hà dichjaratu chì l'energia solare ùn puderia micca esse aduprata bè per via di e carenze tecnologiche in u paese, è hà nutatu chì u travagliu da fà per superà e carenze aprirà a strada per a TRNC è cuntribuisce à a chjusa di u deficit energeticu grazie. à a cooperazione. Dopu à u discorsu di Arıklı, presentazioni sò state fatte da u Manager di Integrazione è Automazione ASELSAN Uğur Türkoğlu è Ersel Ercek, Manager di Programma di Ricerca Avanzate di Tecnologie Avanzate di ASELSAN Cipru, nantu à i sistemi energetichi è e reti intelligenti, studi di analisi di rete elettrica TRNC, obiettivi è obiettivi. Dopu chì e presentazioni sò state finite, l'avvenimentu hè finitu cù una sessione di foto di gruppu per commemorate a firma di u protocolu di cooperazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*