I Pagamenti di Supportu per l'Aquacultura 2020 seranu fatti oghje

U pagamentu di sustegnu di i prudutti d'acqua serà fattu oghje
U pagamentu di sustegnu di i prudutti d'acqua serà fattu oghje

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà annunziatu chì pagaranu 2020 milioni di lire di sustegnu à i nostri pruduttori in u scopu di l'acquacultura in 85.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à sustene u settore di l'aquacultura, ottenuta da a caccia è l'aquacultura, cù novi rigulamenti chì facenu ogni annu.

In questu cuntestu, Pakdemirli hà dettu chì trasfirìanu un totale di 85 milioni di lire di sustegnu di a produzzione, in particulare l'agricultura di trota è di salmone turcu, à i cunti di i nostri allevatori oghje.

"A PRODUZIONE DI PESCA AUMENTATA DA 61 MIL TONNI A PIÙ DI 420 MIL TONNI"

Sottulineendu chì u sustegnu hè statu furnitu à u settore da 2002, Pakdemirli hà dettu;

"Grazie à u sustegnu chì avemu furnitu, a nostra pruduzzione, chì era di 2002 mila tunnellate in 61, hè aumentata à più di 2020 mila tunnellate in 420. U valore di a produzzione di i prudutti di a pesca hè aumentatu da 212 milioni di TL à circa 13,5 miliardi di TL.

Malgradu a pandemia, a nostra pruduzzione d'acquacultura hà dimustratu un aumentu record di 13% l'annu passatu paragunatu à l'annu precedente.

Dichjarà chì l'esportazione di prudutti di pesca, chì era 2002 mila tunnellate in u 27, hà righjuntu 2020 mila tunnellate in 200, è da 97 milioni di dollari à 1 miliardi 64 milioni di dollari in valore, Pakdemirli hà dettu chì ci sò più di 80 paesi cumpresi Giappone, USA. , Russia è Corea, in particulare i paesi di l'UE. Ellu disse chì anu esportatu in parechji paesi.

Dichjarà chì hè assai impurtante per u pesciu pruduciutu in Turchia per esse vendutu à u mondu battendu i record d'esportazione, Pakdemirli hà spressu chì l'aumentu recente di u cunsumu domesticu hè ancu piacevule. U Ministru Pakdemirli spiegò chì questu incrementu di 35-40 per centu in u cunsumu domesticu era duvuta à l'attività promozionale è e campagne chì anu realizatu cù l'ONG.

"U SALMON TURCUS hè statu una marca in u mondu"

Spieghendu chì u salmone turcu hè diventatu una marca è accettata in u mondu cù u prughjettu chì anu iniziatu in 2018, Pakdemirli hà dettu chì 2020 milioni di dollari di l'esportazione di salmone hè stata realizata in 60 cù i prughjetti è i supporti chì anu implementatu, è chì questa esportazione cresce ancu di più. in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*