IMM Ramadan Pita Pesu Stessu prezzu 1,5 Lira

U pesu di grammu di l'ibb ramadan pita hè u listessu prezzu in lira
U pesu di grammu di l'ibb ramadan pita hè u listessu prezzu in lira

Bona nutizia saluta à u mese di Ramadan da IMM. IHE pruducerà pita in u stessu pesu cum'è u mercatu durante u Ramadan. Tuttavia, venderà per 4 lira invece di 1,5 lire. Spartendu a nutizia nantu à i so cunti suciali, u presidente IMM, İmamoğlu, hà dettu: "Continuemu à offre u pane più sanu è più prezzu". Özgen Nama, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'IHE, hà dettu: "Vulemu chì e famiglie in bisognu di piglià a casa 5 pitas ogni ghjornu. Ma deve pagà 20 lire à ghjornu invece di 7,5 lire ", hà enfatizatu. IMM hà pruduciutu u pane pita in u passatu, ma era u mantene sottu à u mercatu in quantu à a dimensione è u pesu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà digià datu a prima bona nutizia di Ramadan, chì principiarà a settimana prossima. Istanbul Public Bread (IHE) hà decisu di offre pitas prodotte in fabbriche à i citadini à un prezzu 62,5 per centu più prezzu.

365 GRAMMI DI PITA DA IBB IS 1,5 LIRA

A nutizia nantu à pitas sani è boni prudutte da IHE in cundizioni igieniche cumplete, presidente IMM Ekrem İmamoğlu Hà annunziatu nantu à i so cunti suciali:

"I nostri citadini puderanu cumprà 365 grammi di pita da i chioschi Halk Ekmek per 1,5 TL durante u Ramadan. "Cum'è IMM, continueremu à offre u pane più sanu è più prezzu à l'Istanbulisti malgradu e difficultà ecunomiche chì u nostru paese sta sperimentando."

SAVE 12,5 LIRAS PER DAY

In quantu à u prublema, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'IHE, Özgen Nama, hà ancu dichjaratu u seguente:

"Cum'è Halk Ekmek, pruduciamu pane pita in l'anni precedenti. Tuttavia, i pitas chì avemu pruduciutu eranu sottu à u pesu standard in u mercatu. Era più chjucu in grandezza. Quist'annu, avemu cuminciatu à pruduce in u stessu pesu cù tutti i panettieri in Istanbul. Avemu stabilitu un prezzu assai sottu à u prezzu di u mercatu di 4 lira. Cù a cuscenza di sparghje a sulidarità è in linea cù u spiritu di Ramadan, avemu tenutu u prezzu sottu u costu. Perchè u nostru scopu hè di luttà contra a miseria urbana. I nostri citadini sò in una situazione difficiule. Cum'è un paese, cum'è Istanbul, traversemu un periodu assai difficiule. In queste circustanze, tutti avemu bisognu di sulidarità. Vulemu chì e famiglie in bisognu di piglià in casa 5 pitas ogni ghjornu. Ma lasciate pagà 20 lire à ghjornu invece di 7,5 lire. Lasciate salvà a lira 12,5. Lasciatelu risponde à i so altri bisogni cù e 375 lire chì avarà durante u Ramadan. "Quellu passa u so Ramadan in pace".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*