Cuntrollu Dinamicu Condensatu principia oghje

U cuntrollu dinamicu cuncentratu principia oghje
U cuntrollu dinamicu cuncentratu principia oghje

U Ministeru di l'Internu hà mandatu una circular à 81 Governatori Pruvinciali nantu à Attività di Inspeczione Dinamica Concentrata. In a circular, hè stata ricurdata chì una decisione di chjusura parziale hè stata presa è novi misure sò state messe in pratica. Hè statu dichjaratu chì u cuntrollu di queste misure hè impurtante quant'è e misure pigliate per cumbatte l'epidemie.

In a circular mandata in tuttu u paese, i seguenti prublemi sò stati dichjarati in quantu à l'ispezioni chì si feranu durante u prucessu di chiusura parziale:

1. L'enfasi di l'ispezioni serà nantu à curfews, restrizioni di viaghju interurbani, misure riguardanti l'alloghju è u rispettu di l'ore di apertura-chjusu di i posti di travagliu.

2. Un accostu di guida chì invita gentilmente i pruprietarii di l'imprese / impiegati è i citadini à rispettà e regule / cumportanu in modu rispunsevuli serà esibitu in ogni tipu d'attività di audit chì deve esse realizatu.

3. In questu cuntestu, l'ispezioni seranu realizati sottu a coordinazione di i nostri guvernatori è i guvernatori di u distrittu, in quale l'ufficiali di l'infurzatori di a lege participanu cù a capacità massima (rinfurzata cù u persunale / ufficiali di altre istituzioni è urganisazioni) durante è in i ghjorni è i ghjorni chì u curfew serà applicatu, in particulare i fine settimana induve u curfew à tempu pienu serà applicatu.

4. A preparazione per l'ispezioni à grande scala principia u ghjovi 15 d'aprile di u 2021, è l'attività d'ispezione intensificate seranu realizate u sabatu è dumenica 17-18 d'aprile 2021, cù a participazione di u persunale di u più altu livellu. Da u sabbatu è dumenica, u 17-18 d'aprile di u 2021, l'attività di ispezione intensificate seranu focu annantu à i ghjorni è i ghjorni chì u curfew hè applicatu.

5. In l'attività d'ispezione per u curfew;

5.1- L'attività d'ispezione seranu intensificate intornu à strade impurtanti, boulevards è piazze di cità, punti di trasportu publicu è posti di travagliu cum'è mercati, magazzini d'alimentazione, verdura, macellerie è frutti secchi.

5.2- Duranti i periodi è i ghjorni quandu u curfew hè appiicatu, e persone chì sò fora seranu firmate una per una è verificate, s'ellu ci hè una esenzione da u curfew, è a cumpatibilità di u locu / tempu di a persona cù u mutivu, u tempu è L'itinerariu di l'esenzione serà verificatu.

5.3- Sarà inspeccionatu se l'esenzione di curfew accordata à i stranieri chì sò in u nostru paese temporaneamente / per un pocu tempu in u scopu di l'attività turistica hè aduprata da altri stranieri fora di u scopu.

5.4- Duranti u curfew applicatu in fine di settimana, serà verificatu se i nostri citadini ponu andà à i mercati, buttreghi d'alimentazione, verdura, macellerie è noci, chì ponu operare trà 10.00-17.00, solu à u più vicinu, senza aduprà un veiculu è solu per u scopu di risponde à i bisogni essenziali.

5.5- Durante u curfew applicatu i fine settimana, i nostri citadini di 65 anni è più, i ghjovani sottu à 18 anni è i zitelli chì ùn sò micca coperti da alcuna eccezzioni seranu assicurati di rispettà u curfew.

6. In l'attività d'ispezione per a misura di restrizzione di viaghju intercity;

6.1- I punti di cuntrollu seranu stabiliti in tutte l'entrata è l'uscita di e cità da i guvernatori assicurendu a coordinazione necessaria trà e pruvince per cuntrullà a restrizione di viaghju interurbana durante u periodu è i ghjorni chì u curfew hè applicatu.

6.2- Tutti i veiculi chì viaghjanu trà e cità seranu fermati è serà verificatu s'ellu ci hè permessu di viaghju di e persone in l'internu è se u so viaghju hè cumpatibile cù u mutivu, u tempu è u percorsu di l'esenzione.

6.3- In l'ispezioni da fà nantu à i veiculi di trasportu publicu interurbanu, serà esaminatu currettamente se u requisitu di u codice HES hè cumpletu quandu si piglianu passageri per questi veiculi è s'ellu ci hè un codice HEPP validu per i passageri chì viaghjanu cù questi veiculi. E sanzioni ghjudiziarie è amministrative seranu applicate à i passageri chì sò intesu chì viaghjanu senza u codice HEPP è à i veiculi di trasportu publicu chì ùn anu micca cumpletu cù l'esigenza di dumandà u codice HEPP, è u so viaghju ùn serà micca permessu.

7. In l'attività d'ispezione per l'alloghju;

7.1- Serà verificatu se e strutture di l'alloghju anu un Certificatu di Turismu Sicuru è una notificazione serà fatta à l'istituzione chì emette a licenza per e strutture chì ùn anu micca un Certificatu di Turismu Sicuru per esse cumpletu.

7.2- Serà verificatu se u Codice HEPP hè dumandatu à l'entrata di e strutture, se e notificazioni di i clienti sò fatte in cunfurmità cù a legislazione, è se i clienti in i ristoranti o ristoranti sò trà e persone à quale hè a notificazione. fatta in cunfurmità cù e disposizioni di l'Annex 2 di a Legge di Reporting Identità. Falsa prenotazione ecc. I modi fraudulenti seranu prevenuti è l'abusu di esenzioni per quelli chì stanu in strutture di alloghju serà impeditu.

7.3- Sia chì i posti di manghjà è di bevanda in l'alloghju servenu solu à i clienti chì facenu l'alloghju, s'ellu hè rispettata a limitazione di serve un massimu di duie persone à a tavola, sia i clienti si riuniscenu in un certu tempu o in ogni mumentu. parte di l'alloghju, in particulare u serviziu di l'alimentu è di e bevande, serà verificatu s'ellu hè statu pigliatu misure per impediscenu di vene.

7.4- A musica in diretta ùn serà micca permessa in i ristoranti, ristoranti è altre sale d'alberghi in l'alloghju finu à u 17 di maghju 2021, e registrazioni ecc. e trasmissioni musicali seranu terminate à 21.00:XNUMX à u più tardi.

7.5- Serà verificatu in dettagliu se e nostre Circulari pertinenti per e strutture di alloghju è e precauzioni è e regule determinate in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di u travagliu di u Ministeru di a Salute sò seguite.

8. In l'attività di auditu per l'ore di apertura-chjusu di i posti di travagliu;

8.1- Lochi cum'è hammam, sauna, centri di bellezza / saloni, pitch astroturf, piscina, palestra, parchi di divertimentu è parchi tematici, caffè, caffetterie, caffè, taverne d'associu, giardini di tè, chì sò temporaneamente sospesi finu à u 17 di maghju 2021. , è l'internet Sarà verificatu se u caffè / sala, i lochi di ghjocu elettronicu è e sale di biliardo sò chjusi.

8.2- Per rispettà e restrizioni di curfew, serà assicuratu chì tutti i posti di travagliu (eccettu quelli cù eccezzioni) sò chjusi à 18.00 i ghjorni di settimana.

8.3- Sarà verificatu se i posti di manghjà è di beie accettanu i clienti à a tavula in spazii aperti o chjusi è s’ellu rispettanu i limiti di tempu stabiliti per u serviziu di gel-take è package.

8.4- Duranti i curfews di u weekend, serà verificatu se i mercati, l'alimentarii, i fruttiferi, i macellai è i buttreghi di frutti secchi, chì sò previsti operanu trà 10.00-17.00, agiscenu in cunfurmità cù l'ore di apertura-chjusu.

8.5- Durante u mese di Ramadan, a pruduzzione di pita è pane, cumpresa a pruduzzione di ordini spiciali, serà terminata 1 ora prima di iftar.

9. I dati riguardu à l'attività realizate in u risultatu di u travagliu di auditu seranu istantaneamente inseriti in ISDEM è i risultati seranu analizati in termini di distrittu, pruvincia è paese attraversu u software ISDEM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*