Diagnosi di a malatia di u cori in i zitelli sempre più cumuni

U diagnosticu di a malatia di u cori in i zitelli hè diventatu più cumuni
U diagnosticu di a malatia di u cori in i zitelli hè diventatu più cumuni

E malatie di u cori, chì sò trà e cause principali di morte in u mondu è in u nostru paese, sò diagnosticati più freti in i neonati è i zitelli. Tantu cusì chì oghje circa unu di ogni 100 zitelli nasce cù a malatia di u cori congenital.

Grazie à u sviluppu di diagnostichi, trattamentu è metudi di seguitu, a pussibilità di un diagnosticu currettu è l'approcciu di a malatia di u cori aumenta durante a gravidanza è quandu hè natu. Acıbadem Bakırköy Hospital Specialista in Cardiologia Pediatrica Prof. Dr. Canan Ayabakan hà dichjaratu chì e malatie cardiache congenitale sò vedute cù una freccia simili in u nostru paese cum'è in u restu di u mondu. A malatia hè qualchì volta ligera, ùn mostra micca signali immediatamente, è i sintomi ponu appare quandu u zitellu cresce. Calchì volta mostra i sintomi appena hè natu. Per quessa, e famìglie deve esse assai attenti à e malatie cardiovascular, soprattuttu in i neonati, vale à dì in i primi 4 settimane dopu à a nascita è in i zitelli. Specialista in Cardiologia Pediatrica Prof. Dr. Canan Ayabakan hà parlatu di i sintomi chì puntanu à e malatie di u cori in i neonati è i zitelli; hà fattu avvirtimenti è cunsiglii impurtanti.

Contusione

Bruising indica chì u corpu hè furnitu cù sangue pocu ossigenu. A decolorazione viola nantu à a lingua, in a bocca, labbra è unghie pò indicà a malatia di u cori. U bruising pò esse evidenti quandu u zitellu pienghje, o pò esse cuntinuu è ùn pienghje micca. In ogni casu, hè necessariu di distinguishà questu bruising da u bruising nantu à i labbra è unghji quandu u zitellu hè friddu. Spessu a caratteristica distintiva hè bruising in a lingua è in a bocca, chì hè più prubabile di esse da a malatia di u cori cà da u friddu.

respirazione rapida

In più di contusioni, a respirazione rapida di u zitellu pò indicà a malatia di u cori. Hè impurtante per i genitori di osservà i so figlioli mentre dorme, è di cunsultà un cardiologu pediatricu in una situazione inusual, postu chì a freccia di respirazione pò esse megliu nutata quandu dorme o calmu.

sudorazione eccessiva

A sudazione eccessiva hè unu di i signali chì indicanu l'impurtanza di a malatia di u cori congenital in i zitelli è i zitelli. Ancu s'è a temperatura di l'ambienti hè normale, u nascitu è ​​u zitellu sudanu mentre sughjenu a mamma o a buttiglia; Esse stancu è interrottu da a succione, essendu senza dorme è inquietu perchè ùn pò micca avè abbastanza, ùn hà micca guadagnatu abbastanza pesu, malatu spessu (in particulare a pneumonia o bronchitis) pò esse sintomi impurtanti per a malatia di u cori. Se unu o più di sti scuperti sò prisenti, u zitellu deve esse evaluatu da un cardiologu pediatricu.

U tempu hè criticu in u trattamentu!

Enfatizendu chì a maiò parte di e malatie cardiache congenitali sò trattate cù a cirurgia è chì hè criticu per ùn perde u tempu, u Specialista in Cardiologia Pediatrica Prof. Dr. Canan Ayabakan hà dettu: "Hè generalmente preferitu chì e chirurgie curretive sò realizate u più prestu pussibule. Ma certi malatie cumplessi necessitanu operazioni graduali. U tempu hè assai impurtante in i malatie critichi è se u paci ùn hè micca intervenutu in pocu tempu dopu à a nascita, u paci pò esse persu. In questu casu, u diagnosticu di u zitellu prima di a nascita risparmia u tempu per pianificà l'intervenzione rapidamente è mantene u zitellu in a megliu cundizione finu à a prucedura. Certi interventi di globu / stent realizati cù u metudu di cateteru in u periodu neonatale precoce preparanu ancu u zitellu per i stadi successivi. In certi malatii di u cori, u trattamentu pò esse appiicatu cù u metudu di cateteru senza bisognu di cirurgia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*