TAV principia l'operazione di l'aeroportu di Almaty

hà cuminciatu à operare l'aeroportu annex Almaty
hà cuminciatu à operare l'aeroportu annex Almaty

TAV Airports hà pigliatu l'operazione di l'Aeroportu di Almaty, a porta principale di u Kazakistan. Operatu 15 aeroporti in ottu paesi, TAV duppià a capacità di Almaty, unu di i centri principali di a moderna "Silk Road", cun un investimentu di 200 milioni di dollari.

TAV Airports hà pigliatu l'operazione di Almaty, a capitale cummerciale di u Kazakistan è l'aeroportu cù u trafficu più trafficatu. U cunsorziu furmatu da TAV è VPE Capital hà firmatu per cumprà l'Aeroportu di Almaty è e so imprese alimentari è bevande è carburanti assuciate in maghju 2020. TAV hà una parte di 85% in u cunsorziu.

Almaty, situatu in u sud-est di u paese, hè in un centru impurtante di u prughjettu "Belt and Road", chì hè chjamatu Modern Silk Road. A mità di u trafficu tutale di passageri di u paese passa per l'aeroportu di Almaty.

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di TAV Airports, Sani Şener, hà dettu: "Semu felici di aghjunghje l'Aeroportu di Almaty in Kazakistan, chì hè unu di i principali centri di transitu trà l'Asia è l'Europa, à a nostra cartera acquistendu. Avemu cuminciatu à operare una di e tappe impurtanti di a muderna "Silk Road", chì hè stata stabilita da l'aria da l'Asia à l'Europa è l'Africa. Cumpiendu stu prughjettu cù finanziamentu straneru, postu chì passa per una di e crisi più gravi in ​​a storia di l'aviazione, hè ancu impurtante in quantu à dimustrà a credibilità di TAV.

U Kazakistan, u più grande paese di l'Asia Centrale geograficamente è economicamente, hà relazioni profonde cù Turchia è un voluminu cummerciale di circa 3 miliardi di dollari. Cridemu chì faremu una cuntribuzione assai seria à e relazioni cummerciale è turistiche trà Kazakistan è Turchia è à l'ecunumia di i dui paesi.

Semu ancu fieri di a sensazione di operare un aeroportu à u pede di i Monti Altai è Tanrı in i tarri induve i nostri antenati campavanu prima di a so migrazione in Anatolia. Utilizendu i nostri 21 anni di sperienza in a custruzzione è l'operazione di l'aeroportu, faremu l'aeroportu di Almaty unu di i aeroporti più impurtanti di a regione, inseme cù e nostre attività d'investimentu è di marketing ". disse.

centru di carica

L'aeroportu di Almaty, a basa di a compagnia aerea di bandiera di u paese, Air Astana, hà servitu 2019 milioni di passageri in 13, un aumentu di 6,4 per centu cumparatu cù l'annu precedente. L'aeroportu, chì hà servutu 2020 milioni di passageri in 3,6 per via di restrizioni pandemiche, però, hà chjusu l'annu cù a neve.

Bek Air, SCAT Airlines è Qazak Air utilizanu ancu l'aeroportu cum'è e so basi. Turkish Airlines è Pegasus anu voli diretti regularmente trà Istanbul è Almaty.

In u 2019, 26 passeggeri è ottu compagnie aeree di carica operavanu voli da Almaty. A mità di u trafficu di passageri hè trattatu da Air Astana, mentri THY hè u primu postu in carica.

Apertu in u 1935, Almaty hè l'aeroportu più trafficatu di l'Asia Centrale in quantu à u trafficu. L'aeroportu hà duie piste.

Novu investimentu terminal

U cunsorziu pagherà $ 365 milioni per l'acquisizione. Sicondu u ritornu di u trafficu affettatu da a pandemia, un altru $ 50 milioni seranu pagati in l'anni à vene.

TAV hà da custruisce un novu terminal internaziunale cù un investimentu di circa 200 milioni di dollari. A nova terminal hè prevista per esse cumpletata è messa in opera in dui à trè anni. Cù u novu terminal, a capacità di l'aeroportu duppià è superà i 14 milioni di passageri annu.

A Cumpagnia Finanziaria Internaziunale (IFC) è u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) furnisceranu finanziamentu per a mità di u prezzu di compra di l'azzioni è l'investimentu tutale in u novu terminal. L'accordu di finanziamentu hè previstu per esse firmatu in u terzu trimestre di questu annu.

centru ecunomicu di l'Asia Centrale

Almaty, l'antica capitale di Kazakhstan, pruduce 20 per centu di u pruduttu internu grossu di u paese è hè a so cità più grande cù una populazione di 2 milioni.

Cù una pupulazione tutale di 18,9 milioni, u Kazakistan hè u nonu paese più grande di u mondu per area, cù 2,7 milioni di chilometri quadrati.

I citadini di Turchia ponu viaghjà in Kazakhstan senza visa per un massimu di 30 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*