Apertura prestu u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir

Izmir centru di sviluppu agriculu apre prestu
Izmir centru di sviluppu agriculu apre prestu

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà stabilitu u Centru di Sviluppu Agricoltu di İzmir in Sasalı per informà a sucietà contr'à a eventuale siccità dovuta à u cambiamentu climaticu è spiegà i metudi agriculi curretti. U presidente Soyer hà annunziatu chì i pruduttori, chì hè unu di i miri impurtanti di u mudellu İzmir Agriculture, aprirà u centru in maghju, chì includerà l'unità R&D è l'esportazione per a cummercializazione di i so prudutti.

A municipalità metropolitana di Izmir hà stabilitu u "Centru di sviluppu di l'agricultura di Izmir" per informà a sucità contr'à a siccità chì pò accade in u futuru per via di u cambiamentu climaticu è spiegà i metudi ghjusti in l'agricultura in pratica. U travagliu realizatu in u centru, chì conta i ghjorni per l'apertura, hè statu realizatu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Dr. Buğra Gökçe, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Eser Atak, Ertuğrul Tugay è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì anu esaminatu inseme cù i capi di dipartimenti. Tunç Soyer, hà dettu chì sò entusiasmati per rializà un prughjettu chì Turchia serà fieru di maghju.

Acceleration à Izmir Agriculture travaglia

Dichjarà chì partenu dicendu "Un'altra agricultura hè pussibile", anu u scopu di sviluppà u sviluppu rurale nantu à a basa di cooperative cù u mudellu Izmir Agriculture, di utilizà e risorse d'acqua in modu efficiente cù e pratiche agricule ghjustificate è di trasfurmà a cità in una marca mundiale. in l'agricultura, u presidente Soyer hà dettu chì u centru guidà a pianificazione di a produzzione chì prova à urganizà nantu à una basa di bacinu.

Soyer: "Spiegheremu i metudi agriculi curretti"

Soyer hà dettu chì anu l'uppurtunità di prisentà diverse tecniche di produzzione, mudelli è mudelli di produzzione attraversu u centru, Soyer hà dettu: "I nostri citadini dumandaranu è amparà ciò chì anu bisognu à fà per a produzzione in i so campi o quale pruduttu hè più efficaci per u so campu. . Noi, i nostri pruduttori, analizzeremu è analizà a terra da una banda, è da l'altra banda, avemu da fà un studiu basatu annantu à parechji paràmetri ligati à l'umidità è l'aspettu di quella regione. Avemu da assicurà chì u pruduttu ghjustu hè pruduttu in u modu più precisu ".

U sustegnu di l'esportazione serà ancu furnitu.

Rimarchendu chì i servizii di u centru ùn saranu micca limitati à questu, Soyer hà dettu: "I nostri grafichi chì travaglianu quì susteneranu i nostri pruduttori in u prucessu di imballaggio per cummercializà i so prudutti. I nostri esperti d'esportazione guidanu i nostri pruduttori chì volenu esportà u pruduttu. Quelli chì venenu à u centru avarà l'uppurtunità di vede diverse tecniche di produzzione è mostre di fertilizzanti in situ in ognuna di e trè serre separati chì sò vicinu à mille metri quadrati. Questu serà ancu un centru di furmazione induve i zitelli è i ghjovani seranu infurmati nantu à l'agricultura. Sta zona, cù u Parcu di a Vita Naturale da una parte è u Delta di Gediz da l'altra, hè diventata un locu induve i visitori ponu passà u tempu cun piacè. Per stu prughjettu esemplare per Turchia, avemu travagliatu cù l'Unione Europea. Un finanziamentu di 25 per centu hè statu ottenutu da l'Unione Europea per a realizazione di u prugettu, è questu prughjettu chì Turchia pò esse fieru hè emersu ".

Ci hè un laboratoriu è una biblioteca.

U centru, chì si trova nantu à una superficie di 15 mila 800 metri quadrati in u Parcu di Vita Naturale Sasalı, hè unu di i ligami impurtanti di u prughjettu "Soluzioni Basate in Natura", preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di U prugramma "HORIZON 2020" è per quale hà ricevutu una cuncessione di 2 milioni 300 mila euro da l'Unione Europea. Situatu in a parti orientale di u Parcu Naturale di a Vita di İzmir, u "Centru di Sviluppu di l'Agricultura İzmir" include una sala di furmazione, un laboratoriu è una biblioteca per informà u publicu è i zitelli. I serre di l'applicazioni sò state stallate fora di u bastimentu, chì mostranu l'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à l'agricultura. Mentre visitate a regione, l'effetti di u cambiamentu climaticu seranu spiegati à i visitori. 10 case di insetti (case di polinizatori) sò stati ancu creati in a zona per l'abi è l'insetti, chì permettenu di riposu durante i voli longu. I citadini seranu infurmati visualmente nantu à e misure da piglià contr'à a siccità chì ponu accade finu à u 2080 in trè serre sparghje nantu à una superficie di mille metri quadrati.

U più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'UE

In u scopu di HORIZON 2020, u più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'Unione Europea, u prughjettu "Soluzioni Basate in Natura" di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu sceltu trà 39 prughjetti internaziunali è hà u dirittu di riceve una cuncessione di 2,3 milioni d'euros. Cusì, İzmir hè diventatu una cità pioniera è implementata cù Liverpool in Inghilterra è Valladolid in Spagna. prughjettu, Karşıyaka Include a regione da u centru di a cità à a Salina di Çamaltı. U mudellu chì serà presentatu per riduce l'emissioni di carbone in questa regione, aumentà a biodiversità, riduce a temperatura di l'aria purtata da l'urbanizazione intensa, aumenta a quantità di spazi verdi, riduce u risicu di inundazioni è aumenta a qualità di vita di e persone. serà una guida per İzmir. In u scopu di u prugettu, un "corridore ecologicu ininterrottu" hè statu creatu in Mavişehir nantu à a parte costiera di u Peynircioğlu Stream è u Parcu Halk è a strada dopu. I pocket parks sò stati custruiti in Girne Street. A cima di i parcheggi di Sasalı Wildlife Park è Provinces House hè stata trasfurmata in un tettu verde. Stu prughjettu, implementatu in Sasalı, hà vintu u primu postu in a categuria "Agricoltura Sostenibile" in a "Best Sustainable Practices Competition" in 2019. Un budgetu di 11 milioni 190 milla lire hè stata attribuita per a creazione di u centru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*