A Russia aduprà un razzo cinese in u prughjettu di a Luna Manned

A Russia aduprà un cohete geniale in u prughjettu di a luna umana ?
A Russia aduprà un cohete geniale in u prughjettu di a luna umana ?

Alexander Bloshenko, direttore di l'Agenzia Spaziale Federale Russa (Roscosmos), hà annunziatu chì pensanu d'utilizà a raquette superpesante di China per lancià a so propria nave spaziale tripulata cum'è parte di future missioni lunari.

Alexander Bloshenko hà dichjaratu chì a Cina è a Russia anu ghjuntu à un accordu verbale per l'integrazione di un missile super-pesante è di una nave spaziale tripulata.

Sicondu a nutizia in Interfax, Alexander Bloshenko hà annunziatu chì Roscosmos è l'Amministrazione Spaziale Naziunale di China (CNSA) avianu fattu un accordu verbale, ma ùn hà micca specificatu quandu l'accordu seria firmatu. Sicondu a nutizia in Sputnik, Alexander Bloshenko hà parlatu di a raquette super-pesante chjamata Yenisei è a nave spaziale Oryol preparata per e missioni lunari, è a nova generazione di raquette di trasportu pesante di a China Long March-9 è a nova generazione di raquette di trasportu tripulatu. U missile Yenisei superheavy carrier è a nave spaziale tripulata Oryol sò previste per lancià prima in 2028. L'ex Unioni Suviètica era u primu paese à mandà astronauti in u spaziu. In ogni casu, ùn ci hè statu micca scuperta in u mandatu di l'omu à a Luna. A Russia pensa à mandà un gruppu à a Luna prima di u 2030.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*