Dialogu d'Istanbul trà Imamoglu è Kerry

Dialogo d'Istanbul trà imamoglu è kerry
Dialogo d'Istanbul trà imamoglu è kerry

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, US Presidential Special Envoy for Climate, hà assistitu à a reunione C40, induve l'ex Secretariu di Statu John Kerry era ancu presente. Kerry, chì hà ricevutu infurmazioni da İmamoğlu chì "Istanbul hè l'unica cità membru C40 in Turchia", hà dichjaratu ch'ellu era surprisatu da sta situazione è hà dettu: "Avemu bisognu di pudè purtà più persone è più cità à a tavula. "Allora pudemu alzà a nostra voce di più", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà assistitu à a riunione in linea urganizata da u Gruppu di Leadership Climate C40 Large Cities (C40 Cities). L'amministratori lucali di 21 diverse cità in u mondu, chì anu assistitu à a riunione virtuale intitulata "Improving Green and Equitable Recovery Efforts" tenuta cù u sustegnu di i Stati Uniti, anu dumandatu diverse dumande à l'Inviatu Speciale Presidenziale di i Stati Uniti per u Clima, l'ex Sicritariu di Statu di i Stati Uniti John. Kerry.

I PRESIDENTI HANNO FATTU DUMANDE À KERRY

U sindaco di Los Angeles è u presidente di u C40 Eric Garcetti, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, anu enfatizatu chì i guverni naziunali anu da esse più determinati è cooperativi nantu à i prublemi di pandemia è di cambiamentu climaticu. Giuseppe Sala, sindaco di Milano è presidente di u C40 Global Mayors Covid-19 Recovery Task Force, hà parlatu dopu à Garcetti è hà fattu un discorsu nantu à i bisogni per a ricuperazione verde è equa è azioni concrete di e cità. L'Inviatu Speciale Presidenziale di i Stati Uniti per u Clima Kerry hà ancu enfatizatu u cambiamentu climaticu in u so discorsu è hà attiratu l'attenzione à u rolu di e cità in questu sensu. Dopu à i discorsi, i merri participanti anu fattu i so discorsi in 2 minuti è anu dumandatu à Kerry una dumanda ognunu.

"ISTANBUL hè A SOLA CITTA MEMBRI C40 DI TURCHIA"

In u so discorsu; Toccu à Covid-19, u pianu d'azzione climatica è a gestione di l'energia di i rifiuti, İmamoğlu hà dettu:

"In questi ghjorni, quandu osservemu e cunsequenze devastanti di a pandemia di Covid-19, ùn duvemu micca ignurà u prublema di u cambiamentu climaticu, chì hè previstu di avè almenu cunsequenze devastanti in un futuru vicinu. In questu sensu, in nome di Istanbul, l'unica cità membru di a Turchia C40, simu fieri di prufittà di a visione di C40 è di sparghje sta visione à e cità non membri. "In u periodu à vene, vulemu piglià un rolu più attivu in u C40 è esse rapprisintatu in pusizioni assai più forti in a dirigenza C40".

"Avemu firmatu l'accordu di u pianu d'azione di a cità verde cù EBRD"

"Vogliu parlà brevemente di l'azzioni climatichi di Istanbul. Primu; trasportu publicu sustenibile. Istanbul hè trà e prime 5 cità in u mondu in a custruzzione di sistemi ferroviari. In questu cuntestu, avemu firmatu l'accordu "Green City Action Plan" cù BERD (Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu). Cù stu accordu, u prucessu di custruzzione di a nostra nova reta di metro di 25.5 km hà da principià. In questu cuntestu, daremu un impiegu à una forza di travagliu pocu qualificata ".

"Ci sbararemu di u 16 per centu di i rifiuti pruduciuti da 17 milioni di persone"

"A gestione di i rifiuti è a gestione di l'energia sò altre questioni impurtanti chì ci focalizemu. Cù u stabilimentu d'incinerazione di rifiuti è di produzzione d'energia chì avemu custruitu, assicureremu chì sguassemu u 16 per centu di i rifiuti pruduciuti da a pupulazione di 17 milioni. Aumenteremu a parte di e risorse rinnuvevuli in u cunsumu energeticu à u 2024 per centu per u 18. "Travagliemu constantemente per fà di Istanbul una cità più resistente oghje è in u futuru cù tunnel di pioggia è altri prughjetti infrastrutturali".

"DUE PUBBLICU COME ESEMPIU PER I GUVERNI NAZIUNI"

Enfatizendu chì, cum'è Istanbul, sò felici di vede chì i Stati Uniti affrontanu fermamente u prublema di u cambiamentu climaticu, İmamoğlu hà dettu: "Speremu chì questu serà un esempiu per tutti i guverni naziunali. Adupremu tutti i metudi è l'arnesi à a nostra disposizione, ma ci vole à dì chì micca tutti i cumune anu uguali chance in stu cuntestu. Per esempiu, fà un impattu in una cità di 16 milioni di persone hè una sfida enormosa, soprattuttu quandu u sustegnu finanziariu naziunale è internaziunale ùn hè micca dispunibule. Istanbul hà iniziative impurtanti di u cambiamentu climaticu, ma i cambiamenti à i piani naziunali puderanu minà tuttu u prucessu. "Per quessa, hè assai impurtante chì cooperemu è usemu tutti i metudi finanziarii è pulitichi pertinenti per assicurà chì i piani sò realizati", disse.

KERRY: "A RESPONSABILITÀ È A POLITICA FUNDAMENTALE"

Pigliendu a parolla di novu dopu à İmamoğlu, Kerry hà dichjaratu ch'ellu era sorpresu chì solu Istanbul da Turchia hè stata inclusa in u C40 è hà dettu: "Avemu bisognu di pudè purtà più persone è più cità à a tavula. "Allora pudemu alzà a nostra voce di più", disse. Attendendu l'attenzione à l'impurtanza di l'amministrazioni di a cità è di i guverni chì sò responsabili, Kerry hà enfatizatu chì questa hè una pulitica fundamentale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*