I travaglii di a linea di tramvia di l'Hospital di a cità di Kocaeli sò stati fermati

I travaglii di custruzzione di a linea di tramvia di Kocaeli City Hospital sò stati fermati.
Foto: Özgür Kocaeli

Dopu à a causa presentata in u fundamentu chì Eze İnşaat, chì hà ricevutu u prughjettu di a linea di tramvia Kocaeli City Hospital, ùn avia micca un certificatu di qualificazione, a cumpagnia hà finitu u so travagliu in a regione. Eze İnşaat hà finitu u so travagliu in l'Hospital di a cità è a regione di Bekirpaşa è hà tiratu e macchine di custruzzione in a regione.

OBJECTED À A DECISIONE A CORTE

Sicondu a nutizia di Süriye Çatak Tek da Özgür Kocaeli; "U prughjettu di a Linea di Tram di l'Hospital di a cità, chì hè statu licitatu è cuminciatu à esse custruitu da u Ministeru di i Trasporti, hè statu fermatu da una decisione di a corte. Una demanda hè stata presentata in Ankara 3a Corte Amministrativa da Güneş Asfalt Trade and Industry Company Körfez Branch perchè Eze İnşaat, chì hà vintu l'offerta, ùn avia micca un certificatu di qualificazione. Cum'è Eze İnşaat, chì hà persu u casu, ùn hà micca firmatu i travaglii di custruzzione malgradu a decisione di a corte, a cumpagnia Güneş Asfalt hà tenutu un rapportu in a regione in April. Dopu à u rapportu, Eze İnşaat s'oppone à a decisione di a corte è ferma l'opere.

DETECTED

Eze İnşaat, chì hà compru a linea di tramvia City Hospital, ùn hà micca un certificatu di qualificazione, cusì Güneş Asfalt Trade and Industry Company Körfez Branch, chì hà purtatu l'offerta à u tribunale, hà vintu u casu. In a demanda presentata à a 3a Corte Amministrativa di Ankara, u tribunale hà annullatu l'offerta u 29 di dicembre. Malgradu l'annullamentu di l'offerta 4 mesi fà, cum'è i travaglii cuntinueghjanu in a regione, Güneş Asfalt hà fattu una determinazione in a zona di custruzzione è hà registratu chì l'opere ùn sò micca firmate malgradu a decisione di a corte.

I MACHINE DI COSTRUZIONE VANNO

Dopu a rilevazione, Eze İnşaat hà firmatu l'opere è hà rimorchiatu tutti i so veiculi è l'impiegati in a zona. Eze İnşaat, chì hè previstu di evacuà u situ di custruzzione prima di e vacanze, s'hè oppostu à u tribunale. Sicondu u risultatu di l'obiezione di Eze İnşaat, u destinu di a linea di tram sarà determinatu. Se u tribunale rifiuta l'obiezione, u Ministeru di i Trasporti farà una nova offerta. S'ellu ci hè un prublema à u livellu di u ministeru, u sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın hà annunziatu ch'elli ponu fà a linea cù e risorse di u Metropolitan, se ne necessariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*