KARDEMİR inizia l'esportazione ferroviaria in Afganistan

Kardemir hà cuminciatu à esportà e binari di a ferrovia in Afghanistan
Kardemir hà cuminciatu à esportà e binari di a ferrovia in Afghanistan

Karabük Iron and Steel Works (KARDEMİR) hà cuminciatu à esportà e ferrovie in Afganistan per a prima volta.

KARDEMİR, u primu è l'unicu fabricatore di ferrovie di u nostru paese, hè u più grande fornitore di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), in più di furnisce un fornimentu di ferrovie à e municipalità cù u trasportu ferroviariu. KARDEMİR, chì hà fattu un nome per sè stessu in a reta ferroviaria internaziunale cù a so fornitura domestica, hà iniziatu a so prima esportazione ferroviaria in Afganistan.

In a dichjarazione fatta da KARDEMİR, a seguente informazione hè stata data: "U nostru laminatore di Ferrovia è Profile, chì u so investimentu hè statu fattu per a produzzione di rails ferroviari finu à 72 metri, hè ancu l'unicu pruduttore di prufilu pesante in u nostru paese. Sta pruduzzione di a nostra laminazione, chì hà pruduciutu 2007 tunnellate di ferrovia dapoi u 1.446.787, quandu l'investimentu hè statu fattu, currisponde à una linea di ferrovia di 12.669 chilometri.

A nostra sucietà, chì produce roti di ferrovia, è ancu rails, per e ferrovie, chì hè unu di i sistemi più cumuni è menu costosi in u mondu in u trasportu di merci è di passageri, pussede ancu u primu è unicu stabilimentu di pruduzzione di rota di ferrovia in u nostru paese, chì hè unu di i pochi in a regione. A nostra cumpagnia, chì furnisce prudutti critichi cum'è rails, roti è fasteners à u trasportu ferroviariu, continuerà à furnisce un flussu di valuta straniera à l'ecunumia naziunale cù l'espansione di a so reta di esportazione ghjornu per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*