L'alimenti è e bevande calde aumentanu u risicu di cancru?

L'alimenti caldi è e bevande aumentanu u risicu di cancru?
L'alimenti caldi è e bevande aumentanu u risicu di cancru?

Assoc. Specialista in Malattie Orechja Nasu Gola. Dr. Yavuz Selim Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu. Sfurtunatamente, a nutizia hè male per quelli chì piace à manghjà è beie caldu, se ti piace à manghjà è beie caldu, duvete pensà à novu. Quelli chì li piace à beie caffè è tè in a matina, quelli chì manghjanu è beie prestu per andà in un locu in fretta. Quelli chì cunsumu caldu per rinfriscà in i ghjorni d'invernu, è quelli chì manghjanu abitualmente è beie caldu, anu da esse attenti!

I studii anu dimustratu chì u cunsumu di bevande è cibi cù una temperatura sopra 60-70 ° C aumenta u risicu di cancru.

Se l'urgani in a regione da a bocca à u stomacu sò ripetutamente esposti à l'altitudine temperature per anni, pruvucarà a denaturazione di i tessuti è di e proteine ​​​​in questa regione, vale à dì, diventa un fattore di risicu impurtante per a furmazione di cancru.

Inadvertitu o accidentalmente, pigghiannu tè caldu o pigghiannu alimentu caldu in bocca per una volta o duie volte ùn provoca micca direttamente u cancer, ma beie constantemente cibo caldu per anni, chì hè diventatu un abitudine, aumenta significativamente u risicu di cancru.

In a prisenza di altri fattori chì disturbanu a struttura di e proteini, per esempiu, l'alimentu piccante è piccante, quandu si cunghjuntanu cù u calore, crea un risicu maiò per u stomacu è l'esofago. In novu, una persona chì hà fumatu è beie alcolu per anni hà da ottene u cancer à un ritmu più altu quandu manghja è beie caldu.

I tissuti anu una funzione d'auto-rinuvamentu dopu l'esposizione calda, ma cù l'esposizione calda ripetuta, a capacità d'autorecurazione di i tessuti diminuirà gradualmente è emergerà u cancer.

In novu, manghjà è beie calde hè una di e cause più impurtanti di afta in bocca. È provoca mal di stomacu dopu à manghjà è beie calde. Per ùn esse fora di a nostra salute, deve esse attentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*