2 miliardi di dollari di l'industria di l'illuminazione si riuniscenu à IstanbulLight u 06-09 ottobre

L'industria di l'illuminazione di miliardi di dollari si riunisce in Istanbullight in uttrovi
L'industria di l'illuminazione di miliardi di dollari si riunisce in Istanbullight in uttrovi

Fahir Gök, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Produttori di Apparecchiature di Illuminazione (AGİD), unu di i Partenarii Strategici di IstanbulLight, hà dichjaratu chì e cifre d'esportazione di l'industria di l'illuminazione in 2020 eranu 230 milioni di dollari. Gök hà annunziatu chì malgradu e cundizioni pandemiche, u mercatu domesticu, per un valore di più di 2021 miliardi di dollari, serà in una tendenza di crescita in 2 è oltre. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Cumitatu Naziunale Turcu di Lighting (ATMK), chì hè l'altru partner strategicu di a fiera, Prof. Dr. Sermin Onaygil, invece, hà rimarcatu chì a relazione trà l'illuminazione è a salute hè ghjunta à u primu postu per via di e diverse cundizioni di travagliu è di vita durante u prucessu di pandemia è chì u settore si concentra nantu à "Illuminazione orientata à l'omu" è " Illuminazione cunnessa".

IstanbulLight 13th International Lighting & Electrical Equipment Fair and Congress si terrà in Istanbul Expo Center u 06-09 d'ottobre 2021. Organizatu sottu u portafogliu energeticu glubale di Informa Markets, cù a cullaburazione strategica di l'Associazione di Produttori di Apparecchiature di Illuminazione (AGİD) è u Cumitatu Naziunale Turcu per l'Illuminazione (ATMK), IstanbulLight hè tenutu ogni dui anni. Mentre chì a fiera riunisce i marchi più preziosi di Turchia è di u mondu, prufessiunali lucali è stranieri, accoglie riunioni chì aghjunghjenu valore à u settore cù presentazioni di invitati esperti in i so campi è cungressi è eventi di summit induve si discute tematiche attuali.
"Avemu novi opportunità di mercatu in l'esportazioni".

IstanbulLight Partner Strategic, Lighting Equipment Manufacturers Association (AGİD) Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Fahir Gök, hà dettu chì ancu s'è l'avvenimenti di l'ultimu annu anu purtatu assai prublemi per l'industria di l'illuminazione; Ellu disse chì fora di marzu è d'aprile 2020, a produzzione è l'esportazioni si sviluppavanu è crescenu positivamente. Gök hà dettu: "Avemu novi opportunità di mercatu in l'espurtazioni. Novi prughjetti di cooperazione è studii chì venenu in u nostru paese da i paesi di l'UE, soprattuttu per via di i disrupzioni in i so catene di supply, daranu à u settore un momentu assai megliu cù u tempu. U primu trimestre di 2021 hè andatu bè in u settore, induve hè u fabricatore cù prublemi di dumanda? Ancu s'ellu hè quasi inesistente, u prublema finanziariu chì hè generalmente sperimentatu sfurtunatamenti affetta u settore negativamente è, cù l'aghjunzione di l'aumentu di u prezzu di i materiali intermedi è di materie prime, sfurtunatamente, aumenta seriamente i costi di produzzione. Di sicuru, questu ùn deve micca riduce a motivazione di i pruduttori in u settore è a necessità di fà un bonu usu di e novi oportunità chì venenu a nostra strada.U fattu chì u settore hè basatu in elettronicu ghjornu per ghjornu è a nostra integrazione crescente cù questu. settore hà datu un momentu incredibile à u settore, è cusì parechji novi attori anu cuminciatu à investisce in u settore. "Pensu chì questu deve esse vistu cum'è un effettu pusitivu separatu", disse.

"Aspittemu un aumentu seriu di a dumanda secondu u prucessu di vaccinazione".

Dichjarà chì crede in u putere di e fiere in u cummerciu, u presidente di AGİD, Fahir Gök, hà dettu: "IstanbulLight Fair, chì si terrà in Istanbul in uttrovi, serà pienu di opportunità chì aumenteranu u putenziale di esportazione di u nostru settore. Hè ovviamente chì sicondu u prucessu di vaccinazione è in parallelu cù u prucessu di vaccinazione, ci sarà un aumentu seriu di a dumanda micca solu per u settore di l'illuminazione, ma per tutti i settori. "Credu chì u nostru paese, chì hè classificatu secondu in a lista in quantu à l'aumentu di u produttu naziunale grossu in u mondu in 2020, sperimentarà una situazione simili à a fine di u 2021". disse.

"Nova tendenza in l'industria di l'illuminazione: l'illuminazione centrata in l'omu"

Cumitatu Naziunale Turcu per l'Illuminazione (ATMK) Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Prof. Dr. Sermin Onaygil hà attiratu l'attenzione à i novi approcci è tendenzi chì si sò sviluppati in u settore cù a pandemia. Onaygil hà dettu: "In u risultatu di u cambiamentu di e cundizioni di travagliu è di vita durante u prucessu pandemicu chì avemu statu da più di un annu, temi prominenti cum'è a relazione trà l'illuminazione è a salute anu aumentatu l'impurtanza di a trasfurmazioni chì hà iniziatu per via a digitalizazione. I nostri temi di ricerca più populari in questi ghjorni sò cullati sottu intituli cum'è "Illuminazione centrata in l'omu" è "Illuminazione adattativa / integrata / cunnessa". "In particulare in queste applicazioni induve l'elettronica, a cumunicazione è e discipline di software dominanu, e nostre novi parole chjave sò diventate "Illuminazione orientata à i dati"." disse.

"13. "I bisogni di u settore in u prucessu di digitalizazione seranu discututi à u Cungressu Naziunale di Lighting".

Dichjarà chì u successu di u settore dipende da a maestria di e novi tecnulugii, spressione currettamente i bisogni di i settori illuminanti cum'è l'elettronica è u software chì deve esse travagliatu inseme, è forti cullaburazioni, u presidente ATMK Prof. Dr. Sermin Onaygil hà cuntinuatu e so parolle cusì: "IstanbulLight International Lighting & Electrical Materials Fair and Congress", chì hà u scopu di riunisce tutti i stakeholders è stabilisce una forte cullaburazione attraversu a cunniscenza mutuale è a spartera di l'esperienze, purterà espansioni impurtanti à u nostru settore in stu prucessu. Cridemu chì revelà i bisogni di l'illuminazione è l'infrastruttura esistenti cù i cuntributi di i participanti è di i visitori serà assai utile durante l'integrazione di l'installazione di l'illuminazione cù tutti l'altri sistemi digitali. Creemu l'uppurtunità di discutiri i bisogni, i prublemi è i suggerimenti di suluzione di u nostru settore in u prucessu di digitalizazione in u nostru 13th National Lighting Congress, chì serà urganizatu da ATMK cù u tema "Trasformazione in Lighting" in u scopu di a fiera. "Cum'è u Cunsigliu di Amministrazione di u 9u Terminu di u Cumitatu Naziunale Turcu per l'Illuminazione, invitemu tutte e parti interessate di a nostra industria di l'illuminazione per esse una parte è cuntribuisce à questi ambienti in quale vulemu creà partenarii benefizii".

"E cumpagnie in Europa cercanu canali OEM alternativi".

Sottulineendu chì IstanbulLight hè l'unica fiera internaziunale orientata à l'esportazione di Turchia è di a regione, u direttore di vendita di IstanbulLight, Berna Akdağ, hà dettu: "I fieri sò ambienti cumuni di riunioni chì mantenenu u cummerciu vivu è offrenu novi opportunità di cooperazione. Ancu se stu prucessu hè statu interrottu in u mondu per via di a pandemia, e fiere chì anu cuminciatu à riapertura di e so porte ghjucanu un rolu impurtante in a ricuperazione di settori è ecunumie. Attualmente, l'imprese in particulare in Europa cercanu canali OEM alternativi. IstanbulLight 2021 si distinguerà cum'è una piattaforma di cummerciale è di cummercializazione induve parechje cumpagnie in Turchia anu l'uppurtunità di sviluppà i so canali di cummerciu cù cumpagnie europee. disse.

"Cù AllSecure Standards, a massima igiene è un ambiente sicuru serà furnitu in a zona di fiera".

U direttore di vendita di IstanbulLight, Berna Akdağ, hà dettu chì, in più di esse a piattaforma d'esportazione più efficiente per l'industria di l'illuminazione, IstanbulLight hà ancu pigliatu e misure di salute è di sicurezza più efficaci contr'à a pandemia. IstanbulLigt serà urganizatu secondu i Standards AllSecure, chì includenu "Pulizia è Igiene", "Distanza Fisica" è "Deteczione è Prutezzione", sviluppati da Informa, u più grande organizatore di eventi in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*