Un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul hà da pudè ghjunghje à Sivas

Un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul hà da pudè ghjunghje à Sivas.
Un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul hà da pudè ghjunghje à Sivas.

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà scontru cù i ghjovani da tutta a Turchia in a storica Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa in u Lanciamentu di u Prughjettu "Forward Together" u 19 di Maghju, Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport. Dichjarà chì anu u scopu di una interazzione à longu andà è a cooperazione cù i ghjovani, Karaismailoğlu hà spartutu i dettagli di u prughjettu chjamatu "Inseme à u Futuru" è hà rispostu à e dumande di i ghjovani.

"Avemu prughjetti di ingegneria assai impurtanti. Vulemu sparte sti prughjetti cù a ghjuventù produtiva di Turchia ".

Dichjarà chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà prughjetti assai impurtanti cù i ghjovani pruduttori di Turchia cù u slogan "Inseme cù u Futuru", u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Ministeru hà investimenti in trasporti è infrastruttura in ogni aspettu di a vita. Finu a data, avemu purtatu assai prughjetti enormi à u serviziu di i nostri citadini. Avemu prughjetti di ingegneria assai impurtanti. Vulemu sparte sti prughjetti cù a ghjuventù produtiva di Turchia. Avemu vulsutu participà i nostri studienti di a Facultà di Ingegneria trà l'età di 18-25 è tutti i nostri ghjovani in i nostri prughjetti. Puderanu vede è esaminà i prughjetti giganti in situ. Avemu implementatu un tali prughjettu per ch'elli ponu cuntribuisce à noi è pudemu cuntribuisce à elli. Spergu chì aumenteremu u numeru di tali prughjetti per cuntribuisce à l'educazione di i nostri ghjovani è dà li spirienza.

"Canale Istanbul hè un prughjettu indispensabile per noi per diventà una superpotenza logistica"

U Ministru Karaismailoğlu, annantu à una quistione nantu à a tappa di u Prughjettu Kanal Istanbul, hà dettu: "Pianificamu u prossimu seculu, micca 5-10 anni, mentre implementemu i nostri prughjetti. Facemu piani per 2053, 2071. Attualmente, u voluminu di u cummerciu mundiale hè di 12 miliardi di tunnellate, è cresce à 15 miliardi di tunnellate in i prossimi 35 anni. 90% di questu hè trasportatu per mare. Semu à mezu à l'Eurasia. Avemu bisognu di trasfurmà a nostra locu logistica in un vantaghju. U trafficu aumenterà assai più nantu à l'assi Nordu-Sudu. Avemu bisognu di esse preparatu per questi. Ci sò navi di transitu da una parte, è navi di cità da l'altru. Speremu, à a fine di ghjugnu, avemu da principià u nostru prughjettu cù u primu ponte. Avemu 6 ponti nantu à a strada. Kanal Istanbul hè un prughjettu indispensabile per noi per diventà una superpotenza logistica ".

"Un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul hà da pudè ghjunghje à Sivas"

Parlendu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Spergu, un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul à a fine di ghjugnu puderà ghjunghje à Sivas. Avemu cunsiderà a linea Ankara-Karaman à u stessu tempu. Avemu una linea di ferrovia chì cuntinueghja per 3 mila 500 km. Avemu qualchi prughjetti assai boni in corso. Cum'è in l'ultimi 19 anni, continueremu à purtà sti prugetti à u serviziu di i nostri citadini.

"Formazioni assai impurtanti in termini di Software è Hardware sò datu in u corpu di u nostru Ministeru è BTK"

Ministru Karaismailoğlu; Dopu à una quistione di l'impurtanza di i Data Centers, hà dichjaratu chì cum'è u Ministeru, portanu dati, carica è persone; Hà sottolineatu chì unu di i pilastri più impurtanti di u ministeru hè a dati. Karaismailoğlu hà dettu: "Ci sò studii impurtanti nantu à questu sughjettu sia in u nostru ministeru sia in a Tecnologia di l'Informazione BTK. Formazioni assai impurtanti sò datu in termini di software è hardware. U trasportu di dati hè unu di i travaglii più impurtanti di a nostra età. Avemu un travagliu assai impurtante chì i ghjovani pudete cuntribuisce. Spergu chì vi vede u nostru travagliu in questu prucessu ", disse.

"A Turchia averà un trenu domesticu in i ghjorni à vene"

U Ministru Karaismailoğlu, nantu à una quistione posta annantu à l'automobile domestica, hà toccu l'impurtanza di avè una vittura domestica in Turchia; hà dettu:

"Avete u vostru propiu veiculu naziunale è domesticu. Ti sbarazzate di a dependenza esterna. Da una banda, Turchia avarà una vittura domestica è da l'altra banda, avarà un trenu domesticu in i ghjorni à vene. Vi dugnu sta bona nutizia. A pruduzzione di u nostru trenu d'alta velocità, chì pò ghjunghje à una vitezza di 160 km, hè stata cumpletata in Adapazarı. Avemu principiatu test drive di questu. Dopu chì i test drive sò finiti, avemu da principià a produzzione di massa. Avanzaremu rapidamente à a pusizione di un paese produttu è esportatore ".

Ministru Karaismailoğlu; ancu, in particulare i prughjetti di treni d'alta velocità; Hà rispostu à e dumande di i ghjovani, cumprese a tecnulugia 5G, l'infrastruttura mobile è Internet in Turchia, i prughjetti ferroviari, e linee di metro, i prughjetti implementati cù u mudellu di build-operate-trasferimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*