Cullaburazione per sustene l'Impiegati di Ristorazione è Turismu

cuuperazione per sustene l'impiegati di i ristoranti è u turismu
cuuperazione per sustene l'impiegati di i ristoranti è u turismu

In u scopu di a cooperazione trà l'Associazione Tutti i Ristoranti è u Turismu (TÜRES) è a Mezzaluna Rossa Turca, una manu d'aiutu serà allargata à l'impiegati di u settore di a risturazione è u turismu chì stanu attraversu tempi difficili. U presidente di a Mezzaluna Rossa Turca Dr. Kerem Kınık hà dettu: "Vogliu in particulare dumandà à e cumpagnie chì furniscenu questi settori. Avemu impiegati è parechji travagliadori in bisognu in questi settori. "Couperemu per risponde à i bisogni di e persone", disse.

Cù a cooperazione trà TÜRES è a Mezzaluna Rossa, l'impiegati di u settore chì stanu attraversu tempi difficili per via di a pandemia saranu supportati. In questu cuntestu, u presidente di a Crescent Red Turca Dr. Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà Kerem Kınık è u presidente di TÜRES Ramazan Bingöl. Affirmando chì a campagna di Ramadan di a Mezzaluna Rossa Turca, chì hà u scopu di ghjunghje à milioni di persone, cuntinueghja cù successu, u presidente di a Mezzaluna Rossa Turca Kınık hà dettu ciò chì segue in a so dichjarazione:

U settore chì sperimenta u più prufondu distress

"A nostra campagna d'aiutu per u Ramadan cuntinueghja. Partemu cù u scopu di ghjunghje à 8 milioni di persone. Furnemu supportu multidimensionale cum'è pacchi alimentari, vouchers di shopping, supportu in soldi à e nostre famiglie in bisognu, vestiti di vacanze è pacchetti d'igiene à i nostri figlioli è orfani. Ci sò parechji settori chì anu sperimentatu a pandemia più profondamente per 2 anni in una fila. Unu di elli hè l'industria di risturazione è turismu. Pruvaremu di ghjunghje à quelli chì anu bisognu stabilendu a sulidarità cù stu settore attraversu TÜRES.

Chjama aperta à i fornitori

Vogliu fà un appellu à i nostri filantropi. Trà questi filantropi, mi piacerebbe in particulare di indirizzà i fornituri. Grandi imprese chì facenu soldi per mezu di risturatori, risturatori è prufessiunali di u turisimu, vale à dì i nostri fornitori... Oghje, stu settore, chì hè u vostru mercatu è crea a vostra prufittuità, hè in una situazione difficiule. L'impiegati di stu settore sò in una situazione difficiule. Hè u tempu per voi di dà una manu più forte per impedisce stu settore di colapsà. Vogliu in particulare dumandà à l'imprese chì sò fornituri à stu settore in parechje duminii cum'è l'alimentariu, e bevande è i servizii. Avemu impiegati è parechji travagliadori in bisognu in stu settore. Dimustremu sulidarità per risponde à i bisogni di sti parsoni. Rivitalizzamu sta piattaforma in cuuperazione cù TÜRES è a Mezzaluna Rossa ".

Cuuperazione chì serà un salve à a ferita

U presidente di TÜRES, Ramazan Bingöl, hà ancu dichjaratu chì stu prucessu difficiule sperimentatu da l'impiegati di u settore pò esse superatu solu da a cooperazione, è hà dettu: "A Crescent Rossa, TÜRES è l'istituzioni pertinenti seranu un balsamo ancu s'ellu ùn guariscenu micca a ferita cumplettamente in questu periodu turbulente. . Ci sò persone chì ùn anu micca pussutu travaglià per 6-7 mesi. "Red Crescent, TÜRES è u nostru statu ùn anu micca scurdatu di queste persone", disse.

Red Crescent, chì s'hè distintu cù i so aiuti in natura è in contanti per minimizzà e lagnanze di i citadini dapoi u principiu di a pandemia di Covid-19, hà supportatu 16 impiegati di u settore di l'alimentariu è di e bevande cù a so cooperazione durante a pandemia è hà datu l'aiutu. materiali chì hà preparatu à decine di millaie di persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*