Eren-15 Mount Ararat-Çemçe Madur Operazione Lanciata

Eren Agri Mountain Cemce Madur Operazione Lanciata
Eren Agri Mountain Cemce Madur Operazione Lanciata

U Ministeru di l'Internu hà annunziatu u lanciu di l'Operazione Eren-15 Mount Ararat-Çemçe Madur in e pruvince di Ağrı, Iğdır, Kars è Ardahan.

A dichjarazione scritta da u Ministeru di l'Internu hè a siguenti: "2 mila 65 persone, cumpostu da Gendarmerie Commando, Gendarmerie Special Operations (JÖH), Police Special Operations (PÖH) è Squadre Protettive di Sicurezza, participanu à l'operazione.

L'operazione "EREN-15 AĞRI MOUNTAIN-ÇEMÇE MADUR" hè stata lanciata in Pruvince Ağrı-Iğdır-Kars-Ardahan per caccià cumplettamente l'urganizazione terrorista separatista da l'agenda di u paese è neutralizà i terroristi chì sò cunsiderati rifuggiati in a regione.
In l'operazione, sottu u cumandamentu è l'amministrazione di u Cumandante Regiunale di a Gendarmeria Erzurum; (2.065) persunale [(135) squadre operative] custituiti da Comando di Gendarmeria, Operazioni Speciali di Gendarmerie (JÖH), PÖH è squadre di Guardia di Sicurezza participanu.

EREN OPERATIONS, chì sò realizati per sradicà cumplitamenti u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u nostru populu, fedelmente è risolutamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*