Errori chì facenu a perdita di pisu difficiule

L'errore chì rende difficiule di perdiri pesu
L'errore chì rende difficiule di perdiri pesu

Da parechje persone chì volenu perdiri pesu, pudete avè intesu frasi cum'è "Se beiu l'acqua", "Ùn manghju micca à tuttu, ma aghju sempre u pesu", ma certi cumpurtamenti chì sò fatti intenzionalmente o inconsapevoli durante a dieta. o solu furnisce u cuntrollu di pisu pò impedisce a perdita di pisu. U dietista è u specialista in fitoterapia Buket Ertaş, chì hà dettu: "Ogni muzzicata è ogni bevanda chì passa per a nostra bocca deve esse cunsumata in cunscienza", hà spiegatu chì i picculi sbagli fatti involontariamente ponu causà risultati indesiderati à a fine di u ghjornu.

exp. dit. Buket Ertaş, "U cunsumu di bevande chì parenu esse senza caloria hè un sbagliu chì tutti ignoranu", "Aghju tagliatu u pane" assai, ma a percepzione chì l'unicu ciò chì vi face guadagnà pesu hè i carbuidrati hè sbagliata. A proteina chì manghjemu in eccessu hè ancu almacenata cum'è grassu in u corpu! U cunsumu eccessivu di qualsiasi alimentu assai sanu è benefiziu pò ancu causà l'aumentu di pisu! disse. Hà parlatu di i sbagli chì facenu a perdita di pisu difficiule è cumu si deve esse u cumpurtamentu ghjustu:

Evitendu u pranzu principale è rifuggiate in snacks

U dietista è u specialista in fitoterapia di l'Università Yeditepe di Kozyatağı, Buket Ertaş, hà ricurdatu chì e noci è frutti, bars sani è altre alternative di snack chì manghjemu durante u ghjornu ùn sò micca cusì innocenti cum'è pensemu. Questu pò causà noi cunsumà grande calorie in picculi volumi. Inoltre, hè assai sbagliatu per annullà i pranzi principali cumplettamente è per stabilisce un ordine cù snacks. Ùn deve esse scurdatu chì snacks è snacks sò cibi o bevande chì deve esse cunsumati trà i pasti quandu hè necessariu è aghjustendu a quantità ".

Sustituitu tè è caffè cù acqua

Cunsumà abbastanza acqua hè impurtante quant'è l'alimenti chì manghjate, in u cuntrollu di pisu è in a dieta. Per quessa, ùn beie abbastanza acqua hè unu di i sbaglii impurtanti. Ricurdà chì u cunsumu di tè è caffè invece di acqua hè un sbagliu impurtante, Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "U tè è u caffè sò trà e bevande chì chjamemu diuretiche. In altre parolle, pruvucarà a perdita d'acqua da u corpu. In fattu, contru à a credenza populari, ùn cuntribuisce micca à i magazzini d'acqua di u corpu. S'è vo site a sete beie tè è caffè, ricordate chì perdi l'acqua.

Videndu fughe di weekend innocenti

Una di e pratiche fatte durante a dieta hè gratificante. Stateing chì stu mètudu ùn hè micca un accostu currettu ancu s'ellu hè largamente usatu in a sucetà, Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "Durante a settimana, a dieta cum'è s'ellu facia male è sentendu u dirittu à tuttu ciò chì si manghja durante a fine di settimana pò causà à tempu u deterioramentu di u metabolismu è u deterioramentu di a salute".

Manghjendu pocu cibo durante u ghjornu è pusendu à a tavula assai fami à a sera

"Dopu à u sole, u metabolismu umanu passa ancu in modu di riposu, a digestioni rallenta, è cù a diminuzione di u muvimentu, u ritornu di ogni caloria pigliata serà magnificu", disse Uzm. dit. Buket Ertaş hà datu l'infurmazioni seguenti: "Se avete principiatu u ghjornu cù l'idea chì cumminciaraghju u ghjornu cù una dieta sana, è pensate chì l'alimentazione sana hè direttamente proporzionale à a fame, e calorie chì cunsuma inconscientemente à a sera pò esse. un prublema per voi. Ognunu hà una ingesta caloria per mantene una vita sana. Se ùn avemu micca scuntrà sti bisogni durante u ghjornu, u corpu avarà da compie à a sera. A fatigue principia, u zuccheru in sangue scende, è a fame di notte si trova. Sè scuntrà i nostri bisogni di l'energia di ogni ghjornu senza esse fami durante u ghjornu, vale à dì, s'ellu si distribuisce lògicu in tuttu u ghjornu, u nostru cunsumu alimentariu di notte serà menu. Dunque, a nostra perdita di pisu serà ancu più faciule.

Pensendu chì u cunsumu di prutezione ùn pruvucarà micca un guadagnu di pisu

Pointing out chì i carbuidrati sò generalmente sceltu cum'è u scapegoat durante u periodu di perdita di pisu, Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "I nostri macronutrienti sò basamente divisi in 3 gruppi: carbuidrati, proteini, grassi. Ancu i carbuidrati sò veduti cum'è l'unicu culprit, i calori di 1 porzione di carbuidrati è proteini sò uguali à l'altri. Inoltre, u grassu chì avemu da e fonti di proteine ​​​​vale a pena menzionatu. Ancu s'è a proteina hà un effettu di accelerazione metabolicu, ùn deve esse scurdatu chì u cunsumu più di ciò chì hè necessariu pruvucarà ancu un guadagnu di pisu.

Ùn pensendu micca à e calorie in e bevande

Duranti i periodi chì a perdita di pisu hè mirata, mentre tratta di ciò chì hè manghjatu, ciò chì hè drunk pò esse ignoratu. Apuntendu chì questu hè unu di i sbagli più cumuni in u prucessu di perdita di pisu, Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "U caffè cù latte, crema è sciroppu sò i migliori esempi di questi. Beie un caffè aromatizatu invece di manghjà per passà u pastu hè veramente un disserviziu per sè stessu, è hè necessariu di stà luntanu da l'alternative aromatizzate, cum'è kefir, latte è acqua minerale chì cunsideremu sani. E bevande fruttate è zuccherate causanu una rapida crescita di u zuccheru in sangue è un guadagnu di pisu.

Passà à i prudutti di luce è cresce u cunsumu

Ricurdà chì a maiò parte di e persone chì vanu in una dieta facenu i so shopping in cucina prima, Uzm. dit. Buket Ertaş hà continuatu e so parolle cusì: "In verità, hè ghjustu di vultà versu alternative sani è cumprà in questa direzzione, ma hè sbagliatu di pensà chì l'alimenti cù frasi cum'è "light" in a dieta sò più sani o ùn anu micca calori. Cù questu in mente, l'aumentu di u cunsumu inevitabbilmente portarà u pesu. Semu devi esse nutatu chì finu à chì aghjustate a quantità, ùn ci hè micca bisognu di cambià à versioni ligeri di ogni alimentu. Aghju ricumandemu di dà pesu à ligumi freschi è frutti invece di prudutti ligeri quandu compra per una dieta sana.

L'approcciu "tuttu o nunda".

Dicendu chì a maiò parte di a ghjente face l'errore di caccià assai cibi da a so dieta dopu chì decide di perdiri pesu, u Dr. dit. Buket Ertaş hà datu l'infurmazioni seguenti: "E dieti eccessivi facenu chì a persona rinunce à a so decisione dopu un pocu tempu è torna à i so vechji abitudini più bruscamente. U megliu da fà hè di identificà l'abitudini chì ponu causà guadagnu di pisu, è di cunsumà l'alimenti chì sò assai populari è causanu infelicità quandu ùn sò micca cunsumati, sottu u cuntrollu di un dietista, à a cundizione chì ùn sò micca cunsumati friquintimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*