A Pruduzione Seriale di Trenu Naziunale è Naziunale à Alta Velocità Cumincerà in u 2023

A pruduzzione di massa di u trenu naziunale è domesticu d'alta velocità principia in l'annu
A pruduzzione di massa di u trenu naziunale è domesticu d'alta velocità principia in l'annu

Facendu una dichjarazione in quantu à l'agenda in a trasmissione speciale di TRT News, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Inizieremu a produzzione di massa di u nostru trenu naziunale è domesticu à alta velocità in 2023".

"Ci hè attualmente una linea ferroviaria à alta velocità di 3 chilometri in custruzzione".

Karaismailoğlu: "Avemu un prughjettu in tutta l'Anatolia. Avemu ancu prughjetti in corso. Cuntinuemu à cuntinuà u nostru travagliu. Ancu se u trafficu di i veiculi hà aumentatu da 160 per centu cum'è avemu fattu e strade sicure è còmode, ci hè stata una diminuzione di 80 per centu in l'accidenti di trafficu. Cusì, avemu salvatu a vita di 11 mila citadini annu. I nostri investimenti stradali cuntinueghjanu in u scopu di u Pianu Maestru. A ferrovia hè assai impurtante per noi. Dopu à l'anni 1950, quasi nisun investimentu hè statu fattu in a ferrovia. Attualmente avemu finitu l'elettrificazione è a segnalazione di u 1213 per centu di a reta di ferrovia di 12.800 50 chilometri, di quale 102 XNUMX chilometri sò linee ferroviarie d'alta velocità, è u nostru travagliu cuntinueghja per l'altra parte. Metteremu in opera assai prestu e linee ferroviarie d'alta velocità Ankara-Sivas è XNUMX chilometri Konya-Karaman. A linea ferroviaria Karaman-Mersin-Adana-Gaziantep, chì hè in custruzzione, hè ancu una linea assai impurtante in termini di logistica è di passageri. "Furneremu ogni parte di u nostru paese cù linee ferroviarie di qualità, còmode è veloci". disse.

Indittendu chì hè assai impurtante per cunnette e zone industriali organizzate è i porti à a rete ferroviaria principale cum'è linee logistiche, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a custruzzione di una linea ferroviaria à alta velocità di 3 chilometri cuntinueghja.

"Inizieremu a produzzione di massa di u nostru trenu naziunale è lucale à alta velocità in 2023"

Sottulineendu chì attribuisce una grande impurtanza à i sistemi ferroviari è i veiculi chì diventanu naziunali è lucali, Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri studii di treni lucali è naziunali cuntinueghjanu. Cuminceremu a produzzione di treni naziunali è naziunali. Cumincià a produzzione di massa in 225 in u scopu di i nostri travaglii di treni naziunali è domestici cù una vitezza di 2023 chilometri. Avemu avutu assai prublemi cù i veiculi di metro in Istanbul. Avemu avutu difficultà à acquistà, mantene è riparà i veiculi da i stranieri. Custruiremu u nostru propiu trenu naziunale è lucale, è sustenemu ancu u nostru settore privatu in questu sensu. ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*