Securitas face una differenza in l'industria cù una sicurezza senza ostaculi

securitas face una diferenza in l'industria cù una sicurità senza ostaculi
securitas face una diferenza in l'industria cù una sicurità senza ostaculi

Leader di l'infurmazione in securità, Securitas hà fattu a diferenza in u settore cù u Prughjettu Securitas Barrier-Free, chì hà realizatu da 2013.

Ricivutu u Premiu di Sensibilizazione da a Federazione Turca di Disabili in 2015, Securitas realiza diverse attività sia in u campu sia per sensibilizà i so clienti nantu à sta questione.

Prima di tuttu, Securitas, chì hà urganizatu i spazii di travagliu, hà ricevutu u certificatu "Uffiziu senza barriere" per a so sede. Hà cuminciatu à travaglià per fà altri uffizii adattati per stu certificatu. Essendu cuscenti di u fattu chì u sustegnu per una vita senza disabilità ùn pò esse furnitu solu per i spazii accessibili, Securitas hà iniziatu a so attività di sensibilizazione cù i so quasi 20 mila impiegati.

Mentre Securitas hà cuntinuatu a so attività cù i Voluntarii di u Prughjettu Accessibile, hà ancu realizatu attività per sensibilizà l'urganisazioni chì serve. Furniscendu furmazioni di cumunicazione senza barriere è lingua di i segni à i guardiani di sicurità in u scopu di prughjetti piloti, Securitas hà u scopu di sustene a vita senza barriere chì l'urganisazioni serve cù queste furmazione.

Secuitas, chì hà rivisatu è publicatu a Guida di a Sicurezza Personale per i disabili in u scopu di u prugettu, cuntinueghja à sensibilizà e publicazioni per i disabili in e so publicazioni regulare.

U presidente di u paese di Secuitas Turchia, Murat Kösereisoğlu, hà dichjaratu chì, cum'è Securitas, sò fieri di esse a prima cumpagnia di sicurità chì sustene a "securità senza barriere" è hà dettu: "U nostru scopu principale hè di empatizà è di suddisfà cù l'urganisazioni chì servemu è i so invitati. Cù u Prughjettu Accessibile, faremu a nostra cumunicazione cù i nostri invitati senza ostaculi, micca solu i posti. I nostri guardiani di sicurità chì servenu in u campu continuanu à riceve una furmazione speciale per aiutà e persone cù disabilità, è li susteneranu per creà un ambiente senza barriere ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*