A 13ª Giornata Internaziunale di Sensibilizazione à i Passi à Livellu chì si terrà u 10 di ghjugnu

A ghjurnata internaziunale di sensibilizazione di u passaghju à livellu si terrà in ghjugnu
A ghjurnata internaziunale di sensibilizazione di u passaghju à livellu si terrà in ghjugnu

U 13th International Level Crossing Awareness Day (ILCAD) serà celebratu u 10 di ghjugnu sottu l'auspici di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC).

I partenarii UIC è ILCAD anu decisu di mantene viva sta campagna mundiale in 2021, malgradu a situazione attuale. Cum'è in 2020, a cunferenza inaugurale di ILCAD, ospitata da Network Rail à u Museu Ferroviariu Naziunale di York è inizialmente cuncepita cum'è un avvenimentu faccia à faccia, si terrà in linea.

Dopu u successu di cunferenze in linea precedenti tenute in inglese è spagnolu in 2020, a cunferenza si terrà in inglese, spagnolu è francese per allargà a portata è u scopu di sparte u travagliu eccezziunale realizatu da l'autorità ferroviarie è stradali in u mondu. Più infurmazione in una data dopu http://www.ilcad.org serà publicatu à

Perchè a sicurità hè in u core di l'attività ferroviaria, UIC hà decisu di sparghje i missaghji di sensibilizazione di u passaghju di livellu più chè mai u 10 di ghjugnu per mezu di publicazioni nantu à e social media, comunicati di stampa è manifesti spartuti cù i partenarii ILCAD.

Ancu se u trafficu ferroviariu è stradale hè diminuitu significativamente durante i diversi blocchi sperimentati in parechji paesi di u mondu, sfurtunatamenti parechji incidenti è vittime sò stati signalati à i passaghji à livellu. In certi casi, cum'è i stili di vita anu cambiatu cù "travagliu da casa", altre persone anu cuminciatu à aduprà passaghji à livellu. Certi paesi, cumpresu u Regnu Unitu, anu vistu un aumentu di u numeru di casi accidenti cù questi novi utilizatori.

Cume e restrizioni di bloccu finiscinu è i numeri di i treni cumincianu à ricuperà, avvicinendu una volta à i livelli normali, ci hè u risicu chì u numeru di scontri è morti aumenterà, soprattuttu chì i cunduttori è i pedoni sò abituati à assai menu treni chì passanu per passaghji à livellu in i tempi recenti. .

Senza scusà l'utilizatori, avemu nutatu chì a ghjente pò esse disturbata o distratta durante stu periodu difficiule, per via di u travagliu, a scola, a cura di i zitelli, i reguli di salute in constantemente cambiante, i disordini di u sonnu, etc. Hè impurtante di ricunnosce chì ponu esse stressanti per diversi motivi.

L'accidenti ponu accade à i passaghji à livellu perchè certi utilizatori decidenu deliberatamente di attraversà quandu i barrieri sò chjusi o i luci lampeggianu, senza seguità e regule di sicurezza basiche è e regule stradali. O puderia esse perchè sò distratti o micca attenti, o perchè sò in furia per piglià u trenu, andà à un appuntamentu, o lasciate i so figlioli in a scola. E cunsequenze di e decisioni inappropriate pigliate à u mumentu sbagliatu pò esse drammatica, in certi casi, risultatu in ferite seriu o morte.

U Tema di ILCAD 2021 hè "A distrazione uccide!" U so slogan hè distrazione.

In un mondu ideale, ùn ci saria micca passaghju à livellu. Tuttavia, secondu l'estimazioni di a basa di dati di sicurezza UIC, ci sò mezzo milione di passaggi à livellu in u mondu. Per quessa, hè assai impurtante chì l'utilizatori chì attraversanu e ferrovie attraversu questa interfaccia rispettanu e regule di a strada è fate attente à i segni stradali, i signali è e barriere chì ci sò per prutege. I pedoni è i ciclisti sò affettati quant'è l'utilizatori di a strada.

U 98% di i collisioni di i veiculi à i passaghji à livellu sò causati da una violazione intenzionale o accidentale di e regule di trafficu. L'errore di guida pò esse causatu da una velocità eccessiva è da distrazioni. U numeru di scontri cù utilizatori vulnerabili cum'è i pedoni è i ciclisti hè in crescita in certi paesi. L'utilizatori à volte attraversanu a strada quandu i barrieri sò chjusi è i luci lampanu, o in certi casi si scontranu cù un secondu trenu chì vene da a direzzione opposta dopu chì u primu trenu hè passatu. Puderanu un cappucciu o cuffie, impediscendu di vede o sente u trenu chì si avvicina. Certi utilizatori sò corridori o ciclisti in fretta, mentri àutri includenu persone anziane chì utilizanu passaghji à livellu regularmente è ùn prestanu più attenzione à i so risichi potenziali.

A ragion d'esse di ILCAD hè di portà i missaghji essenziali di sicurezza di passaghju di livellu à quant'è più persone pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*