Yakuplu Urban Forest di 50 mila metri quatratu hè statu messu in serviziu

Mille metri quadrati di foresta urbana Yakuplu sò stati messi in serviziu
Mille metri quadrati di foresta urbana Yakuplu sò stati messi in serviziu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluapre u Yakuplu City Forest di 50 mila metri quatratu. Enfatizendu chì u so scopu hè di creà una cità verde è vivable, İmamoğlu hà sottolineatu chì i prughjetti verdi sò "naziunali", micca prughjetti cum'è Concrete Channel. "Ùn hè micca u canali in a materia chjamata 'U Canale'; sti edifici da esse eretti à diritta è manca. Hè u puntu. Dicendu chì u prublema hè di novu emutivu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn pudemu micca tollerà stu travagliu. Istanbul hè ghjuntu finu à quì. Ùn pudemu micca stà quì. Cù l'autorità in manu, ùn pudete micca mette u futuru di a cità di Istanbul in prublemi. Ùn pudete micca mette in minaccia u futuru di Turchia. Ùn pudete micca distrughje u Mari di Marmara ", disse.

Ekrem İmamoğluCum'è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, l'area di quercia in Yakuplu, chì era aspirata da a municipalità di Beylikdüzü, ma hè stata attribuita à a municipalità metropolitana di Istanbul da l'amministrazione centrale, hè stata messa in serviziu sottu u nome "Yakuplu City Forest". U sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u sindaco di Esenyurt Kemal Deniz Bozkurt anu accumpagnatu İmamoğlu à l'apertura. Beylikdüzü hà dettu à i so vicini: "Hè bellu, ùn hè micca? L'aghju amatu assai, ùn sò micca sapè s'ellu hè piaciutu ancu ", İmamoğlu hà dettu à una memoria assai interessante di a Foresta di a cità di Yakuplu cusì:

CONTATU A STORIA DI YAKUPLU

"Qualchì volta quand'ellu tocca sti ricordi, vale à dì, hà un ricordu in tuttu; sta succede. Succede in Beylikdüzü. In particulare in questu ultimu prucessu puliticu, sfurtunatamenti, ùn ci sorprende micca. Avemu intesu chì sta furesta serà messa in offerta ... U nostru capu, Yüksel Kol da Yakup, hè u tistimone più vicinu à questu, a ghjente di Yakuplu hè tistimoni. "Signore, andrà in offerta..." Un studiu nantu à un campu di salute hè statu discututu quì prima. A ghjente hà iniziatu una campagna quì, dicendu: "Stu paese hà bisognu di natura, verde è fureste". A nostra Associazione Home Beylikdüzü hà cullatu millaie, ancu più di 10 mila firme. Sò andati à a porta di u ministru è dissenu à u ministru chì stu prucessu era sbagliatu. Ancu à quellu tempu, u sgiò Akif Hamzaçebi (Deputy d'Istanbul) l'accumpagnava. I nostri membri di u cunsigliu anu visitatu è parlatu cù u nostru attuale Vicepresidente di u Gruppu Parlamentari Doğan Bey (Subaşı). Stu locu hà da apre l'offerta per l'impresa privata. Un ghjornu prima di l'offerta, l'offerta hè stata annullata. Chi diu ti benedica; À u minimu, u Ministru di a Foresta di quellu periodu hà pigliatu in contu a nostra reazione, a reazione di i citadini, è l'annullava. Subitu dopu, cum'è u sindaco di Beylikdüzü, avemu mandatu una lettera dicendu: "Date stu locu à Beylikdüzü è avemu da prutege è sviluppà stu locu in u stessu statu di foresta, è fate un campu di sport è cusì". Di sicuru, ùn anu micca rispostu à a nostra lettera. Un mese dopu, anu dettu: "Ùn vi damu micca stu locu cum'è a municipalità di Beylikdüzü, ma l'avemu datu à a municipalità metropolitana di Istanbul". Quandu avemu fattu cusì, avemu un pocu arrabbiatu è vincemu a Municipalità Metropolitana di Istanbul. U scherzu hè di sicuru, ma dopu avè vintu a Presidenza IMM, avemu discututu immediatamente stu locu cù i mo amichi è l'avemu cuncepitu.

"Salvemu a quercia QUI"

Spartendu l'infurmazioni chì l'area da esse aperta hè una furesta storica custituita da querce, İmamoğlu hà dettu: "Vedi i nostri querci chì sò assai vechji. Dicemu questu tristemente; Avemu veramente salvatu l'arburu quì. In fatti, avemu persu assai querce quì, soprattuttu per via di a custruzzione densa in u circondu, u cambiamentu di direzzione di l'acqui, è i prublemi cù u drenagiu. Quì, cù una infrastruttura seria, un sistema di drenagiu strettu, a vita di l'arburi quì hè stata salvata. Centinaie di arburi adulti sò stati piantati, arburi novi sò stati piantati; principalmente quercia.

In altre parolle, avemu purtatu una furesta chì era per sparisce in u futuru cum'è una furesta di novu. Cume si misura, cumu si misura ? Ùn pò esse misurata da nunda. Vi dicu a taglia ? Fighjate à a vista ghjustu davanti à voi. Ci hè una vista quì. Viderete quelli grossi betoni chì pareanu una furesta quì. Hè Esenyurt. E, sfurtunatamenti, vede u distrittu induve hè accadutu unu di i disastri di ricustruzzione più profondi di Turchia. Aghju vistu personalmente l'annu 32-33. Quì aghju sperimentatu passu à passu cumu si facia stu male. Aghju ancu espresu e mo reazzione di tantu in tantu, ancu s'ellu ùn campa micca quì. Avà, per l'amori di Diu, vi dumandu; Hè bella o hè bella?

"ACCIMIZIAMO U "RITORNU" DI ESENYURT"

Indittendu chì u sindaco di Esenyurt, Kemal Deniz Bozkurt, hà pigliatu una grande sfida, İmamoğlu hà dettu: "Hè una sfida enormosa; ùn hè micca cusì. Pigliò un centru induve 60-70 mila persone migraru è si stallanu in un annu. Seremu cun voi cù tutte e nostre forze. Urganizeremu u "U-turn" di Esenyurt, u prucessu di cumu pudemu diventà una cità felice di novu, inseme cù u mo stimatu presidente. U so travagliu hè assai difficiule; A so, ma a faremu. Kemal Deniz, u mo presidente, hà ancu successu. A ghjente di Esenyurt deve aiutà. Inseme, riesciremu fendu a ghjente vultà da u male cù a sulidarità suciale, cuntendu in certi lochi è dandu lezioni. Ci hè una miseria prufonda, una cuncentrazione prufonda di rifuggiati. Perchè dicu questu? Ellu disse: "A vita hè bella cusì".

« TU FACETI GABBIA; Torna da l'errore "

Enfatizendu chì u so scopu hè di creà una cità verde è vivable, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì.

"" Signore, custruiremu un canale, Istanbul serà salvatu. Hè un prughjettu naziunale. Per l'amori di Diu; Ci hè un prughjettu più naziunale chè questu ? A prutezzione di a natura hè a prutezzione di a vita. Per prutege è sviluppà a natura, ingrandà i spazii verdi, per salvà u futuru. Fighjate, hè cusì chjaru. A prima priorità di u mondu avà hè di prutezzione di u verde è di luttà contr'à u riscaldamentu glubale. Perchè l'errore contr'à a natura hè un prublema di sicurezza; minaccia di vita. In questu rispettu, lasciami sottulinà ciò chì hè statu prumessu à noi: Ùn hè micca u canali in a materia chjamata "Channel"; sti edifici da esse eretti à diritta è à manca... Hè u puntu. Hè di novu emutivu. Ùn pudemu micca suppurtà stu travagliu. Istanbul hè ghjuntu finu à quì. Ùn pudemu micca stà quì. Ùn hè micca un spettaculu. Per l'amori di Diu, ùn fate micca. Ma eccu, questu succede. "Signore, custruemu i giardini di a ghjente", Diu vi benedica. Fate di più. Fate più spazii verdi; ma ùn fate micca cusì. Get stu sbagliatu. Insistemu, vi pregu, turnate da u vostru sbagliu. Avete fattu male. Cù l'autorità in manu, ùn pudete micca mette u futuru di a cità di Istanbul in prublemi. Ùn pudete micca mette in minaccia u futuru di Turchia. Ùn pudete micca distrughje u Mari di Marmara. Ci sò parechje ragioni. Allora da quì, aghju da trasmette stu missaghju prufondu ".

"I NOSTRI INVESTIMENTI RELATI AI VERDI VANNO FORTI"

Dicendu: "I nostri investimenti in verde vanu assai forte", İmamoğlu hà dettu, "Porteremu milioni di metri quadrati in questa cità. Travaglieremu in Istanbul, da l'est à l'ouest, cum'è avemu travagliatu per sviluppà tali spazii, per rende più vivibili è per confià u futuru, sia in Beylikdüzü sia in Esenyurt. Finiraghju di parlà in pocu tempu. Da quì, andaraghju à Tuzla per mare. Da un capu à l'altru. Di sti cosi avemu da parlà quì. Prutezzione di l'ambiente... Aghju riunioni in l'industria organizata. Avemu un prucessu per salvà un stagnu quì. Passeremu parechji prublemi è cuntinuemu à travaglià quì ", disse.

"ISTANBUL PICCA UNA STRADA ASSOLUTAMENTE BELLA"

Enfatizendu chì Istanbul hè intrutu in una strada assai bella, İmamoğlu hà dettu: "Tuttu serà assai bonu in Istanbul. Sapete d'induve aghju sta credenza, stu curagiu, sta determinazione ? In a mo zitiddina, quandu mi lasciava falà in collina versu u mare in un pratu cusì cusì, sò cresciutu pigliandu quellu pienu d’ossigenu, o mi sentu chì a natura o u mo curagiu vene da quì. Tutta a mo naturalezza, tutta a mo sincerità vene da quì. Quì in stu pratu, i zitelli di sta regione si rotulanu in l'erba. Correranu in quella muntagna. Puderanu piacè di esse liberi, determinati, sapienti, rispettu di a natura, essendu cuscenti chì u mondu diventerà più bellu quandu a ghjente amate, è hè cusì chì damu u megliu rigalu à a nova generazione. Quantu simu felici. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

ÇALIK: "IN ISTANBUL, CI hè un IMM chì travaglia in cuuperazione cù i municipalità di u distrittu"

U sindaco di Beylikdüzü Çalık hà ancu utilizatu l'espressioni seguenti in u so discorsu: "Oghje, avemu una volta di più capisce quantu grande putenza hè a coordinazione è a sinergia chì nasce da a coordinazione. Perchè; Avà, ci hè una municipalità metropolitana in Istanbul, chì ùn si batte micca cù e municipalità di distrittu, ma coopera è travaglia in coordinazione. Questa hè una grande chance per Beylikdüzü è Istanbul. Sperimu u putere è a felicità di travaglià cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul è di creà sinergia. Grazie à questu, avemu realizatu travaglii assai impurtanti in Beylikdüzü. Avemu fattu un prugressu in parechje aree da l'infrastruttura à a superstruttura è u trasportu. Avemu dettu chì Beylikdüzü serà u soffiu di Istanbul. Ci hè un soffiu in a cultura è l'attività d'arte chì realizamu. Ci hè un soffiu in i parchi chì custruemu. Ci hè fiatu in i nostri giardini di vita. noi; Vulemu crià generazioni chì ùn si battenu micca cù a natura, ma campanu in armunia cù a natura. Per quessa, adottemu una pianificazione urbana cumpatibile cù a natura è rispettu di l'ambiente. Cù a Foresta di a cità di Yakuplu di 50 mila metri quadrati, chì avemu apertu oghje, portemu un novu spaziu di vita in u nostru quartiere Yakuplu è Beylikdüzü. U sgiò presidente per avè fattu stu prughjettu pussibule è per a so cuuperazione. Ekrem İmamoğluVogliu ringrazià ellu è i so culleghi assai ".

Dopu à i discorsi, u tagliu di nastri hè statu fattu è a Foresta di a cità di Yakuplu hè stata messa in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*