Annunziatu u Pianu d'Azzione di Prutezzione di u Mari di Marmara

Annunziatu u Pianu d'Azzione di Prutezzione di u Mari di Marmara
Annunziatu u Pianu d'Azzione di Prutezzione di u Mari di Marmara

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum hà dettu: "Marti, 8 di ghjugnu, realizaremu a più grande pulizia di u mare di Turchia cù tutte e nostre istituzioni, municipalità, amanti di a natura, atleti, artisti, tutti i nostri citadini, cun una intelligenza di mobilizazione". disse.

Esaminendu i studii di "lotta contr'à mucilage" nantu à a nave di ricerca METU Bilim-2, u Ministru Kurum hà assistitu dopu à a Reunione di Coordinazione di u Pianu d'Azzione di u Marmara Marmara tenuta in Kocaeli da l'Unione di i Municipalità di Marmara.

Participendu à a riunione, i sindaci metropolitani è sindaci, i guvernatori, i guvernatori diputati è alcuni diputati di e pruvince cù costi à u Mari di Marmara spiegà e so idee è suggerimenti.

Dopu à a riunione, chì hè stata chjusa à a stampa, l'Istituzione Ministru hà spartutu u "Piano d'Azzione per u Mari di Marmara" cù u publicu cum'è parte di a lotta contru u mucilage.

L'istituzione di u Ministru hà ringraziatu i prufessori, i merri, i rapprisentanti di i ministeri è l'ONG chì anu cuntribuitu à a suluzione di u prublema di mucilagine chì minacciava u Mari di Marmara, per i so alti sforzi.

Vulendu chì u pianu d'azzione cuntribuisce à a prutezzione di u Mari di Marmara, per caccià ogni tipu di contaminazione è soprattuttu u prublema di saliva di mare, è à u futuru di tutte e cità chì anu una costa nantu à u Mari di Marmara, l'Istituzione hà hà preparatu u Pianu d'Azzione di Proteczione di u Marmara di Marmara, chì anu preparatu cun mente cumunu, sincerità, sforzu, unità è sulidarità, hà dichjaratu chì anu cunsultatu è hà datu a forma finale.

Espristendu chì ùn lasciaranu micca u Bosforu è u Mari di Marmara à a contaminazione è u so destinu cù una vulintà cumuna, l'Istituzione hà dettu: "Avemu dettu chì salveremu u nostru pumu di l'ochju, Marmara, cù a cooperazione. Oghje, avemu trè prublemi impurtanti chì affettanu e nostre cità è u nostru populu. Quessi; epidemie, terrimotu è cambiamentu climaticu. L'annu 2020 hè statu passatu à luttà cù e cunsequenze di sti trè prublemi. U modu è a suluzione di cumbattimentu di u cambiamentu climaticu, chì hè a causa principale di u prublema di mucilagine chì parlemu oghje; investimenti ambientali, investimenti verdi. Cum'è u Ministeru oghje; Realizemu millaie di prughjetti ambientali inseme cù i nostri guverni lucali ". disse.

"HÈ U NOSTRU DOVERE DI PULIRE U MARE DI MARMARA"

U Ministru Kurum hà continuatu cusì:

"U nostru puntu di suluzione hè assai chjaru; U nostru scopu hè di distrughjini quelli imaghjini chì veramente ferite tutti noi, 84 milioni è 25 milioni di citadini chì campanu in a Regione di Marmara. Hè un duvere è un debitu per tutti noi di fà u nostru Mari di Marmara immaculatu cù un sensu di mubilisazione è di trasmette à e generazioni future. In stu sensu; Avemu da cooperà, unisce e forze, è eliminà u più prestu pussibule ogni tipu di contaminazione urigginatu da e fonti terrestri, agriculi è navi, è tutte e cause. Cum'è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, avemu seguitu u prublema di mucilagine meticulosamente da u primu mumentu. Cù a nostra squadra di 300 persone, avemu realizatu ispezioni in 91 punti in u Mari di Marmara, è in tutte e strutture di trattamentu di l'acqua residuale è di rifiuti solidi è fonti di contaminazione in terra ".

U Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli anu esaminatu i campioni chì anu pigliatu in u Laboratoriu Ambientale, chì anu pigliatu campioni da 100 punti diffirenti sopra è sottu à l'acqua cù a nave METU Bilim, è chì anu tenutu u più grande attellu in l'ultimi anni cù a participazione di più di 700 scientisti, rapprisentanti di l'istituzione, ONG è ufficiali municipali.

Dichjarà chì anu realizatu stu prucessu cù un approcciu trasparente è participativu in cunsultazione cù tutti i partiti, l'Istituzione hà dettu:

"In questa riunione, avemu discututu i risultati di l'attellu. In novu, avemu intesu i novi suluzioni è suggerimenti offerti da i nostri participanti in u scopu di u prublema di mucillagini. À a fine di queste cunsultazioni è riunioni, avemu preparatu u nostru Pianu d'Azzione di Prutezzione di u Mari di Marmara. U nostru Pianu d'Azzione, chì avemu finitu cù l'istruzzioni è l'esperienze di u nostru presidente u Signore Recep Tayyip Erdoğan; Include sti passi decisivi è tutti i nostri piani à cortu, mediu è longu.

PIANO D'AZIONI PER A PROTEZIONE DI MARMARA

Dopu u so discorsu, l'istituzione hà spartutu u Pianu d'Azzione di Proteczione di u Mari di Marmara di 22 punti cù u publicu.

"Avemu stabilitu un Cunsigliu di Coordinazione, cumpresu u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, istituzioni è urganisazioni pertinenti, università, camere di l'industria è ONG, per riduce a contaminazione è realizà attività di monitoraghju in a Regione di Marmara. Un Cunsigliu Scientificu è Tecnicu serà stabilitu in u corpu di l'Unione Municipalità di Marmara. Formemu u nostru Cunsigliu di Coordinazione da a settimana prossima ". L'Istituzione hà rimarcatu chì u Cunsigliu hà da trattà di tuttu u travagliu cù una mente cumuna per mezu di riunioni settimanali è mensili è chì coordinaranu un prucessu participativu grazia à questu bordu.

Dichjarà chì u Pianu Strategicu Integratu di u Mari di Marmara serà preparatu in 3 mesi è chì i studii seranu realizati in u quadru di stu pianu, Kurum hà dettu: "Inizieremu i studii per determinà tuttu u Mari di Marmara cum'è una zona prutetta, avemu da esse. sottumette stu studiu à l'appruvazioni di u nostru presidente, è cù a so appruvazioni è appruvazioni, spergu 2021 à a fine di 11. Avemu avutu prutettu u Mari di Marmara, chì hà una superficia di 350 chilomitri quatratu. Cù questi travagli, prutegemu ancu a diversità biologica di u Mari di Marmara. Comu parte di a risposta d'urgenza, da l'8 di ghjugnu di u 2021, studii seranu iniziati per pulizziari cumplettamente u mucillagiu in u Mari di Marmara cù metudi basati scientifichi nantu à una basa 7/24. Attualmente; Avemu principiatu i travaglii di pulizia cù i nostri veiculi di pulizia di a superficia di u mare è e barche in quasi ogni puntu di u Mari di Marmara cun un sensu di mobilizazione. U marti, 8 di ghjugnu, tutte e nostre istituzioni, municipalità, amanti di a natura, atleti, artisti è tutti i nostri citadini effettueranu a più grande pulizia di mare in Turchia cun una cunniscenza di mobilizazione.

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì tutte e stazioni di trattamentu d'acqua residuale esistenti in a regione seranu cunvertite in impianti di trattamentu biologicu avanzatu è hà nutatu chì i studii seranu realizati in cunfurmità cù l'ugettivi di impedisce u scaricamentu di l'acqua in u Mari di Marmara senza trattamentu biologicu avanzatu.

Rimarchendu chì u 53 per centu di l'acqua residuale in a Regione di Marmara hè pretrattata, u 42 per centu hè un trattamentu biologicu avanzatu è u 5 per centu hè trattatu biologicamente, Kurum hà dettu: "Trasformeremu tutte queste stazioni di trattamentu in un trattamentu biologicu avanzatu è sistemi di trattamentu di membrana cù a trasfurmazioni tecnologica chì faremu. Sicondu i nostri scientisti, si riduce a quantità di nitrogenu da 40 per centu, pudemu risolve stu prublema radicali. In i prossimi 3 anni, tutte e nostre pruvince in a Regione di Marmara compie i so sforzi per trasfurmà e so stazioni di trattamentu d'acqua. Noi, cum'è u Ministeru, sustenemu i nostri guverni lucali in ogni aspettu, tecnicu o finanziariu. In questu modu, minimizeremu è cuntrullà l'inputs di nitrogenu è fosforu chì causanu mucillagini è altri tipi di contaminazione in u Mari di Marmara. Cusì, acceleremu a migliione di a qualità di l'acqua di u Mari di Marmara ". usatu e frasi.

Nutendu chì i normi di scaricamentu di e piante di trattamentu di l'acqua residuale chì scaricanu in u Mari di Marmara seranu aghjurnati in 3 mesi, l'Autorità hà dettu: "Porteremu novi regulamenti à a legislazione pertinente. Implementeremu stu regulamentu, chì faremu tenendu in contu i normi di scaricamentu è a natura sensitiva di u Mari di Marmara ". disse.

L'istituzione hà dichjaratu chì a riutilizazione di l'acqua residuale trattata serà aumentata è sustinuta induve pussibule, è seranu applicate tecniche di produzzione pulita.

Nutendu chì micca solu in u paese, ma in u mondu sanu, i risorsi d'acqua sò significativamente affettati da u cambiamentu climaticu, l'Autorità hà enfatizatu chì a ricuperazione di l'acqua trattata hè dunque di grande impurtanza.

In questu cuntestu, l'Istituzione di u Ministru hà dettu chì anu u scopu di aumentà u tassu di l'acqua residuale trattata è riutilizzata, chì hè attualmente di 3,2 per centu in u paese, à 2023 per centu in 5 è à 2030 per centu in 15.

"U SCARICAMENTE DI L'ACQUA RIFIUTI DI I BAVI IN U MARE DI MARMARA SERA PREVENTU"

Dichjarà chì i principii di l'ecunumia circulari seranu seguiti è a reutilizazione di l'acqua serà supportata in e piante di trattamentu chì scaricanu in Marmara, l'Istituzione hà dettu: "Più ricuperemu a nostra acqua, menu acqua scarichemu in Marmara. In questu sensu, tutte e nostre facilità installanu i sistemi necessarii. Acceleremu a trasfurmazioni di e facilità cù supportu finanziariu. Implementeremu rapidamente tutte e tecniche è e tecnulugii di produzzione pulita necessarie per riduce a generazione di l'acqua residua ". usatu a frasa.

"A transizione à tecnulugie avanzate di trattamentu serà accelerata da i travaglii di riabilitazione è di migliione di l'OIZ chì ùn operanu micca bè e so impianti di trattamentu di l'acqua residuale". Dicendu chì, l'Istituzione hà nutatu chì daranu e norme nantu à cumu custruisce e piante di trattamentu à tutti l'OIZ inseme cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia.

Dichjarà chì s'ellu ùn anu micca realizatu u so stabilimentu in a data datu à l'OIZ, implementanu ogni tipu d'azzioni penali è ancu a penalità di chiusura senza cumprumissu, u Ministru Kurum hà dettu:

"Per fà a custruzzione è u funziunamentu di stazioni di trattamentu di l'acqua residuale assai più faciule, implementeremu mudelli di partenariatu publicu-privatu in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia inseme cù i nostri deputati. Piglieremu passi per aumentà u sustegnu chì damu cum'è u Ministeru à a custruzzione è u funziunamentu di e stazioni di depurazione di l'acqua di l'acqua, fendu disposizioni legali in questu sensu. L'arrangiamenti seranu fatti in trè mesi per impedisce u scaricamentu di l'acqua residuale da e navi in ​​u Mari di Marmara. Attualmente, ùn ponu micca lascià à u mare senza trattamentu, ma in un prucessu induve a qualità è u tipu di e piante di trattamentu sò ancu esaminati, cù questu arrangiamentu, assicuraremu chì i rifiuti di e navi chì entranu in u Mari di Marmara sò dati à i rifiuti. riceve navi o strutture di ricezione di rifiuti à l'entrate di u Bosforu. In questu cuntestu, seguiteremu da strettu i navi inseme cù e nostre amministrazioni lucali. Aumenteremu i nostri cuntrolli ".

"CREAremu U GEMELLU DIGITAL DI MAR MARMARA"

Enfatizendu chì anu da espansione e tecniche di produzzione pulita in i cantieri navali, l'Istituzione di u Ministru hà dichjaratu chì i cantieri navali sò centri di custruzzione è di mantenimentu navali chì sò in cuntattu direttu cù u mare, è chì impediscenu a pussibuli contaminazione marina utilizendu tecniche più amichevuli di l'ambiente in questi punti. .

Fornendu infurmazioni detallate nantu à l'articuli in u pianu d'azzione, u Ministru Kurum hà cuntinuatu cusì:

"In u quadru di i studii realizati da u nostru Ministeru, tutte e stazioni di trattamentu d'acqua di scarico chì scaricanu in l'ambiente ricevente seranu monitorate in linea 7/24. 91 punti di monitoraghju in u Mari di Marmara seranu aumentati à 150. L'ispezioni in tutti i bacini assuciati à u Mari di Marmara, da l'Agenzia Turca di l'Ambiente, seranu aumentate cù l'usu di sistemi di telerilevazione, satellitari è d'allerta precoce, veiculi aerei senza pilota è sistemi di radar. Cum'è avemu fattu in i nostri prughjetti di Trasformazione Urbana, creeremu un gemellu digitale di u Mari di Marmara, chì include un gran numaru di dati da a meteorologia à i carichi di contaminazione, cù un mudellu 3D. Videremu i dettagli di tutte e fonti di contaminazione è intensità di Marmara. Seguiremu i cambiamenti in queste regioni istantaneamente. Induve ci hè a contaminazione, interveneremu istantaneamente. Micca solu oghje, ma in u futuru in casu di pussibuli scenarii negativi in ​​u Mari di Marmara, averemu l'uppurtunità di intervene prima ".

"IN UN ANNU, ANDAREmu À L'APPLICAZIONE ZERO WASTE IN TUTTE LE PROVINCIA E DISTRICT DI MARMARA REGIONE"

L'Istituzione di u Ministru hà dichjaratu chì u Pianu d'Azione di Gestione di Rifiuti Regiunale è u Pianu d'Azzione di Litteru Marinu, chì copre e coste di u Mari di Marmara, seranu preparati è messi in pratica in trè mesi.

Apuntendu chì u 90 per centu di i rifiuti solidi cum'è u plasticu è u litteru marinu generatu in i mari sò d'origine terrestre, l'Istituzione hà dettu: "In altre parolle, hè pruduttu in e nostre case è in a nostra industria. Quandu cullemu attivamente i rifiuti in terra, a so entrata in u mare serà digià impedita. In questu sensu, passeremu à Implementazione Zero Waste in tutte e pruvince è distretti di a Regione di Marmara in 1 annu, è culleremu è separà i nostri rifiuti in terra in questu sensu, è cuntribuiscemu ancu à a nostra ecunumia è u travagliu. E boni pratiche agriculi è biulogica è i sistemi di irrigazione à pressione è goccia seranu allargati. In questu modu, riduceremu a quantità d'acqua utilizata in l'irrigazione, è eviteremu chì a contaminazione ghjunghje in u Mari di Marmara attraversu i corsi ". hà fattu a so valutazione.

"DETERMINAREmu E INIZIAREmu à USà PRODUTI DI PULIZIA ORGANICI"

Dichjarà chì a contaminazione da ghjunghje à u mare serà impedita da a creazione di zone umide artificiali è di zoni buffer in i bacini è i letti di i corsi assuciati à u Mari di Marmara, u Ministru Kurum hà dettu: "Hè ancu impurtante per prevene a contaminazione originata da l'acqua negra d'oliva è u latte. Per quessa, renderemu necessariu di fà trasfurmazioni tecnulogichi chì riduceranu l'acqua residuale ". Dittu.

L'Istituzione di u Ministru hà dichjaratu chì l'usu di materiali di pulizia chì cuntenenu fosforu è surfactant serà gradualmente ridottu è i prudutti di pulizia organici seranu incuraghjiti, "Com'è in u Prughjettu Zero Waste, principiendu l'implementazione da i nostri cumuni è istituzioni; Riducemu gradualmente l'usu di tutte e sustanzi dannusu chì dannu a salute di u nostru populu è flussu in u Mari di Marmara in a pulizia urbana è prucessi simili. Prima, identificheremu è cumincià à aduprà prudutti di pulizia organici in e nostre istituzioni. Cum'è u Ministeru, furniremu u sustegnu finanziariu necessariu ". usatu a frasa.

"TUTTE RETI GHOST IN U MARE DI MARMARA SERRANNE SCHIACATE"

"Tutte e rete fantasma in u nostru Mari di Marmara seranu pulite in 1 annu da u nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta." L'Istituzione hà nutatu chì l'attività di pesca basata in l'ecosistema serà assicurata, i zoni prutetti seranu sviluppati, è chì determinaranu u calendariu è e pratiche penali in pocu tempu cù e decisioni da piglià da i scientisti è u cunsigliu di coordinazione.

U Ministru Kurum hà dettu: "U nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta furnisce u sustegnu ecunomicu necessariu à i nostri piscadori chì sò stati feriti per via di mucillagini, cù l'urdinazioni di u nostru presidente". disse.

Enfatizendu chì anu da inizià un prucessu in u quale i scientisti anu infurmatu è guidà i citadini in u risultatu di esperimenti è determinazioni, micca da infurmazioni falsi è falsi, per prevene a contaminazione marina è sensibilizà i citadini, è chì stabiliscenu una piattaforma. Infurmandu à u publicu in u quadru di i studii realizati in questu sensu, l'Istituzione hà dettu: "Avemu da assicurà chì i nostri citadini sentenu di e misure chì avemu da piglià. Prutegeremu u nostru Mari di Marmara cù a nostra nazione. I studii chì avemu fattu è pianificatu per a prutezzione di u Mari di Marmara, i nostri risultati di ricerca scientifica, http://www.marmarahepimizin.com A sparteremu cù u publicu attraversu a nostra pagina ". usatu e frasi.

Dichjarà chì a temperatura di l'acqua di u Mari di Marmara hè 1 gradu più calda di l'altri mari, Kurum hà cunclusu e so parolle cusì:

"Piglieremu misure per riduce l'effetti di l'acqua calda, custituita da l'acqua di rinfrescante è di e instalazioni termali, nantu à u Mari di Marmara. Per permessu di Allah, compieremu i nostri investimenti in u scopu di questi piani d'azzione in 3 anni, inseme cù i nostri guverni lucali. Purteremu u nostru Mari di Marmara à u futuru in a so forma più pura è più chjara, priservendu i nostri millaie di tipi di pesci è di cose viventi. À questu puntu, u nostru stimatu presidente hà sparte personalmente i so suggerimenti per tutti i piani d'azzione, è spergu chì implementemu stu pianu rapidamente cù e so struzzioni è appruvazioni. Vogliu u nostru pianu d'azzione bona furtuna per a nostra nazione è Marmara ".

In seguitu, l'istituzione di u Ministru, u presidente di u Cumitatu di l'Ambiente Parlamentariu Muhammet Balta, i diputati regiunale, i diputati ministri, i guvernatori è i merri di e pruvince nantu à a costa di u Mari di Marmara firmavanu u Pianu d'Azzione di Proteczione di u Mari di Marmara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*