I scientisti chinesi studianu u ventu solare utilizendu un telescopiu gigante

I scientisti chinesi studianu u ventu solare cù un telescopiu gigante
I scientisti chinesi studianu u ventu solare cù un telescopiu gigante

I scientisti chinesi anu avanzatu in u prucessu di osservà a luminescenza interplanetaria, grazia à u telescopiu più grande di u mondu. L'osservazione di sta luminescenza pò esse usata per u studiu meteorologicu in u spaziu.

I signali radio da una fonte distante di radiazione intensa sò spargugliati da u ventu di u sole, è cusì u mudellu di rifrazione aleatoriu di i raghji hè osservatu nantu à a terra. Stu fenominu hè cunnisciutu com'è luminescenza interplanetary. L'osservazioni nantu à a Terra aiutanu ancu à piglià cunclusioni nantu à e proprietà fisiche di u ventu sulari.

I circadori di l'Osservatoriu Astronomicu di l'Academia Cinese di Scienze anu analizatu u ventu solare per l'osservazioni di a luminescenza interplanetaria. Anu fattu questu cù u telescopiu radiu sfericu di 500 metri di Cina (FAST).

Grazie à a sensibilità assai alta di FAST, l'infurmazioni nantu à a vitezza di u ventu solare hè stata ottenuta in solu 20 seconde. Hè una frazione di u tempu paragunatu à ciò chì pò esse ottenutu cù i radiotelescopi convenzionali, a squadra di ricerca hà dettu u 1 di ghjugnu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*