E spedizioni di treni insulari duveranu esse fatte da a stazione centrale di Adapazarı

I servizii di treni isulani duveranu esse fatti da a stazione centrale di adapazari
I servizii di treni isulani duveranu esse fatti da a stazione centrale di adapazari

U Puliticu Indipendenti Ender Serbes hà dichjaratu chì u Trenu Ada trà Adapazarı è Istanbul ùn deve esse fattu da a fermata Mithatpaşa, ma da l'Edificiu di a Stazione Centrale Adapazarı, è hà dettu: "Per ghjunghje à u trasportu sicuru è economicu di a ghjente di Sakarya, e spedizioni duveranu. esse riapertu à l'Edificiu di a Stazione per evità di perde u tempu è di pagà una altra tarifa di minibus. Si deve principià da ". disse.

Ùn pudemu micca EVALUARE U SISTEMA FERROVIARI BASTANZA È EFICIENTEMENTE

Ender Serbes, in a so dichjarazione, hà nutatu chì u sistema ferroviariu hè diventatu u mezzu di trasportu più impurtante in u mondu oghje. Esprimendu chì i paesi sviluppati anu fattu investimenti enormi in a ferrovia è anu fattu grandi sforzi per espansione e so rete, Serbes hà dettu: "Ancu se ci sò stati sviluppi serii in u campu ferroviariu in Turchia in l'ultimi anni è l'impurtanza di u sistema ferroviariu hè stata. capitu, i servizii di treni Adapazarı-Istanbul sò assai scarsi è hè una stazione difficiuli di accede. Hè un grande cuntrastu chì u sistema ferroviariu, chì esiste in u nostru Sakarya dapoi u passatu, ùn hè micca valutatu abbastanza è efficace, mentre ch'ellu hè mortu per esse e pruvince senza trasportu ferroviariu ".

I VIAGGI DEVERU INIZIà DA U STORE BUILDING È AUMENTA

Dichjarà chì u prucessu storicu di a linea ferroviaria Adapazarı-Istanbul data di u 1899, Serbes hà ricurdatu chì e spedizioni nantu à sta linea sò state annullate in ferraghju 2012 per via di i travaglii di custruzzione di strada di u Trenu d'Alta Velocità (YHT). Serbes, chì hà infurmatu chì i voli anu cuminciatu di novu in marzu di u 7 dopu à 2019 anni, hà dettu: "Per parechji anni, l'arrangiamentu di a linea di treni d'alta velocità hà cuntinuatu. U Trenu di l'Isula ripigliò i servizii, ma u numeru di viaghji diminuì assai.

Sta volta, per via di e decisioni prese in a lotta contru a pandemia, i servizii di u Trenu Isulanu sò stati fermati cumplettamente in marzu 2020. Cù l'iniziu di u prucessu di nurmalizazione u 28 di maghju, i voli cuntinueghjanu da a stazione di Mithatpaşa, micca da l'edificiu di a stazione centrale Adapazarı. Una offerta hè stata fatta per u rinnuvamentu di e vechji linee di elettricità da u centru à a stazione Mithatpaşa. In ogni casu, ancu dopu à un bellu pezzu, u travagliu di rinnuvamentu di u situ ùn hè ancu principiatu. Adapazarı Express hè un serviziu chì i Sakarya utilizanu, prufittà è aspettanu ". disse.

U TRANSPORT SEGURU E ECONOMICO DEVI ESSERE RESTAURU

Rimarchendu chì l'Ada Express, chì trasporta i passageri trà Adapazarı, Kocaeli è Istanbul, deve esse cumpletu immediatamente è principià da l'edificiu di a stazione cintrali, Serbes hà dettu: "In l'anni precedenti, l'Adapazarı-Istanbul Express hà travagliatu intensamente in forma di 11 partenze è 11 ritorni. Ci era assai interessu in questa linea. In particulare i nostri cumpagni di travagliu, chì andavanu da Sakarya à a zona industriale di Kocaeli è Istanbul per travaglià, anu preferitu a ferrovia, chì hè una bona alternativa, chì hè quasi a mità più prezzu di u trasportu stradale.

Cù l'intruduzioni di YHT, u numeru di viaghji diminuite è l'ultimi 2 partenze sò ridutta à 2 turni. U muvimentu di u puntu di partenza à a fermata Mithatpaşa hà causatu un pesu ecunomicu supplementu è una perdita di tempu per i citadini. In questa linea, alcune parti di quale sò spartuti cù YHT, u numeru di viaghji deve esse aumentatu quantu pussibule cun una bona pianificazione è una applicazione stabile, almenu 5 partenze è micca menu di 5 arrivi per ghjornu.

Se a stabilità hè mantinuta è a spidizioni cuntinueghja regularmente, l'alta dumanda precedente continuarà. U nostru populu beneficia di sta opportunità di trasportu alternativa, economica è affidabile chì a so infrastruttura hè digià pronta. Inoltre, i nostri fratelli è sorelle disabili anu benefiziu di sta linea gratuitamente, è à un scontu in gruppi cum'è ritirati è persunale di sicurità ".

Apuntendu chì l'accordi necessarii deve esse cumpletu u più prestu pussibule è i servizii di l'Ada Express, chì anu un postu impurtante in a storia di Sakarya, deve esse cuminciatu di novu da l'Edificiu di a Stazione Centrale, Serbes hà enfatizatu chì l'usu inefficiente di un tali prontu. linea cù un altu putenziale clienti hè una grande perdita per a nostra cità. Serbes hà dettu: "Cum'è Sakarya, duvemu prutege u sistema ferroviariu inseme. Tutti i dirigenti è i pulitici cù u putere duveranu unisce è unisce nantu à questu tema ". hà chjamatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*