Mosca firma un accordu di cooperazione cù u Sistema Naziunale di Carta di Pagamentu

Mosca hà firmatu un accordu di cooperazione cù u sistema naziunale di carte di pagamentu
Mosca hà firmatu un accordu di cooperazione cù u sistema naziunale di carte di pagamentu

U 4 di ghjugnu, in SPIEF'21 (Foru Ecunomicu Internaziunale di San Petruburgu), u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin è u Direttore Generale di u Sistema Naziunale di Carta di Pagamentu (operatore di u sistema di pagamentu MIR) Vladimir Komlev hà firmatu un accordu di cooperazione.

L'accordu prevede di aumentà l'efficienza di i strumenti di pagamentu cashless esistenti per e carte MIR, a cooperazione in u sviluppu di metudi di pagamentu innovatori cum'è Face Pay è altre tecnulugia muderne, è u travagliu cumuna in a piattaforma mobile unificata MaaSplatform. A cullaburazione cù u Sistema Naziunale di Carte di Pagamentu cuntribuisce ancu à a realizazione di a smart card "virtuale" di Troika per esse piazzata nantu à i telefoni intelligenti.

Svilupperemu novi servizii di pagamentu di trasportu cù u sistema di pagamentu MIR. Puderemu aduprà e tecnulugii di u sistema di pagamentu MIR, per esempiu, quandu implementanu a carta virtuale virtuale Troika, chì pò esse guardata in u telefunu, u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin hà dettu.

Data l'espansione di a smart card Troika à altre regioni, micca solu i Moscoviti riceveranu tutte l'aghjurnamenti è i metudi di pagamentu più convenienti.

Hè statu infurmatu prima chì Sergey Sobyanin hà firmatu un accordu di cooperazione cù i capi di a Regione di Leningrad è a Regione di Khabarovsk per integrà a Troika in i sistemi di trasportu. A smart card Troika hè digià dispunibule è espansione a so geografia in e cità di a Regione di Mosca, a Regione di Tula, a Regione di Yaroslavl, a Regione di Perm, a regione di Ulyanovsk è a Komsomolsk-on-Amur. Sicondu u Ministeru di i Trasporti, l'adopzione di u sistema di biglietteria di Mosca permetterà à e regioni di furnisce tariffi convenienti è sconti à i passageri, analizà u cumpurtamentu di i passageri per cunfigurà rapidamente e rete di rotte, integrà musei è strutture di divertimentu in sistemi di pagamentu di trasportu, riduce a fila à l'office di biglietti 40%. I titulari di Troika ponu aduprà e so carte in ogni regione induve u sistema hè dispunibule. Attualmente, più di 40 regioni di Russia anu manifestatu interessu à aduttà u sistema di biglietteria di Mosca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*